Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge
Kaubad - tooted jagunevad sinakaupadeks (isiklikud, varjatud, seespidiseks tarvitamiseks – intiimsemad, ihulähedasemad, inimsõbralikumad, silmatorkamatud, nt kosmeetika, alkohol – väljaarvatud eliitmargid) ja teiekaupadeks (kallimad, soliidsemad, luksusesemed, nt autod, kellad, kuldsõrmused) vastavalt oma psühholoogilisele distantsile, mis ostjal on antud kontekstis selle kaubaga.
Kaasaegses ühiskonnas on sageli olemas üks suur, tavaliselt massimeedial põhinev avaliku kommunikatsiooni võrgustik, mis jõuab iga kodanikuni ja kaasab neid erineval määral, kuigi mõju avaldavad muidugi ka kõiksugu teised tegurid (regionaalsed, sotsiaalsed jms). Sellise võrgustiku olemasoluks on vajalikud vahendid sõnumite levitamiseks ja vahetamiseks.
Konkurentsieelis on meie valmidus paindlikult klientide pidevalt muutuvate vajadustega kohaneda ja kiiresti reageerida. Esialgu pakkusime Hiina suunal ingliskeelset teeninduskeskkonda, kuid otsustasime turul tõsisemalt kanda kinnitada, milleks olemegi Hiina klientidele loonud omakeelse online-keskkonna ja palganud hiina keelt valdava tippspetsialisti.
Kollektiivmärk –  märk, mida kasutatakse tähistamaks kuulumist teatud  organisatsiooni Telereklaamis on töövariandi nimetuseks storyboard, mis kujutab endast  rida piltidest ja kaadritest, mis seatakse vastavusse tekstiosaga nii, nagu  see reaalses ajas reklaami lõplikus variandis peaks olema.
Kinnine süsteem - need organisatsioonid kes keskenduvad enda org. ajaloole, praeguseid otsuseid lahendatakse nii et kuidas minevikus on mingeid asju lahendatud avatud süsteem : keskendub rohkem välisasjadele, välistele suhtrühmade sisendile ja organisatsiooni väliskeskkonnale.
Kodulehe tegemine on väga lihtne ja loomulikult ka mitte liiga kaua kestev tegevus. See võtab aega ainult 2 minutit! Kui koostad blogi , siis ära karda kommentaare, kuid kui sa kuhugi lisad mõne kmmentaari, siis ära kasuta mittmingil juhul sõimusõnu, see tuleb hiljem kasuks.
Kaasmaakondlastest on midagi märkimisväärset teinud ning jagatakse tunnustust.
Kitsamas tähenduses - massimeedia, mis kogub, töötleb ja edastab infot(ajalehed, ajakirjad, raadio, tv) 2. laiemas tähenduses - ajakirjandus on institutsioon, kuhu kuuluvad info hankijad, mõjugrupid, auditoorium, seega kogu massikommunikatsiooni toimimise sotsiaalne mehhanism
Kommunikatsiooniline revolutsioon on nihutanud üldise võimutasakaalu meedialt auditooriumile, .kuivõrd valida on enamate ja aktiivsemate meediakasutuse võimaluste vahel Meediumide omavahelised erinevused Tänapäeval on meediume üksteisest tunduvalt raskem eristada kui varem.
Kirjandusmaastik on muutustetsoonis. Enam ei loe, mitu raamatut sul riiulis seisab, vaid mitu raamatut sul lugeris on. Kokkuvõtteks võib öelda, et me kõik armastame paberkandjal raamatuid, kuid maailm liigub tasapisi, kuid visalt digitaalsuse poole.
Kommunikatiivne roll - Reklaam on spetsiifiline massikommunikatsiooni liik kasutades kanaleid, millede auditooriumid ulatuvad tuhendeteni, sadade tuhandeteni, miljoniteni .... Ja mille eesmärgiks on kokku viia müüja ja ostja, ostja ja kaup.
Kaastoime on vähiennetus; šampooni, mis sobib ka haavapesuks ja valuvaigistuseks ning kreemi, ”mida saab kasutada nohu, kurtuse, bronhiaalastma, südamevalu, kaksteistsõrmiksoole probleemide jm korral”. (M.Lohk, 2007)
Kadaklus – kenitlemine võõrsõnadega (vene tõlkelaenude asemel levivad inglise ja soome toorlaenud: shop ´äri`, poika ´sõber, poiss` Kõik eksivad, on selle loo point Kõik, mis juhtub, elan through myself.
Kaks lennukit on ramminud Maailma Kaubanduskeskuse hooneid ning tegemist on ilmse terrorirünnakuga.” Riigipea oli sel hetkel Floridas Sarasota põhikoolis, kui kantselei ülem Andrew Card talle uudise kõrva sosistas.
Kodeerimine – dekodeerimine – reageerimine – tagasiside - ... Inimestevaheline kommunikatsioon ei ole triviaalne: tõlgendamist ja reaktsiooni mõjustab hulk faktoreid, mida on praktiliselt raske arvestada.
Kofeiin – ajutine ergutaja • Inimesele mõjub kofeiin kesknärvisüsteemi stimulaatorina ning seetõttu ei tunne inimene ennast enam nii väsinuna ning paraneb ajutiselt tema keskendumisvõime.
Kolumn – arvamusloo lühivariant, erineb juhtkirjast peamiselt vaid selle poolest, et esitab teksti autori isiklikku arvamust ning on alati allkirjastatud, haakub enamasti juhtkirja tekstiga
Konkurendi pepsi - Cola kes on sinise univormi kanda ja alati CocaColale alla jääja). Ja eks samas tuleb ka tõdeda, et punane värv hakkab lihtsalt rohkem silma ja jääb paremini meelde.
Kommunikatsioonijuhi roll on luua raamistik sisekommunikatsiooni toimimiseks, arendada ja hoida korras sisekanaleid, innustada inimesi sisesuhtluses osalema ning probleemidele lahendusi leidma.
Know - how ja teoreetiliste saavutustega; selleks tuleb lugeda erialaajakirju ning käia konverentsidel mõjukamaid teadusajakirju: 1. Journal of Advertising Research.
Kliendikommunikatsioon on ettevõtte olemasolevatele, potentsiaalsetele ja lahkunud klientidele suunatud plaanipärane tegevus, et luua ja säilitada nendega suhteid ning infovahetust.
Kohkuda gmo - toitude tarbimise ning kas ja/või kuidas mõtte üle ning käsitletakse hirme, neid lahendada? mis tulenevad ekslikest teadmistest ning uuringutest.
Kaitsetu inimene - eelkõige lapsed ja intellektipuudega täiskasvanud, keda on võimalik küsimustega suunata; ka õnnetuse või kallaletungi ohvrid ja a-sotsiaalid
Kaubamärk –  initsiaalid, sümbolid või sõnad, mis identifitseerivad teatud  kindla toote või tooteseeria samatüübiliste hulgast
Kliimaks on astmeline tõus, mis reastatakse intensiivsuselt üha tugevnevaid sõnu või väljendeid. Nt Rääkimine hõbe, vaikimine kuld.
Kaubasümbol –  isiku, looma või mingi nähtuse/eseme karakterkujutis,  mida kasutatakse tootja või ära identifitseerimiseks.
Kindel soosik on siin vahetu suhtlemine koosolekute ja nõupidamiste vormis, kus juhid annavad infot plaanitavate ja toimuvate tegevuste kohta.
Kommenteerijate arvates on ühiskonnas tähtsamaid probleeme, mida politsei võiks lahendada. Artikkel iseenesest lihtne ja selge, ei midagi arusaamatut.
Kohalik suurfirma – peab arvestama kohalike elanike huvi organisatsiooni tegevuse vastu ning tagama seda puudutava piisava informatsioonivoo.
Kommunikatsioon grupis – kommunikatsioon kui gruppi sisestruktuuri kujundaja, grupi .märgid, arvamusliidri roll, rituaal kui grupikommunikatsioon
Kolmas allikas on isikud, kes vahendavad sündmuses osaleja,tunnistaja või pealtnägija infot näiteks pressiesindajad, PR-töötajad.
Katsesarv – (zooloogia) tundel Küüslaugu küüs – (argikeelne) sibulake Sulama (suhkur sulab vees) - (argikeelne) lahustub
Klienditeenindaja on otses suhtluses kliendiga ja tänu temale saab klient ettevõttest kas positiivse või negatiivse ettekujutluse.
Kasutatud allikaid on retsensendi arvates kasutatud piisavalt, et tuua välja viiekümne aasta vältel toimunud muutused reklaamides.
Kollane ajaleht on kõnekeelne väljend ajalehe kohta, mis peamiselt pühendub sensatsioonidele, skandaalidele ja meelelahutusele.
Kirjaliku allikad - neid on tohutult nt. temaatiline andmearhiiv,mitmesugused tekstid, teatmeteosed, interneti andmebaasid,uudised.
Kommunikatsiooni mõistes on kriis olukord või negatiivse info levik, mis avalikkuse ette jõudnuna võib kahjustada ettevõtte mainet.
Kindlat teema - või žanrieelistust mul teatri puhul ei ole. Tavaliselt püüan ära vaadata mõne menukama lavastuse.
Kohalikud uudised on kõige alus, tähtsuselt järgmised on Eesti uudised, Euroopa uudised ning seega kogu maailma uudised.
Kommunikatsioonivabadusel on 2 aspekti: pakkuda laia arvamuste valikut ja reageerida sotsiaalsele nõudmisele või vajadusele.
Kohalik ajaleht on kohaliku kultuuri edendaja ning päevakajaliste sündmuste edastaja, meie esmane uudisteallikas.
Kanal2 - e ja TV3-e kohta teen nelja päeva vältelise kokkuvõtte, kus on saadete protsendid esindatud.
Kommunikatsiooni ülesanne on tagada sihtgruppide informeeritus, firma imago ning organisatsiooni adekvaatne tegutsemine.
Kaupadel on oma kuvand, oma sotsiaalpühholoogiline isikus, mida reklaam peab arvestama ja kujundama.
Konfidentsiaalsus - kaasustes nt tekst ja nimi võiksid olla lahus, nii et konfidentsiaalne, kes mida ütles.
Katusevaringus on hetkel teadaolevalt hukkunud 54 inimest ja vigastada on saanud vähemalt 40 inimest.
Klient on tänapäeva mõistes see, kes kohtleb inimest nii, nagu ta tahab, et teda koheldaks;
Kommunikatsioonivabadus on seda suurem, mida suuremal hulgan mitteajakirjanikel on võimalik kommunikaatoreiks
Kommunikatsioonivahendid on   ajast   aega   meiega   kaasas   käinud   ja   käivad   ka   edaspidi.
Kogu kuu on täis suhtlemist ja läbikäimist ning sa tunned ennast igati omas elemendis.
Kerli - õpilasfirma, mis ei jäta nälga Loodi hõrgutisi pakkuv õpilasfirma KERLI.
Kollane ajakirjandus - põnevust, sensatsiooni taotlev, kõmu- Kollane kirjandus, ajakirjandus.
Kohalikud elanikud ehk valijad Valitsusasutused, meedia, ettevõtted, investorid, turistid
Kommunikatsioonivahendite – televisioon, raadio, internet – mõjutatakse suurt hulka inimesi.
Kolmmas korrus - Kolmandal korrusel oli 4 korterit, millest 2 oli välja üüritud.
Kes osalesid on hirmus pettunud selles elus ja kõik oleks nagu väga halvasti.
Kommunikatsioonivabadus – õigus vabalt väljendada oma mõtteid ja saada informatsiooni
Kantseliit – bürokraatlik keelekasutus väljaspool tema kasutusvaldkonda.
Kollasust on võimalik määrata väga paljude erinevate skaalade järgi.
Keeleteadus on reklaamiteaduse osa. L. Priimägi „Reklaamikunst“ 1998
Kogudes on tihti kirjandust, mis ei ole mujal nii hõlpsalt saadaval.
Kommunikatsiooniaudit on organisatsiooni sise- ja väliskommunikatsiooni analüüs.
Kanalitel omavahel on suhteliselt sarnane programm vastavalt nädalapäevadele.
Kasumit online - meediasse investeerimine (meedia seguneb e-kaubandusega).
Konfliktsus – kas sündmus on konfliktne, asjaosalised erimeelsusel.
Kommunikaator ehk saatja Teade ehk sõnum Retsipient ehk vastuvõtja
Keskkonda arvestades on tegemist liikuva märklaua poole püüdlemisega.
Kaadrite kontrastsust on rahulik, ning mis nurga alt on hetked filmitud.
Kitsaskohad – ajalehe teksti ei saa võtta kui teaduslikku.
Kirjanduse mõistmisel on oluline mitmuslikkus, eri lahenduste dialoog.
Kommunikatsioonitehnoloogia on ühiskonna jaoks fundamentaalse tähtsusega.
Kommunikaator – sõnumiedastaja (kirjanik, näitleja jne)
Kommunikatiivne roll – spetsiifiline massikommunikatsiooni liik.
Kattuvad teenused on meediaalane koolitus ja kriisitreening.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Konkreetne luule – kirjapildijoonistused, piltluule asetseb luule ja kujutava kunsti vahepeal: kui pilt on mõeldud teksti tähendust toetama, on teos rohkem luulekeskne; kui tähemärgid või tekst on vahendiks pildi loomisel, on eesmärgiks kujutav kunst.
Kollast meediat nimetatakse ka kollaseks ajakirjanduseks.
Kliendikommunikatsioon on turunduskommunikatsiooni oluline osa.
Kartused on põhjendatud. protsessi toimumisest.
Kofeiin on stimulaator, alkohol aga depressant.
Kodune elu on novembris suurepärane ja nauditav.
Katsiooni - ja maineauditid on üks teenustest.
Kihi suurus on võrreldav fundamentaalse kihiga.
Kaupluse brändid – kannavad kaupluseketi nime.
Kolmas allikas – teise allika info vahendaja
Keelamiseks on põhjuseid enam kui küll.
Kerli – mis see on? Aprillinaljad
Kaugusi nimetatakse intervallideks.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Kommunikatsiooniteadus on uurimisvaldkond, mis püüab mõista sümbol- ja signaalsüsteemide loomist, töötlemist, mõju arendades välja empiiriliselt kontrollitavaid teooriaid, mis sisaldavad seaduspärasusi, üldistusi.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Keeleviga on eksimus keelenormide vastu Stiiliviga on kõneolukorda sobimatu sõna või väljend Stiiliviga ei ole keeleviga, kuid keeleviga on enamasti ka stiiliviga.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Kaitsetu inimene - eelkõige laps ja intellektipuudega täiskasvanu, keda on võimalik küsimustega suunata.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Kommunikatsioonivabadus – inimestel on õigus ja vabadus saada infot erinevatest allikatest ning seda jagada.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Kaheksandal ehk viimasel Sukkoti päeval ( Shmini Atzeret) palvetatakse vihma pärast.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Kantse - vahel, mis saab alguse teineteise olemuse eitamisest.
Vote UP
-2
Vote DOWN
Kantpea - kanti lõigatud siilisoenguga tegelane
Vote UP
-6
Vote DOWN
Kommertsreklaam – kaubandusreklaam, need on sageli suunatud mingile konkreetsele kitsamale sihtgrupile, mida eeldab juba ka toode või teenus.



Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun