Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge
Isiklik müük – auhinnad, allahindlused, kupongid, võistlused · Suhtekorraldus · Otseturundus- valitud otsekontaktid, pikaajaline kliendisuhe, individuaalne suhtlus · Sisuturunduslikud võtted · Word-of-Mouth e WOM sh mitte vaid verbaalne suhtlus, aga ka üksteise tarbimisotsuste jälgimine st mitteverbaalne kommunikatsioon.
Isiklik müük on sageli parim viis veenda inimesi mingit toodet muretsema Isikliku müügi eelis teiste müügivormide ees seisneb selles, et see on ainukesena kahepoolse infovahetuse kandja; säärane müük võimaldab pöörata individuaalset tähelepanu ostjale ning edastada vajaduse korral kohe ja vahetult mitmekülgset infot.
Isiklik müük – müügiprotsessi etapid, müügiesindaja/müüja funktsioonid - Isiklik müük on interaktiivne inimestevaheline kommunikatsioon kas näost näkku, telefoni või muu kanali teel, et luua suhteid või genereerida müüki.
Isiklik müük – on ostja ja müüa vaheline suhtlus, mis mõjutab isiku või rühma ostustsust. Suhtluse müüja poolne eesmärk on toote esitlemine ja müümine, kontakteerutakse vahetult silmitsi.
Isiklik müük on ostja ja müüja vaheline suhtlus, mis mõjutab isiku (või rühma) ostuotsust Müügi edendamisel stimuleeritakse tarbijat ostma ja vahendajat tõhusamalt tegutsema.
Isiklik müük on sihitud üldjuhul ühele inimesele või väikesele inimeste grupile-väga tähtis eelis võrreldes teiste meetoditega.
Isiklik müük on korraga suunatud ühele inimesele või väikesele rühmale ning see võimaldab kogu tähelepanu pöörata just neile.
Isiklik müük on kallim (kontakti hind kallis), samas tihtipeale tulemuslikum. Kergem infot täpsustada, info liigub kahes suunas.
Isiklik müük on müügipersonali poolt läbiviidud toote tutvustus, eesmärgiga luua kliendisuhe ja müük.
Isiklik müük - müüja isiklik suhtlus ühe või mitme potentsiaalse ostjaga toote müümise eesmärgil.
Isiklik müük on müüja isiklik suhtlus ühe või mitme potentsiaalse kliendiga selleks, et toode maha
Isiklik müük on kauba vahetu esitlemine ühele või mitmele ostjale ostu väljakutsumise eesmärgiga.
Isiklik müük on ostja ja müüja vaheline suhtlus, mis mõjutab isiku (või rühma) ostuotsust.
Isiklik müük on ostja ja müüja vaheline suhtlus, mis mõjutab otseselt ostja ostuotsust.
Isiklik müük - ostja ja müüja vaheline suhtlus, mis mõjutab isiku ostuotsust.
Isiklik müük – müüja ja ostja vaheline, n-ö näost näkku kommunikatsioon.
Isiklik müük – müüja isiklik suhtlus ostjaga toote müümise eesmärgil.
Isiklik müük on suunatud vaid ühele isikule või väikesele rühmale.
Vote UP
-2
Vote DOWN
Isiklik müük on toetusmeetmestiku kulukaim osa. Paljud arvavad, et enamik raha kulub toote tutvustamisel reklaami peale, kuid tegelikult on siiski iskiliku müügi peale kulutatud summad sageli suuremad. Siit tulenevalt kasutatakse iskiliku müüki vaid küllalt väärtuslike kaupade korral-kinnisvara, auto, mööbel, eksklusiivsed rõivad, lõhnaõlid jne. • halb maine Paljudel inimestel on isiklikust müügist halb kogemus.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun