Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjaleLOE EDASI
0
Internetireklaami puhul on interneti kasutajad reklaami sihtgrupina kõige lihtsamini määratletavad ja väga lihtsalt on ka kättesaadav tagasiside ning reklaami efektiivsus. Klikkimine reklaambännerile ja firma kodulehe külastamine annavad võimaluse otsustamiseks, kas reklaam oli efektiivne või mitte.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk). Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).
Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu! Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.