Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge
Internetireklaami puhul on interneti kasutajad reklaami sihtgrupina kõige lihtsamini määratletavad ja väga lihtsalt on ka kättesaadav tagasiside ning reklaami efektiivsus. Klikkimine reklaambännerile ja firma kodulehe külastamine annavad võimaluse otsustamiseks, kas reklaam oli efektiivne või mitte.
Internetireklaam on võrreldes näiteks trüki- või telereklaamiga tunduvalt vahetum – annab kohe võimaluse lisainformatsiooni saamiseks minna otse reklaamija kodulehelt.
Internetireklaam on kasulik kõikidele ettevõtetele, kelle sihtgrupp internetti kasutab ning kes soovivad oma konkurentsivõimet säilitada ja/või tõsta.
Internetireklaam on kasulik kõikidele firmadele, kes omavad internetti kasutavat sihtgruppi ning kes soovivad oma konkurentsivõimet tõsta.
Internetireklaam on vahetu ja efektiivne Internetireklaamis on ühendatud nii massi-kui interaktiivne isiklik kommunikatsioon.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun