Imitatsiooniline - reklaamsõnum pakub välja olukordi või isikuid, mida või keda tulevane tarbija tahab matkida. Neis sõnumeis seostatakse soovitav toode tihtipeale mõne tuntud ja lugupeetud isikuga.
Imitatsiooniline polüfoonia – hääled hakkasid üksteist jäljendades kasutama sarnaseid meloodiakujundeid. Imitatsioonilise polüfoonia kõige järjekindlam vorm on kaanon – hääled tuletatakse teistest ja kirjas on hääli vähem.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk). Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).
Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu! Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.