Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge
Iso missiooniks on edendada standardiseerimise arengut kogu maailmas eesmärgiga lihtsustada toodete ja teenuste rahvusvahelist vahetust ning arendada koostööd intellektuaalse, teadusliku ja tehnoloogilise ning majandusliku tegevuse abil ISO standardite koostamise puhul kehtivad järgmised põhimõtted: Konsensus – püütakse jõuda kõiki osapooli rahuldavate tulemusteni Standardid peavad rahuldama tootjaid ja tarbijaid kõikjal maailmas Standardite rakendamine põhineb vabatahtlikkusel.
Indikaatorid on arvulised, ajalised või kvaliteeti iseloomustavad näitajad, Projekti kavandamine mis kirjeldavad eesmärke, väljundeid, tegevusi ja sisendeid konkreetsetes ja mõõdetavates Saavutamise indikaatorid terminites. • Indikaatorid kirjeldavad projekti Indikaatorid peavad olema realistlikud ja eesmärke konkreetsetes ja tõestatavad. Nende alusel teostatakse projekti mõõdetavates terminites monitooringut ja hindamist.
Ideaalis on klienditeenindus ettevõtte tegevuste ja abinõude süsteem, mille eesmärgiks klientide tellimuste täitmine ja kaupade kohaletoimetamine neid rahuldaval moel ja ajal koos kliendile vajalikuks osutuvate lisateenustega, eesmärgiga lisada kaupadele väärtust ning saavutada kliendi rahulolu ja ettevõtte ärieesmärkide täitumine.
Igale töötajale on oluline kui tema toodet või teenindamist teised märkavad, nii ettevõttesiseselt kui ka väljaspoolt ettevõtet tulevad kiidusõnad püütakse töötajatele koheselt edasi anda. Kahjuks eestlased eriti head komplimentide tegijad ei ole, seda suurem rõõm kõigile kui neid südamest tulevaid kiidusõnu ikka tuleb.
Ibm - i korporatsiooni teenindus osakond ühendas suure kui ka vaikese pildi ülemaailmsesse juhtumis arengusse. See saadab mitmekesised kultuurilised meeskonnad kuupikkusele ülessandele tundmatutele maa aladele.
Interneti areng on tekitanud parema juurdepääsu informatsioonile, võimaldanud ettevõtet ja tema tooteid paremini sihttarbijatele tutvustada ning muutnud suhtlemise klientide ja äripartneritega kiiremaks ning odavamaks.
Igakordne omanik on õigustatud teenivat kinnisasja teatud viisil kasutama või et teeniva kinnisasja igakordne omanik on kohustatud oma omandiõiguse teostamisest valitseva kinnisasja kasuks teatavas osas hoiduma.
Iso - l on tihedad sidemed ka regionaalsete standardiorganisatsioonidega, nagu näiteks Euroopa Standardiseerimise Komiteega (CEN), moto "tee üks kord, tee korralikult, tee rahvusvaheliselt" järgi.
Inimkapital on tänapäeva ettevõtetes muutunud kõige väärtuslikumaks ressursiks, seetõttu peab üha enam organisatsioone vajalikuks, et neil oleks olemas inimene, kes tegeleb ettevõtte töötajatega.
Isikukaitsevahendid - Isikukaitsevahend on kandja seljas, peas, jalas või käes kantav või kantav vahend, mis on konstrueeritud ja valmistatud kandja kaitsmiseks tema elu ja tervist ohustava teguri eest.
Indiviidi seisukohalt on karjäär eesmärgiks tema eluliste ja professionaalsete vajaduste rahuldamine. Organisatsiooni karjäärialased eesmärgid tulenevad vajadusest saavutada strateegilised eesmärgid.
Igale inimesele on iseloomulik oma elustiil ning seda mõjutab suurel määral töö. Igapäevases elus on inimesed täitmas erinevaid rolle – tööeluga seotud rollid on ühed neist.
Institutsioonil on õigus volituste piires teha koostööd kõikide üksuste omavalitsustega väljaspoolt Eestit ning sõlmida nendega koostöö lepinguid ning rahvusvahelisi lepinguid.
Iso - l on erialased suhted mitmete ÜRO organisatsioonide, nagu näiteks Rahvusvahelise Elektriside Liidu (ITU), Ülemaailmse Tervishoiuorganisatsiooni (WHO), Toidu- ja
Ilmselgelt on lattu seismajäänud kaubad otsene kuluallikas, kuna nii pind, mida need enda all kinni hoiavad, kui ka nende müügist saamata jäänud tulu, on kahjumlikud.
Institutsioonidele on antud oluline roll majanduse abistamisel ning indiviidide vajaduste täitmine peaks olema väärtuste, töö tulemuste ja tootlikkuse põhine.
Integreeritavad – tulemusmõõdikud ei tohi omavahel konkureerida ning lähtuvad organisatsiooni strateegilistest eesmärkidest (Doherty & Horne, 2002).
Interaktiivne otsusesituatsioon - situatsioon, kui minu enda saadav kasu sõltub teiste – samuti strateegiliseselt käituvate – inimeste otsustest ja tegevustest.
Inimkapital - Inimkapital on inimesed, kes laenavad organisatsioonile oma “inimkapitali” – võimed ja pühendumise, teadmised ja kogemuse.
Isikuandmed – nimi, perekonnaseis, sugu, vanus ja kontaktandmed  Haridustee – lõpetatud õppeasutuses omandatud eriala ja/või kraad.
Igaühe omand on puutumatu ja võrdselt kaitstud. Omandit võib omaniku nõusolekuta võõrandada ainult seaduses sätestatud juhtudel.
Informatsiooni puudumine – tarbijatel: informatsiooni puudumine ei lase teha ratsionaalseid otsuseid, turg ei saavuta efektiivsust.
Inframarginaalsed välismõjud – kui väline kulu või väline kasu on turu tasakaalupunktis 0, siis ei põhjusta see ebaefektiivsust.
Innovatsioon on loova idee kasutuselevõtt ja selle muutmine tooteks/ teenuseks, mida saab kasutada või müüa.
Indikaatorid on ühelt poolt realistlikud, teiselt poolt aga piisavad, et lahendada lähteprobleemi.
Isiklik peegeldus on õppeareng, mis nõuab kaugeleulatuvat taipamist konteksti isiklikul käitumisel.
Indikaatorid on kergesti mõõdetavad, siis on administreerimine kergem.
Inimese kuulmisorganiks on kõrv, mis koosneb välis-, kesk- ja sisekõrvast.
Innovatsioon – Leping viitab ka ülesannete delegeerimisele.
Integreerija meeskonnas on ka töösituatsioonis emotsionaalsus lubatud.
Inimese kuulmisele on 89dB(A) müral 1 tunni jooksul mõjudes.
Isiksuseomadused on karjäärivalikul väga olulised.
Isiklikud asjad on toimetatud Antslast Tallinnasse
Intervalliks on pool kuni poolteist aastat.
Igale inimesele on iseloomulik oma elustiil.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Inimressurs - planeerimine side juhtimine
Vote UP
-3
Vote DOWN
Inimese iseloomujooned on tähtsad teatud ametikohtadel.



Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun