Tahad USA Amazonist või mõnes muust online poest osta, kuid nad ei saada Eestisse? Osta läbi Shipito! Tee tasuta konto Sulge
Facebook Like
Küsitlus
Add link

"hovlandi" - 1 õppematerjal

24
docx

Reklaamiteooria konspekt

Peamine hoiaku uuringu meetod: Likert’i skaala (Linkert Scale) Kategoriaalse, mittevõrdleva skaala tüüp, mis määrab ära vastajate nõustumise astme teatud väidetega, mis on seotud mingi hoiaku hindamisegamõõtmisega: kindlalt ei nõustu-pigem ei nõustu-neutraalne. Nn. Benjamin Bloom’i kolmik: Affective(tunnetel põhinev) Behaviour(kogemustel põhinev), Cognitive(uskumused, tedmised). Hovlandi(hoiaku muutmine on kommunikatsiooni tulemus) 4 faktorit, mis määravad sõnumi mõjusust: 1)Vastuvõtja omadused(intelligents, enesehinnang, meelelaad, meeleolu, tuju) 2)Allika omadused(usaldusväärsus, atraktiivsus) 3)Sõnumi omadused(sõmuni vormistus) 4)Mõjustusteed: tsentraalne(arst), perifeerne(staar). Reklaamipsühholoogias on olulised mitu hoiaku tasandit: reklaamteatesse, tootesse, isikusse, kes reklaamib, firma, reklaami, teabekanal. Hedooniline-m...

Reklaam -
7 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun