Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

HOTELLI NING AUTOTEENENDUSE KÜLASTUS - sarnased materjalid

külastus, mõnus, autotehnik, arensburg, esmamulje, töötaja, majas, nägid, tamsalu, juhendaja, autotehnika, arhitektuur
thumbnail
27
docx

Tartu kutsehariduskeskuse hotell

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Turismiosakond Sigrid Piiri AÜTH2 TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE HOTELL Organisatsiooniõppe praktika aruanne Juhendaja: Anneli Kompus Pärnu 2013 SISSEJUHATUS Organisatsiooniõppe praktika sooritamiseks ajavahemikul 15.07 - 09.08.2013 on valitud Tartu Kutsehariduskeskuse Hotell. Juhendajaks on TKHK Õpilaskodu- ja hotelli juhataja Anneli Kompus. Praktika eesmärgiks oli õppida tundma organisatsiooni funktsioneerimisprintsiipe ja ülesehitust, anda ülevaade Tartu Kutsehariduskeskuse tegevusvaldkondadest ning analüüsida organisatsiooni mikro- ja makrokeskkonda

Organisatsioonikäitumine
89 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Õpikäikude raport hotellimajanduse alustes

Standardtuba vastas täpselt minu ootustele- lihtne, kuid samas kõik vajalik olemas. Meile seletati veel, et kõik sviidid on identsed ning asuvad igal korrusel täpselt samal kohal. Samuti oli olemas kõikides tubades ka kodulehel kirjeldatud teenused ja asjad. Hotelli koridorid tubade vahel olid omamoodi huvitavalt lahendatud- tubade numbrid olid huvitava lahendusega valgustatud. Järgnevalt viidi meid viimasel korrusel asuvat lõõgastuskeskust vaatama. Lõõgastuskeskus tundus mulle mõnus ja hubane, eriti meeldis mulle vaade linnale. Järgnevalt läksime konverentsikeskuse osa vaatama. Ruumid olid tõesti kaasaegsed ning moodsad. Kokku oli seal 6 konverentsiruumi, kõikidel omad nimed ning erineva suurusega. Viimasena saime piiluda ka hotelli restorani Monaco. Kindlasti oleks huvi näha olnud ka garaazi, kuid meile ekskursiooni teinud meesterahvas leidis, et ei hakka aega selle peale kulutuma. Müügijuht rõhutas veel, et hotell on eelkõige

Hotellimajandus
22 allalaadimist
thumbnail
11
docx

PRAKTIKA OÜ PINTMANN GRUPIS (KUBIJA HOTELL-LOODUSSPAAS)

VÕRUMAA KUTSEHARIDUSKESKUS Teeninduse õppetool Turismindus Monika Lepp Mp ­ 16 PRAKTIKA OÜ PINTMANN GRUPIS (KUBIJA HOTELL-LOODUSSPAAS) Majapidamistöödepraktika aruanne Koolipoolne praktika juhendaja: Kai Rehe Väimela 2017 Sisukord 1.1Praktika toimumise aeg ja koht.........................................................................2 Minu majutusteeninduse õppekava 1 kursuse majapidamistööde praktika toimus ajavahemikul 10.05.2017-22.06.2017 OÜ Pintmann Gruppis, kus olin praktikant toateenija ametikohal............................................................................................. 2 1.2 Ettevõtte valiku põhjendus.....................

Majandus
18 allalaadimist
thumbnail
10
doc

HINNAPAKKUMINE TÖÖ- JA PUHKEVÄLJASÕIDUKS KURESSAARE LINNAHOTELLIS

Kuressaare Ametikool Toitlustuse ja majutuse õppesuund Majutusteenindus Annika Orussaar HINNAPAKKUMINE TÖÖ- JA PUHKEVÄLJASÕIDUKS KURESSAARE LINNAHOTELLIS Hotelliteenindaja lõputöö Juhendaja: Kai Laht Kuressaare 2013 SISUKORD SISUKORD............................................................................................................... 2 VASTUSKIRI............................................................................................................. 3 HINNAPAKKUMINE................................................................................................... 5 KOKKUVÕTE..........................................................................

Majutus
11 allalaadimist
thumbnail
19
odp

Kolm tallinna 5tärni hotelli

Savoy Boutique Hotel Savoy Boutique Hotel asub Tallinna vanalinnas ning pakub konditsioneeri, tasuta WiFi-ühenduse, kaabeltelevisiooni ja lameekraaniga televiisoriga tube. Kõik toad on art deco stiilis. Tubades on ka minibaar, seif sülearvuti hoidmiseks ja vaipkattega põrandad. Privaatsetes vannitubades on vann või duss. Seal on olemas föön, hommikumantel ja sussid. Raekoja plats ja Tallinna raekoda jäävad vaid 350 m kaugusele. Muuseumina tegutsev endine kaitsetorn Kiek in de Kök jääb vaid 280 m kaugusele. Tubade arv : 44 Toatüübid: Superior - Üheinimesetuba Superior - Kaheinimesetuba, Double võiTwin Sviit. Majutusasutuses Savoy Boutique Hotel pakutavad mugavused. Restoran, Baar, Ööpäevaringne vastuvõtt, Ajalehed, Terrass, Toad mittesuitsetajatele, Lift, Kiire sisse-/väljaregistreerimine, Seif, Helikindlad toad, Küte, Disainhotell, Pagasihoid, Suuskade hoiuruum, Saadaval toad allergikutele, Suitsetamine on eraruumides ja avalikes koht

Turism
14 allalaadimist
thumbnail
6
odt

Praktika Tähetorni Hotellis

Praktika Tähetorni Hotellis Praktika sooritasin alates 09.06.2014 kuni 04.07.2014 kokku 160 tundi.Praktika juhendaja oli Tarmo Laks ja suurem osa peakokk Diana.Minu tööülesandeks oli täita peakokka juhendid,nagu hommikusöögi ettevalmistamis tööd ja päevased ettevalmistus tööd.Õhtul sai aidata taldrikute garneerimisel ja väljastamisel.Praktika päev algas hommikul kell 8.15 ja lõppes õhtul(sest täpselt kella aega ei saa öelda,kõik päevad olid erinevad,kõik olenes tellimusest ja söögi gruppidest).

Kokk
14 allalaadimist
thumbnail
20
pptx

Kolmetärnihotellide tutvustus ja näited

* * * Tärni Hotell Mõiste ** * tärni hotell on keskklassi hotell, kuhu kuulub : 1. Ööpäevaringne vastuvõtuteenus 2. Arvuti kasutamise võimalus koos interneti- ühendusega 3. Televiisor kõikides numbritubades 4. Restoran 5. Hommikusöögi numbrituppa serveermise võimalus 6. Soojade toitude numbrituppa serveerimine 7. Toateenindus, minimaalne 12 tundi 8. Ühene numbrituba on min. 10 m2 ja kahene 14m2 Hotell Susi * * * Kaasaegse sisustusega 3* Click to edit Master text styles Second level hotell Tallinnas Third level Hotellis on 99 tuba, neist 4 Fourth level Fifth level saunaga sviiti On olemas toad ka allergikutele ja erivajadustega inimestele Pakutavad teenused Toitlustus (kohvipausid, lõunad, pidulikud õhtusöögid) Ilusalon

Hotellimajandus
27 allalaadimist
thumbnail
46
doc

Turunduse lõpupraktika Eesti Hotelli- ja Turismikõrgkoolis

TALLINNA MAJANDUSKOOL Ärijuhtimise osakond Valli Kink Turunduse lõpupraktika Eesti Hotelli- ja Turismikõrgkoolis praktikaaruanne Juhendaja:Helle Liblik Tallinn 2014 0 SISUKORD SISUKORD...................................................................................................... 1 SISSEJUHATUS................................................................................................ 2 1Ettevõtte üldiseloomustus............................................................................2 2Ettevõtte tooted....................................

Turundus
211 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Rahvusvahelised hotelliketid

Võrumaa Kutsehariduskeskus Rahvusvahelised hotelliketid Iseseisev töö Juhendaja. Eda Veeroja Koostaja: Liisi Peelo TT-06 Väimela 2006 Hilton Hilton on tuntud nimi ülemaailmses majutustööstuses. Hiltoni brändi peetakse uhkusega Hilton Hotellide Korporatsiooni lipulaevaks. Hotellikett on silmapaistvaim majutusettevõte, mis omab ja juhib paljusid tuntuid brände või müüb neile frantsiisi

Klienditeenindus
72 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Luksushotellidest

Minu arusaam luksushotellist Essee Juhendaja: 2011 Hotelle saab liigitada mitmeti. Nende liigitamine toimub tärnide abil. Mida rohkem tärne, seda parem hotell on. On ka hotelle millel on kaks või kolm tärni, üldiselt on need tavalised hotellid. Luksushotellil ja tavalisel standardhotellil on peamises erinevuseks kindlasti see, et standardhotellis on omad kindlad nõudmised, mis peavad olema täidetud. Luksushotellis peavad olema ka kõik tingimused täidetud, aga seal peavad olema ka lisaks veel väga suured mugavused

Hotellimajandus
46 allalaadimist
thumbnail
15
doc

Säästlikkuse arendamine hotellimajanduses

TÜ Pärnu kolledz Turismi- ja hotelliettevõtlus SÄÄSTLIKKUSE ARENDAMINE HOTELLIMAJANDUSES Referaat Juhendaja: lektor Tiina Viin Pärnu 2008 2 SISUKORD Sissejuhatus..............................................................................................................3 1 ROHELINE VÕTI (GREEN KEY)......................................................................5 1.1 ISO 14001 JA ROHELISE VÕTME VÕRDLUS......................................... 6 2 ENERGIASÄÄSTLIKKUSE VÕIMALUSED MAJUTUSASUTUSTES ........11 2.1 ELEKTER..........................................................

Turismi -ja hotelli...
66 allalaadimist
thumbnail
2
odt

Sünopsis "Hotell Rwanda" ajalugu ja film

Sünopsis: "Hotel Rwanda" Filmi ajalooline taust Rwanda genotsiid leidis aset aprilli teisest nädalast kuni juuli kolmanda nädalani (s.o umbes 100 päeva jooksul) 1994. aastal Ida-Aafrikas asuvas väikses Rwanda Vabariigis. Rwanda genotsiidi uurides on teadlased tunnistanud erinevate põhjuste koosmõju – sisemised pinged, välised mõjud ning psühholoogilised faktorid viisid tapatalguteni, milles kaotas 100 päeva jooksul elu kuni 1 miljon Rwanda elanikku, s.o 5–10% kogu elanikkonnast. Põhiliselt tapeti etnilisi vähemusi – tutsid. (https://et.wikipedia.org/wiki/Rwanda_genotsiid) Sünopsis Filmi “Hotel Rwanda” tegevus toimub aastal 1994, mil hutu ja tutsi rahvaste vahelised konfliktid arenevad sõjani. Filmi peatgelane, Paul Rusesabagina (Don Cheadle), on Rwanda hotelli manager. Paul ise on hutu, ent ta naine, Tatiana (Sophie Okonedo) on tutsi rahvusest. Alguses tundub elu Rwandas rahulik, ent olukord muutub üha ärevamaks, kui president mõrvatakse. Et oma perekonda

Filmiajalugu
2 allalaadimist
thumbnail
7
doc

EESTI HOTELLITURU ÜLEVAADE JA ANALÜÜS

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Turismiosakond Merly Sepri-Eha AUTH 4 EESTI HOTELLITURU ÜLEVAADE JA ANALÜÜS Uurimustöö Juhendaja: Tiina Viin Pärnu 2008 Sissejuhatus. Eesti majutusettevõtetes ööbis 2007. aastal 1,38 miljonit välisturisti. Võrreldes 2006.aastaga vähenes nende arv 3,3% ehk 47 260 turisti võrra. Valdavalt tulenes ööbimiste vähenemine välisturistide ööbimiste arvu langusest spaades ja sanatooriumides. Positiivne tegur oli ka mitmete uute hotellide avamine 2007.aastal. Näiteks Tallinnas suurenes hotellikohtade arv 2007. aasta jooksul 21% (lisandus 8 hotelli umbes 2300

Turismi -ja hotelli...
187 allalaadimist
thumbnail
3
rtf

"Bertrami hotellis" - Agatha Christie

Bertrami hotellis - Agatha Christie Londonis, ühel vaiksel tänaval asub Bertrami hotell, mis on tuntud oma külalislahkuse ja Edwardi aegse meeleolu poolest. Seal juuakse kella viie teed, seal käivad vanemad daamid ja härrad, et oma noorusaegadest mõelda, seal sepitsetakse vargaplaane... Jane Marple, kes on eakas, kuid terane vanapiiga sõidab Bertrami hotelli puhkama kaheks nädalaks. Midagi pole muutunud, sellest ajast, kui ta neljateistkümne aastasena siin käis, kuigi vahepeal oli sõda. Michael Gorman, kes on erusõjaväelasest uksehoidja, aitab kenasti vanakesi, kutsudes neile takso, või aitades neil õiget teed leida. Ülemteener Henry pakkub hotellis viibijatele teed või kukleid. Miss Gorringe, kes on hotelli administraator, ulatab viisakalt külalistele võtmeid ning tunneb kõiki külastajaid nimepidi. Miss Marple kohtas vestibüülis oma vanat tuttavat Selina Hazy't. Nende vestluse ajal tundis Selina m

Kirjandus
120 allalaadimist
thumbnail
1
odt

Küsimused ja vastused hotellide kohta

Küsimused ja vastused 1. Mis aastatel hakkas Eestis kehtima uus üle-Euroopline tärnisüsteem? 2.Mitu hotelli on EHRL-i likmed? 3.Kas Rakvere Ametikool on EHRL-i liige ? 4.Mis vahed on 1* ja 5* hotellil ? 5.Millal määrus jõustus ja rakendus ? ( Nõuded majutusasutustele) 1. Alates 2.maist 2011 hakkas Eestis hotellidele ja motellidele kehtima uus üle-Euroopaline tärnisüsteem Hotelstars Union. 2. 66 hotelli on EHRL-i liiket. 3. Rakvere Ametikool ei ole EHRL-i liige. 4. 1* hotell on lihtne hotell, millel on kehtestatud 44 miinimumnõuet. Kõikides tubades on dušš ja WC või vann ja WC, tubasid koristatakse iga päev, kõikides tubades on kaugjuhtimispuldiga värviteler, laud ja tool, seep või dušigeel, hotellis on vastuvõtuteenus, faks vastuvõtus, üldkasutatavad telefonid külastajatele, hiline hommikusöök, hotellis pakutakse jooke. 5* hotell on luksushotell, millel on kehtestatud 121 miinimumnõuet.Vastuvõtt on avatud 24 tundi, per

Hotellimajandus
16 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Luksushotell ja minu arusaam sellest

Luksushotellid ja minu arusaam nendest Kindel on see, et luksus ja prestiiz müüvad, kuid tänases maailmas ei ole luksusel enam kindlat definitsiooni. Arusaamine luksusest sõltub inimese rahvusest, kasvatusest, haridustasemest ja paljudest teistest faktoritest. Mõne jaoks on luksuslik reisimine see, kui käiakse glamuursetes sihtkohtades, mis on parasjagu moodsad ja trendikad. Minu arvates on luksuslik reisimine see, kui ööbitakse viie tärni hotellis, kus on olemas kõik mugavused, toad on luksuslikud ning teenindus on väga heal tasemel. Luksushotell on hotell, millele on kehtestatud 121 miinimumnõuet ning tärnide saamiseks on vaja saada kokku minimaalselt 570 punkti. Luksushotellis on tasakaalus disain, luksus, kvaliteet, lisateenuste rohkus ning esmaklassiline teenindus. Luksushotellis peab olema tagatud vastuvõtus teenindus kogu ööpäeva. Standardklassi hotell on 2 tärni hotell, millele on kehtestatud 53 miinimumnõuet ning tärnide saamiseks on vaja saada kokku mini

Turismimajanduse alused
39 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Tervis spa hotell

Tervise juurest saab alguse romantiline jalutuskäik 140-aastasel Pärnu kivimuulil. Muidugi saab nautida ka omalkäel Pärnu kauneid võlusid näiteks ööklubid, baarid, kohvikud ja pubid, pargid ja palju muud. Ihule ja hingele - kliente ootab spordikompleks võimla, jõusaali, lauatennise, basseini ja saunaga. Renditakse ka jalgrattaid. Olemas on ka veel ainulaadne looduslik solaarium ja ilukeskus, mis muudavad kauni kaunimaks. TEENUSTE TASE Teenuste tase on üsnagi kõrge, majas tegutsevad vastavad arstid, eriarstid ja paljud tervise spetsialistid, kes on klientide tervise hooldamisel ja korrashoiul abiks. Koostööd tehakse ka Pärnu Haiglaga, kus toimuvad tervise põhjalikumad uuringud. Igal tasemel ning ametil on omad vastavad töötajad, kes on välja õpetatud just oma teenuseid ja töökäske täitma nii, et klient neis ainult kasu saab. Lõngastumine on enamgi kui garanteeritud.

Turism
45 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Minu arusaam luksushotellist

Minu arusaam luksushotellist Luksushotelli on raske määratleda. Kõige lihtsam on defineerida seda nii ­ hotell millel on viis või enam tärni. Luksushotellides on suured mugavused ja teenindajad suhtlevad klientidega personaalsemalt kui standardhotellis. Lisaks peavad olema hotellis kõik tingimused täidetud, et saada luksushotelliks. Kuna luksus ja standardhotellil on palju erinevusi, siis tuleks küsida mille poolest nad erinevad ning mis on kõige suurem erinevus. Luksushotell erineb standardhotellist selle poolest, et teenindus on personaalsem. Külastajalt küsitakse koguaeg kas ta soovib veel midagi ja tavaliselt pöördutakse kliendi poole nimepidi. Kõik teenused on ööpäevaringselt kättesaadavad. Samas standardhotellis pole selliseid mugavusi. Teenindajad ei kutsu klienti nimepidi ja ei helista, et küsida kas kõik on nii nagu peaks. Kõige tähtsamaks on hotellides klientuur. Niisamuti on ka luksushotellis, kuid mõningaste erinevustega.

Eesti keel
5 allalaadimist
thumbnail
2
docx

"Hukkunud Alpinisti Hotell" arvustus

"Hukkunud Alpinisti" hotell Hukkunud Alpinisti hotell on vendade Arkadi ja Boriss Strugatski samanimelise romaani põhjal 1979. aastal valminud Tallinnfilmi film, mida peetakse üheks Eesti kultusfilmiks. Film ise üritab olla põnevik, kus olukord peaks olema pingeline, kuid minul seda tunnet ei tekkinud. Film ise on liiga aeglane ja kohmakas et olla põnevik ja millegi pärast on seal ka ulme elemente, mis minu jaoks tegi filmi liiga absurdseks ning ma ei saanud seda tõsiselt võtta. Film algab sellega, et inspektor Glebsky satub valehäire tõttu ,,Hukkunud Alpinisti" hotelli, kuid otsutab sinna ööseks jääda. Hiljem toimub laviin, mis eraldab hotelli välismaailmast. Seejärel avastatakse hotelli külalise Olafi surnukeha ja Glebsky asub otsima Olafi mõrvarit. Hiljem selgub, et hotellis on tegelikult tulnukad, keda Glebsky arvas inimesteks , sest nad saavad teiste inimeste kuju võtta. Tulnukate eksistents sõltub Olafi koh

Ameerika filmi ajalugu
6 allalaadimist
thumbnail
14
docx

KESKKONNASÄÄSTLIKKUSE ARENDAMINE HOTELLIMAJANDUSES

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz KESKKONNASÄÄSTLIKKUSE ARENDAMINE HOTELLIMAJANDUSES Referaat Pärnu 2012 SISUKORD 2 SISSEJUHATUS Turism on igale riigile väga oluline sissetuleku allikas. Tänapäeval üritatakse kõikjal kulusid elektri- ja veekasutamise pealt kokku hoida ning vähem kulutada, ka turismis ja hotellimajanduses on see võimalik. Antud referaadi eesmärk on selgitada välja ja uurida keskkonnasäästlikkuse arendamisest, efektiivsusest ning kulude kokkuhoiust hotellimajanduses. Ning samuti tuua autorite algupäraseid analüüsi- ja mõttearendusi. Uurimisülesanded, millele lahendusi otsitakse on alljärgnevad: · anda ülevaade säästvast turismist; · selgitada välja keskkonnasäästlikkuse olemus hotellimajanduses; · leida seoseid kuidas hoida hotellimajanduses kuludelt kokku; · analüüsida keskkonna sõbralikku majandamist. Uurimisülesannete lahendamiseks tuleb tutvuda eri

Turism
25 allalaadimist
thumbnail
10
pptx

Kubija hotell

Kubija Koostajad: Helis Lihtsa, Kerli Taalvelt Asukoht Kubija hotell- loodusspaa asub Võru kõrval Lõuna-Eesti mändide all Kubija järve kaldal, Haanja ning Suure-Munamäe läheduses. Kubija hotell vastab kolmele tärnile Tubasid kokku on 57 Toatüübid 42 kahekohalist ja 3 ühekohalist Standard tuba Raul Olle ja Erki Noole nimelised junior sviidid 9 Savisviiti, mis sobivad peretoaks Presidendisviit Click to edit Master text styles Second level Third level Fourth level Fifth level Ajad ja hinnad Avatud ööpäevaringselt Tuba ühele alates 56 Tuba kahele:alates 65 Sviit:alates 103 Lisavoodi:alates 13 Hind lapsele:alates 10 Hotelli lähedalt metsast leiate nii matkaraja kui ka valgustatud tee suusatamiseks või jalgrattasõiduks. Külastajad saavad mängida minigolfi ja seejärel lõõgastuda saunas. Lastele

Geograafia
5 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Kokkuvõte raamatust ,,Hotellimõistatus´´

,,Hotellimõistatus´´ Autor: Martin Widmark Illustraator: Helena Willis Jutustus: Elasid kord lapsed Lasse ja Maia. Nende vanemad olid ära reisile läinud. Lasse ja Maia jäid, aga onu Leifi juurde. Onu Leif töötas hotellis nii, et Lasse ja Maia saavad seal ringi vaadata. Hotelli- direktor on Ronny Hazelwood, direktori parem käsi on Rune Andersson, kokk on Riita Heijalainen ja koristaja Pierre Chaloppes. Hotelli on oma kohad kinni pannud perekond Äkerö ning nad on väga peened ja rikkad. Ühel jõuluõhtul perekond Äkerö Hiina õuniktaks kaob. Kõik on paanikas. Lasse ja Maia hakkavad lugu uurima. Lõpuks tuleb välja, et sellist koeratõugu pole olemaski. Perekond Äkerö on ise oma koera ära peitnud ning nad tahtsid selle eest raha. Nad võetakse politsei poolt kinni ning Lasse ja Maia on oma töö ära teinud.

Kirjandus
17 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Eesti Hotellide ja Restoranide Liit

TURISMI JA HOTELLIMAJANDUSE ALUSED Eesti Hotellide ja Restoranide Liit Eesti üheks olulisimaks turismiorganisatsiooniks on Eesti Hotellide ja Restoranide Liit (EHRL). Just sellesse organisatsiooni on kokku kogunenud erinevad turismiettevõtted üle terve riigi, mis aitavad kaasa valdkonna pidevale arengule ja edendamisele. Seesugune omavaheline koostöö viib turismi kui majandusharu edasi. Eesti Hotellide ja Restoranide Liit on tegutsevate tööandjate esindusorganisatsioon, millesse kuuluvad hotelli- ja restoranimajandusega tegelevad füüsilised ja juriidilised isikud, kes tegutsevad ühiskondlikel, vabatahtlikel ja demokraatsetel põhimõtetel. EHRL asutati 12.veebruaril 1992 Eestis ning sellesse kuuluvad 2015.aasta jaanuari seisuga 184 ettevõtet või ettevõtete ühendust. Kogu informatsioon EHRL'i kohta on olemas nende veebilehel www.ehrl.ee. EHRL'i eesmärgiks on kooskõlastada ning kordineerida liikmete tegevust hotellimajanduse ja toitlustamise alal, mis on suunatud ühis

Hotellimajandus
7 allalaadimist
thumbnail
20
docx

OÜ MEHNTACK MÄETAGUSE MÕISAHOTELLI KOKA TÖÖKOHA RISKIANALÜÜS

kõikumist. Köögis on olemas sundventilatsioon, mis tekitab palju müra. Sobiv temperatuur tagatakse tööruumides keskkütteradiaatoritega, mida töötajad ise vastavalt vajadusele reguleerida saavad. Aknad on ruumides väga väikesed ja neid on vähe, seetõttu ei ole ruumid piisavalt valgusküllased. Köögis on olemas üldvalgustus, mida saab kasutada vastavalt vajadusele erinevates sektsioonides. Ruumid on varustatud ka väljapääsulampidega. Töötaja töölauad, gaasipliit ja kombiahi on paigutatud ruumi keskele, tööruumi ääristab ühelt poolt rivi külmikuid ja teiselt poolt teenindajate ala teenindusleti, arvutilaua ja nõudepesuruumiga. Tehnika on suhteliselt kaasaegne, mõned seadmed tuleks siiski välja vahetada. Põrandakattematerjaliks on kiviplaadid, seinu katavad keraamilised plaadid ( fotod töökeskkonnast lisa1). Töö restorani köögis toimub talveperioodil ajavahemikus 11:00-22:00 ja

Töökeskkond ja ergonoomika
40 allalaadimist
thumbnail
30
doc

Majutuse eksam

telkide ja/või haagissuvilate jaoks, parkimiskohad mootorsõidukitele ja võivad olla ka majutushooned. (7) Puhkemaja on puhkuseks mõeldud majutusettevõte, mille toiduvalmistamise võimalust pakkuv majutushoone üüritakse välja täies ulatuses. (8) Külaliskorter on majutusettevõte, mille toiduvalmistamise võimalust pakkuv majutusüksus on korter, mis üüritakse välja täies ulatuses. (9) Kodumajutus on hommikusööki pakkuv füüsilise isiku valduses olevas talus, majas või korteris paiknev majutusettevõte. 1 (10) Käesoleva paragrahvi lõikes 1 nimetatud määratlusi võib majutusettevõtete puhul kasutada vaid juhul, kui majutusettevõte vastab selle liigi kirjeldusele ning kehtestatud nõuetele. (11) Kui majutusettevõte ei vasta ühegi käesoleva paragrahvi lõikes 1 nimetatud liigi kirjeldusele ega seda liiki majutusettevõttele kehtestatud nõuetele, võib ettevõtja kasutada muud sobivat määratlust.

Majutus
89 allalaadimist
thumbnail
7
docx

EESTI HOTELLI - JA TURISMIKÕRGKOOL (analüüs)

Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor Ettevõtluse Instituut EESTI HOTELLI - JA TURISMIKÕRGKOOL Turunduskommunikatsiooni analüüs Koostajad: .... Rühm: EV-1-S-E-tal Tallinn 2011 Sisukord Sisukord.............................................................................................................1 1. Sissejuhatus....................................................................................................2 2. Turundamine....................................................................................................3 3. Turunduskommunikatsiooni str

Turunduse alused
34 allalaadimist
thumbnail
16
pdf

Spaad 2014

muusika helid, küünlavalgus… Hotell Rocca al Mare Day SPA Spaa | | (+372) 664 5950 Hotell Rocca al Mare Day SPA pakub oma klientidele mitmeid erinevaid luksuslikke SPA näo- ja kehahooldusi, massaaže, SPA pakette ning spetsiaalseid hooldusi ka meestele. Hoolitsustes kasutatakse… Taastusravikeskus Estonia Ravispaa | | (+372) 447 6905 Taastusravikeskus Estonia märksõnadeks on aastakümnete pikkune traditsioon, professionaalsus ja inimlik lähenemine, siin tagatakse sulle mõnus puhkus ja vajalik tervisekosutus. Iga päev ootavad Sind… Hotell Saaremaa- Thalasso SPA Spaa | | (+372) 454 4100 Hotell Saaremaa Thalasso Spa on sobiv individuaalset teenindust ja privaatsust ihkavale kliendile. Thalasso- saunakompleks võimaldab nautida infrapuna-, leili-, auru- ja soolasauna. Uudseid elamusi… Pirita SPA Hotell Spaa | | (+372) 639 8836 Mere kaldal asuv unikaalse arhitektuuriga Pirita SPA Hotell on hea paik lõõgastumiseks ning stressi maandamiseks

Turuuringud
13 allalaadimist
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

Hoidu küsimustest, mis pole vajalikud teenindamise seisukohalt (uudishimust) Ära väljenda haletsust Erivajadustega kliendid: Liikumistakistusega Kuulmispuudega Nägemispuudega Arengupuudega Kogeleja Diabeetik Lastega pered Eakad inimesed Võõra kultuuritaustaga kliendid 14. Sisekliendi mõiste Siseklient on organisatsiooni töötaja. Sisekliendi rahulolu tagamise peaks olema sama oluline kui väliskliendi oma. Siseklient on esmane reklaamkanal ettevõttest välja. 15. Erinevad teenindajatüübid Neli teenindajatüüpi: Agressiivne ­ külm, ükskõikne, Eirav ­ mehhaaniline, apaatne, külm Alistuv ­ vabandav, taktitundeline, sõbralik Kehtestav ­ huvitatud, peremehelik, sõbralik 16. Telefonivestlus 6 Telefonile vastates teenindaja naeratab, teretab ja tutvustab ennast

Turismiettevõtlus
113 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Majutuse eksamiküsimused/vastused

või vastupidi, lõbustuste keskele sattumist. Maa linn kohale jõudmine, info mis jõuab kohale inimese mõtemalli järgi 7. Kirjelda broneerimise tegevusi vastuvõtutöötaja poolt Tellimuse tegemine on hotelli ja kliendi vahel enamasti esmane kokkupuude. Tellimuse tegemise protsess peab olema lihtne, ilma liigse bürokraatiata. Sellel on määrav tähtsus hotelli jaoks, sest selle tegevuse käigus: luuakse kliendile esmamulje hotellist; müüakse hotelli peateenust-majutust; informatsiooni kogumine, lisateenuste müük. Tellimuste tegemisel on tähtis: max tubade müük, ööbijate arvu ja keskmist toa hinda ning seejärel arvutada võimalik tulu ja kasum. Vastuvõttutöötaja peab andma kliendile kiireid ja selgeid vastuseid, küsimustele peab oskama vastata, peab tundma enda ettevõttet ja seda kohta kus ettevõtte asub. Profesionaalne ja viisakas käitumine

Majutus
52 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Koolitus ja puhkeväljasõidu hinnapakkumine

Soovitud lisateenused: Aktiivse puhkse päev 11.05.2013 Maksmine: Tellijale ersitatud arve alusel pangaülekandega 1. Majutus Saame pakkuda Teile Meriton Classic klassi tube. Kõikides tubades on WC/vann või duss, minibaar, seif, õhukonditsioneer, SAT-TV, tee ja kohvi valmistamise võimalus, föön, Wi-Fi internetiühendus. Akendest avaneb kaunis vaade Toompuiestee pargile ja Toompeale. Lisaks Classic klassi toale on hinna sees ka veekeskuse piiramatu külastus. Toad on klassikalises stiilis küpsete värvitoonidega. Tuba sobib paarile, kui ka üksikule ärireisijale. Seega antud perioodiks saame Teile pakkuda: · Classic kahest tuba ühe laia voodiga hinnaga 74 eurot öö. Klassikalises stiilis küpsetes värvitoonides toad. Toas on üks lai voodi. Sobib puhkust veetvale või ärireisil viibivale paarile; üksikule ärireisijale, kes soovib laia voodiga tuba. Kõik meie Classic-toad asuvad

Turism
39 allalaadimist
thumbnail
6
docx

TOURESTI KÜLASTUS

TALLINNA TEENINDUSKOOL Anna Popova HT13-KE TOURESTI KÜLASTUS Vastuvõtutöö alused Tallinn 2014 Touresti külastus 1. Millised Eesti hotellid olid esindatud. Loetleda ja iseloomustada iga hotelli 6-10 lausega. 2. Miks on kasulik Eesti hotellidel olla Tourestil esindatud? 3. Iseloomustus eksponendi kohta, kes Sulle endale messil kõige rohkem meeldis. Millega tegeleb. Millega oli esindatud. Milline nägi välja boks. Miks ta messil esindatud oli. Miks ta Sulle kõige rohkem meeldis. Tallink Hotels Tallink Hotels on hotellikett ning Eestis asub neli hotelli. Tallink City Hotel, Tallink Spa &

1 allalaadimist
thumbnail
290
pdf

Holokaust

erinevad klassis saadutest. Holokaustiga otseselt seotud paikade külastamine võimaldab konkreetseid sündmusi õppeprotsessis vahetumalt käsitleda. Võimalus uurida algupäraseid eksponaate ja esemeid võib ergutada huvi ning soodustada õpimotivatsiooni kasvu, samuti luua vahetu sideme inimestega minevikust, mida on klassis raske saavutada. Õpetaja vastutab õpilaste eest ja peab olema veendunud, et holokaustiga otseselt seotud paiga või muuseumi külastus on õpilaste vanust arvestades sobiv. Õpetajal peab olema selge ettekujutus holokaustiga otseselt seotud paiga või muuseumi külastamise eesmärkidest. Õpetaja peab teadma, kuidas see täiendab ja laiendab klassis tehtavat tööd. Tähtis on külastus hoolikalt ette valmistada ja läbi mõelda, kuidas see seostub tööga klassis. Ideaalne oleks, kui õpetaja ise külastaks seda paika enne, kui ta toob sinna õpilased ja/või osaleks õpetajatele mõeldud koolitusüritustel.

Euroopa tsivilisatsiooni...
32 allalaadimist
thumbnail
130
rtf

Amundsoni raamat

4636 Aktiivne Aktiivne Aktiivne 116 254 96 118 ne Aktiivne Aktiivne nKuivne Aktiivne Aktiivne kaasamine Aktiivne kaasamine kaasamine kaasamine Aktiivne kaasamine Aktiivne kaasamine Aktiivne Aktiivne Aktiivne Aktiivne kaasamine kaasamine Kaasam kaasamine kaasamine kaasamine kaasamine kaasamine kaasamine ine Aktiivne kaasamineProbleemi m??ratlemise ?lesanded 87 N?ustamise

Psühholoogia
33 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun