Hoiakute muutmisel on olulised: 1. Uue hoiaku esitaja - mõjukus, prestiiź - kavatsuste siirus - meeldivus - teabe usaldusväärsus 2. Argumenteerimise viis - Mõjusam on kahepoolne argument - Kui on tegu väga olulise probleemiga inimese jaoks, siis ei sobi väga äärmuslikud
Hoiakute teooriad on välja selgitanud kolm peamist mõõdet: tunnetuslik, afektiivne, käitumismõõde. Hoiaku kujunemise teooriad väidavad, et hoiaku kujunemises osalevad mitmesugused alusmehhanismid nagu sotsiaalne samastumine, modelleerimine ja tutvus ning enesetaju.
Hoiakutel on mitmed funktsioonid. Kuna hoiak on nähtus, millest sõltub käitumisliinide ja toimingute valik, siis on hoiakute uurimine väga suure praktilise tähtsusega valdkond.
Hoiakute vahendusel on võimalik välja tuua, kuidas muuta inimeste suhtumist ja motivatsiooni teema selgitab, kuidas kaasata inimeste tahet ja kinnistada sobivaid käitumisviise.
Hoiakute funktsioonid – hoiak on motivatsiooniline nähtus, tal on ka kognitiivne funktsioon, sest inimene püüab asjadest ja sündmustest luua kooskõlalist süsteemi.
Hoiakute muutmiseks on raske loota nõustamisel osalejate liikluses käitumise vastutustunde kasvu ning liikluses osalemisega tekkivate probleemide tajumise paranemist.
Hoiakute teooriad on välja selgitanud hoiaku peamiset mõõdet: 1) Tunnetuslik - uuringud väidavad, et käitumine ja hoiakud ei pruugi alati kooskõlalised
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk). Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).
Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu! Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.