Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjaleLOE EDASI
0
Gartner group – CRM on kogu organisatsiooni hõlmav äristrateegia, mis on kujundatud selleks, et optimeerida kasumlikkust, käivet ning klientide rahulolu, organiseerides ettevõtte tegevuse ümber kliendisegmentide, edendades kliendi rahulolu suurendavat käitumist ning ühendades tööprotsesse klientidest kuni varustajateni. Kliendisuhete juhtimine toob kaasa rahulolevad kliendid, kes on parema meelega nõus oma raha jätma enda poolt väljavalitud firmale, kui et lahkutakse konkurendi juurde.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk). Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).
Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu! Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.