1960. Aastal, et pakkuda abi ja nõu frantsiisivõtjatele, andjatele ning tarnijatele. Frantsiis on kindlasti üks võimsamaid viise kuidas aidata inimstel realiseerida oma unistused.Frantsiisi edu peitub hulgalises arvus ülesse ehitatud tuntud brändides. Seda võimalust pakutakse iga päev inimestele läbi frantsiisi. 4 2 FRANTSIIS Frantsiis on juriidiline ärikokkulepe. Frantsiisivõtja saab frantsiisiandja tingimustel õiguse kasutada ettevõtte kaubamärki ja ärikontseptsiooni. Frantsiisi puhul võtab juba toimiva kaubamärgi üle mõni teine ettevõte ning hakkab tegutsema juba olemaoleva kaubamärgi all. Frantsiisi alla võivad kuuluda nii kaubamärk, ettevõtte nimi, tootistehnoloogia, väljaõppe metoodika, kui ka näiteks müügi- ja esindusõigus. Firma, kes frantsiisilepinguga ettevõtte üle võtab, peab tegutsema kindlate reeglite
Aasta hiljem avas DeLuca teise poe ainult selleks, et kliendid näeksid, et ta on edukas ja et ta laieneb. Selleks, et suurendada tähelepanu ja nähtavust inimestele lühendas ta nime The Subway peale millel oli särav kollane logo. Esimene The Subway frantsiis avati Wallingford, Connecticutis aastal 1974. Sellele järgnes uskumatu edu 1974. aasta lõpuks oli avatud 16 poodi. Just sellel aja otsustati, et tuleb rohkem aega pühendada frantsiisi müümisele, mis aitaks avada veelgi rohkem poode. Buck ja DeLuca üritasid esimesi frantsiise müüa oma sõpradele kes alguses küll selle ideega kaasa ei läinud, kuid kui ühe sõbra firma läks pankrotti otsustas ta seda teha. Peale seda saatis Subway frantsiisi boom millest kõik tahtsid osa saada. 1978. aastaks kõigest 4 aastat hiljem oli asutatud 100 poodi. 1982. aastaks 200 poodi ja 1987. aastaks ületasid nad 1000 poe avamise piiri. Kulud mis kaasnevad Subway Eestisse toomisega on üpris suured. Algne frantsiisi tasu on $15