Sõnu seletav sõnaraamat
Mis veebilehti külastad? Anna Teada Sulge
Facebook Like
Küsitlus
Frantsiis – müügiluba, õigus müüa teatud tooteid, osutada teenuseid, kasutada kaubamärke või ärinimesid või täita teatud kindlaid funktsioone (teatud piirkonnas). Firmaväärtus (goodwill) – tegurid, tingimused, mis võimaldavad ettevõttel teenida tema identifitsseritud vara abil tavalisestsuuremat kasumit.
Frantsiisileping – selle lepinguga kohustub üks isik (frantsiisiandja) andma teisele isikule (frantsiisivõtja) õiguse kasutada frantsiisivõtja majandus- või kutsetegevuse frantsiisiandjale kuuluvat õiguste ja teabe kogumit, muu hulgas õigust frantsiisiandja kaubamärgile, ärilisele tähtsusele ja oskusteabele.
Frantsiis on pikaajaline leping frantsiisiandja ja frantsiisivõtja vahel.

Frantsiisileping on üks oluliseimaid ja mõlemaid pooli kaitsev dokument, kus frantsiisi andja ja frantsiisi saaja lepivad põhjalikult kokku omavahelise koostöö tingimused välistades ebameeldivuste teket tulevikus.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Frantsiis on tehing, millega kasutamisõigus loovutatakse teatud tasu eest teistele isikutele • frantsiis on piiratud õiguste müümine firma tootemargi ning teeninduse oskusteabe kasutamiseks • frantsiis on ärikokkulepe, kus ärikontseptsiooni arendaja/omanik ehk frantsiisiandja annab frantsiisivõtjale litsentseeritud õiguse kasutada ärikontseptsiooni ja sellega seonduvat kaubamärki.
Frantsiisileping – tuntud firma annab tasu eest frantsiisivõtja käsutusse kogu oma vajaliku oskusteabe ja kaubamärgi kasutamise õiguse 13. Mis on põhierinevus ühistu ja aktsiaseltsi vahel?

Frantsiisileping – pikaajaline leping, millega frantsiisi andja lubab selle võtjal kindla tasu eest müüja tooteid või teenused frantsiisi andja nime all kinlda turunduskonseptsiooni järgi.
Frantsiis on pikaajaline leping frantsiisiandja ja frantsiisivõtja vahel, millega frantsiisiandja annab vastava tasu eest frantsiisivõtjale õiguse kasutada oma oskusteavet ja kogemust.
Frantsiis on juriidiline ärikokkulepe, mille järgi frantsiisivõtja saab frantsiisiandja antud tingimustel õiguse kasutada frantsiisiandja ärikontseptsiooni ja tema kaubamärki.

Frantsiisi andja on omakorda kohustatud varustama frantsiisi saajat igakülgse know-how´ga kaubamärgi ja ärisüsteemi kohta (väljaõpe, mentori abi , informatsioon jms).
Frantsiis on luba juhtida isiklikus omanduses olevat firmat, nagu see oleks suure ahela osa. Rõiva-, kinnisvara-, kiirtoidufirmad ning motelliahelad.
Frantsiisiandjal on õigus kontrollida frantsiisivõtja poolt frantsiisilepingu alusel toodetavate kaupade või osutatavate teenuste kvaliteeti.

Frantsiis – luba juhtida ettevõtet nii, nagu see oleks suure ahela osa. • Mittetulundusühingut – eesmärk pole tulu saamine.
Frantsiisiandja on kohustatud andma frantsiisivõtjale juhiseid õiguste teostamiseks ning osutama talle püsivalt sellega seotud kaasabi.
Frantsiisi võtja on seotud frantsiisi andja turunduskontseptsiooni ja rellimissüsteemiga, järgib kehtestatud standardeid ja nõudeid.

Frantsiisileping on tavaliselt pikaajaline leping, mis annab maksimaalsed eelised siis, kui on arvestatud mõlema osapoole huvisid.
Frantsiis on esindatud Skandinaaviamaades, Venemaal ning Kesk-ja Lõuna-Euroopas, kuid endiselt mitte Baltimaades.
Frantsiisiandjal on õigus kontrollida frantsiisilepingu alusel toodetavate kaupade või teenuste kvaliteeti.

Frantsiis on siis edukas, kui mõlemad osapooled on koostööks avatud ja usaldavad teineteist.
Frantsiisi võtmisel on juba olemas tugi äratuntavast brändist koos eelnevalt tõestatud äri meetodiga.
Frantsiis on tehing, millega kasutamisõigus loovutatakse teatud tasu eest teistele isikutele

Frantsiis ettevõtte - või organisatsiooni tasemel: 1. turusegmendi kiire muutus 2. ärisuhted turu
Frantsiis - tehing, millega kasutamisõigus loovutatakse honorari eest teisele isikule
Frantsiisi andjale on oluline, et toodete/teenuste müügiga tagatakse kaubamärgi kvaliteet.

Frantsiisileping – ostetakse kaubamärk (brändi) ja kogu teadmiste ja oskuste pagas.
Frantsiisileping – ostetakse kaubamärk ning kogu teadmiste- ja oskustepagas.
Frantsiisiandjal on võimalik hoida kokku investeeringute pealt.

Frantsiis on üks turule sisenemise meetoditest.
Frantsiis - kaubamärgid, nimi ja sümboolika.
Frantsiisiandja õigused on frantsiisi eelduseks ja esemeks.

Frantsiis on üks turule sisenemise vorm.
Frantsiisi võtja on seotud frantsiisi andja
Vote UP
-3
Vote DOWN
Frantsiisiettevõte – Ettevõte, mida on alustatud frantsiisilepinguga – frantsiisiandja, tuntud firma, annab tasu eest frantsiisivõtja käsutusse kogu vajaliku oskusteabe ja kaubamärgi kasutamise õiguse.



Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto


Logi sisse ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun