Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge
Esmofoni turundus on alates 1999. aastast tegutsenud vastavalt korporatiividentiteedi käsiraamatule. Välja töötatud korporatiivvärvides on olnud reklaamid, dokumentatsioon, autod, tooteekspositsioon, teenindava personali vormiriietus ning müügiesinduste sise– ja väliskujundus.
Esmofoni põhiväärtused on sõbralikkus, usaldusväärsus, kompetentsus ning innovaatilisus. Sõbralikkuse all mõistetakse seda, et ollakse sõbralikud omavahel ja klientidega; personaalsed ja viisakad; austatakse üksteist ja kliente ning mõeldakse ja käitutakse positiivselt.
Esmofonil on käesoleval hetkel 42 müügiesindust ning 50% nendest paiknevad kaubanduskeskustes. Viimasel kolmel aastal avatud müügiesindused on tulenevalt kinnisvaraturu üldisest suunast rajatud kõik suurtesse kaubanduskeskustesse.
Esmofon on katsetanud müügiesinduse integreerimist turu keskkonda, kuid tulemusetult. Ületamatuks ning arusaamatuks vene rahvusest klientidele jäi nende jaoks liiga eksklusiivsena tunduv sisekujundus.
Esmofoni ärifilosoofia on koostatud lähtuvalt EMT ärifilosoofiast, kuna Esmofon AS on AS EMT tütarettevõte ning 2001 aasta lõpus alustati kahe ettevõtte ärifilosoofia lähendamise protsessi.
Esmofon as on 1995. aastal asutatud jaemüügi ja teenindusettevõte, mille põhieesmärgiks on teenindada EMT olemasolevaid kliente ning sõlmida uusi liitumislepinguid.
Esmofoni hoolduskeskus on küll terminalide tootjatega sõlmitud hoolduslepingud, kuid erinevalt koostöövormist EMTga täiendavaid tehnikute atesteerimisi läbi ei viida.
Esmofon on tugev võrdselt kõikides sihtgruppides, Hallo tugevus väljendub äriklientide ning Telecity madalama sissetulekuga eraklientide osas.
Esmofon on telekommunikatsiooni ja infotehnoloogia valdkonnas tegutsev teenindusettevõte, mille edukuse mõõdupuuks on rahulolev klient.
Esmofon as on telekommunikatsiooni ja infotehnoloogia valdkonnas tegutsev müügi– ja teenindusettevõte, mis asutati 1995. aastal.
Esmofoni visioon on saada Eesti parimaks müügi– ja teenindusettevõtteks läbi professionaalse ning motiveeritud personali.
Esmofonil on järelhoolduses lisaks tehnilisele kvaliteedile probleeme ka teeninduse kvaliteedi dimensioonide tasandil.
Esmofonis on senise tegevuse käigus hakatud järk–järgult kvaliteedile ning kliendi suuremat rõhku panema.
Esmofon on oma tegevuse algusest peale töötanud koos ainult ühe reklaamifirmaga.
Esmofonis on hetkel 100 töötajat ning suurema osa 80% moodustab teenindav personal.
Esmofonis on teenindava personali juhtimine olnud nõrgal tasemel.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun