Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Sõnu seletav sõnaraamat
Add link
Crm - I selge eesmärk on anda kliendile suhelda firmaga kõikide suhtluskanalite kaudu (web, telefon, e-post, faks, jms) ning saada garanteeritud kvaliteediga teenust ning ühtlasi hoida kokku firma kulusid.
Crm – customer relationship management, is based on the idea of treating different customers diffrently 2. customer feedback loop - It is created by one-to-one organizations.
Crm - is saab lihtsalt ülevaate lepingute seisust, nende uuendamise vajadusest ning seoses lepingutega saab talletada m ekülgset itm inform atsiooni.

Crm on meeskonnatöö ja eeldab kõigi panust sellesse.
Crm — kliendisuhete haldus, kliendihaldus.
Crm - i kolm põhivaldkonda on:

Crm ehk kliendihaldussüsteem
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun