✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused!Luuletus.ee
0
Brändid on positsioneeritud edule ja konkurentside, strateegilist asetust saab valjendada erinevalt: kujundus, emotsionaalsus, värvid, jne. Kõige olulised on lahti mõtestada, mida tahetakse edastada, kui pikaajaline peaks olema konkreetse brändi eluiga ja elukäik. Ilma selleta võib firmal olla vaga tore logo, aga see jääbki vaid logoks, samas on jäänud kasutamata ja edastamata palju infot ja emotsionaalsust.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk). Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).
Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu! Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.