Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge
Brändid on positsioneeritud edule ja konkurentside, strateegilist asetust saab valjendada erinevalt: kujundus, emotsionaalsus, värvid, jne. Kõige olulised on lahti mõtestada, mida tahetakse edastada, kui pikaajaline peaks olema konkreetse brändi eluiga ja elukäik. Ilma selleta võib firmal olla vaga tore logo, aga see jääbki vaid logoks, samas on jäänud kasutamata ja edastamata palju infot ja emotsionaalsust.
Brändid on   konjakid,   armanjakkid   jne.   Brändisid  valmistatakse enamasti ainult teatud piirkondades nende ajaloolisuse järgi. 
Brändid ehk laagerdunud veinidestilllaadid, mida valmistatakse lahjast viinamarjaveinist destilleerimise
Brändid on reeglina erineva vanuse ja erinevate kvaliteetidega destillaatide segud.
Brändidele on   omane  asjaolu,   et   piiritus   laagerdatakse   vaadis.
Brändid on „lubadused”, mis on loodud tarbijate meeltes.
Brändid on suunatud edule ja konkurentsile.
Brändid ehk laagerdatud veinidestillaadid.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun