Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto
Mõistete sõnaraamat
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge
Brändi tarbijaväärtus – brändi positsiooni tugevus tarbija teadvuses, see peegeldab tarbija subjektiivset maailmapilti.
Brändi imago on sihtrühma tõlgendus brändist Bränd kui persoon-Michelini mehike, McDonaldsi kloun, marbolo mees Turunduskommunikatsiooni roll • Brändi imagot mõjutavad • Kuulujutud tegurid • Kajastus massimeedias • Tarbija isiklik ostukogemus • Kokkupuuted ettevõtte töötajatega (brändimine • Isiklik tarbimiskogemus hakkab ettevõtte seest!) • Sõprade-tuttavate kogemus – • Reklaam ja teised promotsioonivormid WOM Brändi väärtus.
Brändid on positsioneeritud edule ja konkurentside, strateegilist asetust saab valjendada erinevalt: kujundus, emotsionaalsus, värvid, jne. Kõige olulised on lahti mõtestada, mida tahetakse edastada, kui pikaajaline peaks olema konkreetse brändi eluiga ja elukäik. Ilma selleta võib firmal olla vaga tore logo, aga see jääbki vaid logoks, samas on jäänud kasutamata ja edastamata palju infot ja emotsionaalsust.

Bränd on konseptsioon, lubadusmärk, kujutlus(kvaliteed, omadused) 13. Reklaami iseloomustab mitteisiklik toote tutvustamine; tasuline tootjale, tutvustatakse meediakanalite, reklaamiagentuuride kaudu; vaid ühepoolne infoedastus 14. Kauba turustus hõlmab : • Omandiõiguse üleandmist • Toote füüsilist liikumist • Rahalisi arveldusi • Toote reklaamikulusi
Brändisse on   segatud   ka   kõikvõimalikke   lisaaineid   ja  jääkaineid, mis annavad tootele hurmava mitmekesisuse. Brändi puhul on oluline saavutada  ülipeen   ja   delikaatne   tasakaal,   et  säilitada   meeldivaid   aromaatseid   lisandeid   ja   eemaldada  ebameeldivaid. 
Bränd on eristav nimi ja/või sümbol, mille eesmärgiks on identifitseerida tootja või müüja kaupu või teenuseid konkurentide oma(de)st. (Aaker) Bränd on toote materiaalsete ja sümboolsete omaduste kombinatsioon, mis identifitseerib toote ja eristab selle konkureerivatest toodetest.

Bränd polo on tuntud tänapäeval kui preppy English – omapärane ilme müüb - ei saanud miljoni dollari impeeriumiks vaid seepärast, kuna Laurenil oli õnne ega et tal oli laitmatu stiilitunnetus, vaid et tal oli kõik ja veelrohkemgi omadusi, mis aitasid tal nii kaugele jõuda.
Brändi seisukohalt on oluline selgitada välja, mida bränd pakub tarbijale ning tarbijat huvitab siinkohal missuguseid tooteid/teenuseid bränd pakub (loodussõbralikkus, naturaalsus, mugavus, tehnoloogiline uudsus, ohutus, efektiivsus jne). Funktsionaalsed ja emotsionaalsed hüved.
Brändi väärtust on võimalik vaadelda kahest aspektist: x rahaline väärtus x tarbijaväärtus Brändi väärtust ei ole võimalik hinnata objektiivselt, kuna see sõltub sellest, kuidas hindaja brändi ja selle väärtust käsitleb ning see sõltub ka hindamisajenditest.

Bränd on tänapäevamõistes oluliselt keerukam nähtus kaasates nii selle materiaalse, objektiivse poole, kui ka selle, mis asub vaid meie teadvuses (subjektiivne pool). Tiheda konkurentsi olukorras on subjektiivsed tegurid brändi edu puhul isegi olulisemad.
Bränd - seotud turundusega, kaubamärk (logo) Examil: avaikkuse 3 tähendust ja 3 arengut ära aja sassi! Avalikkse poliitiline stukruutimuutus – seal tekis suhtekorraldus, reklaam jne, seal hakatai imago ja mainet muutma.
Bränd on toote või institutsiooni aineliste ja sümboolsete omaduste kombinatsioon, mis annab tootele või institutsioonile identiteedi ja eristab selle teiste toodete või institutsioonide identiteetidest.

Brändiperekonna puhul on tegemist mitme seotud tootega, mis on ühe brändi nime all. Sellega kaasneb sageli kulude kokkuhoid, kuna mitmeid tooteid saab efektiivselt turundada ühe reklaami abil.
Bränd tähendab alati kerget lisahindlust(reklaam, tootja ei saa pakkuda paindlikku ja kasumlikku hinnakujundust). Tarbija kaotab võimaluse valida mitmete brändide vahel.
Bränd - väärtusloomesüsteem, mis kätkeb funktsionaalset kasu, lisaväärtust ja lubadust, mida tarbijad väärtustavad piisavalt, kulutamaks selle peale oma raha.

Bränd on kompleks tarbija emotsioonidest, assotsiatsioonidest, kujutlustest ja ootustest, mida tekitab logi nägemine või brändiga seotud reklaamikampaania.
Bränd on kontseptsioon, lubadusmärk, kujutlus, mis sisaldab funktsionaalseid lubadusi jakasusid, mida tarbija väärtustab kulutades selle peale oma raha.
Bränd on visuaalne kujutis, mille kaudu informeeritakse kliente konkreetsest tootest ja mille järgi eristatakse seda teistest sarnastest toodetest turul.

Bränd - objektiivsed omadused sh toode ning selle füüsikalised omadused, ka disain, graafilised/visuaalsed standardid ning eeldatav tarbimisväärtus.
Brändinime laiendamine – ehk kas uue toote juurutamisel või turule toomisel tuleks luua sellele eraldi bränd või laiendada olemasolev brändi nimi ka uuele tootele.
Brändid on   konjakid,   armanjakkid   jne.   Brändisid  valmistatakse enamasti ainult teatud piirkondades nende ajaloolisuse järgi. 

Brändimine on üles ehitatud konkurentsile ning seetõttu on vaja vähendada tootele tehtavaid kulutusi, kuid selle arvelt ei tohi kannatada kvaliteet.
Bränd on Eestis tuntud ja hinnatud just oma kodumaise tootmise, hinna tundlikkuse, nahasõbraliku koostisega, lihtsa ning naturaalse kujundusega.
Brändi assotsiatsioonideks on erinevad omadused (hind, brändi isikupära, kogemus jne), tulu (funktsionaalne, kogemuslik, sümboolne) ning suhtumine antud brändi.

Brändi identiteet – millest koosneb, mille poolest erineb kuvandist? • Brändi identiteet koosneb kolmest komponendist: brändi nimi, logo ja slogan.
Bränd tähendab enamasti tunnuste kombinatsiooni, st käega katsutavate ehk materiaalsete ja käega mitte katsutavate väärtuste kooslust.
Brändi lähtetooraineks on naturaalne viinamarjavein, millest destilleerimise teel saadakse 70%-lise alkoholisisaldusega destillaat, mida ei rektifitseerita.

Bränd – toote või teenuse iseloomulik tunnus näiteks nimi või kuju(tis), mille järgi teda seostatakse teatud kindla firmaga.
Brändi tarbijaväärtus on varade kogum, mis on seotud brändi nime ja sümboliga ning mis lisavad pakutud tootele/teenusele lisaväärtust.
Bränd on nime, sõna, pildi ja disaini ühendus, mis identsifeerib kauba ja eristab seda konkureeritavatsest kaupadest.

Bränd – nimi tuleneb märgistusrauast , mida kasutati oma karja loomade märgistatamiseks omaniku peremärgiga.
Brändi identiteet on brändi looja arusaam brändist - assotsioonide kogum, mida brändi looja soovib tarbijas tekitada.
Brändi tuntus – mõõdab seda, kui palju inimesi brändi teavad (eristatakse spontaanset ja aidatud tuntust)

Brändid ehk laagerdunud veinidestilllaadid, mida valmistatakse lahjast viinamarjaveinist destilleerimise
Bränd – on kontseptsioon, märk, kujutlus, mis sisaldab ratsionaalseid ja emotsionaalseid kasusid.
Bränd - kaubamärk või tootemärk (kasutusel ka maa jaotatakse täielikult või osaliselt taludele.

Brändi mõiste on kujunenud nn. mõistekobaraks, -kompleksiks, mis sisaldab mitmeid erinevaid tähendusi.
Brändiperekonna puhul on brändi omanikul suurem vastutus, kuna konstantselt on vaja hoida kõrget kvaliteeti.
Bränd - kaubamärk, või tootemärk(kasutusel ka väärtustähis, esindusmärk, tunnusmärk)

Brändi imago on tarbija arusaam brändist - assotsioonide kogum, mida tarbija brändiga seostab.
Brändi imago on sihtrühma tõlgendus brändist ehk kuvand/assotsiatsioonikompleks inimese peas.
Brändi väärtus on kõikide tulevikus saadavate brändipõhiste rahavoogude nüüdispuhasväärtus.

Bränd on huvigruppide kollektiivne taju ettevõttest ning selle toodetest ja teenustest
Brändi tunnusjooned on kogum tunnustest, mis toovad esile brändi füüsilised ja iseloomu omadused.
Bränd on inimese ettekujutus sinu firmast, ja see peab olema võimalikult positiivne.

Bränd on lubadus, mis motiveerib tarbija seda ostma ning muudab tarbija lojaalseks.
Bränd – kokkuvõtvalt tootele omistatavad isiksuseomadused ning visualisatsioon.
Brändid on reeglina erineva vanuse ja erinevate kvaliteetidega destillaatide segud.

Bränd on ka tuntud oma sihtkohas(sihtgruppis), mitte ainult terves maailmas.
Brändi arendamine on oluline, kuna seeläbi on võimalik suurendada ettevõtte kasumit.
Brändi identiteet on ettevõtte arusaam brändist, mida üritatakse kliendile edastada.

Brändi positsioon on tema koht tarbijate teadvuses konkureerivate toodetega võrreldes.
Bränd on kaubamärgist laiem mõiste, kaubamärk kuulub brändi koosseisu.
Brändidele on   omane  asjaolu,   et   piiritus   laagerdatakse   vaadis.

Vote UP
-1
Vote DOWN
Bränd on oluline sarnasied või seotud tooteid agressiivne regulaarne Sõltub reklaam ja isiklik mitteotsitav tootest müük sõltub tootest sihtturule suunatud, Sõltub mittepersonaalne sõltub tootest, enamikel juhtudel siiski tabutoode tootest ja ühesuunaline laialdane
Brändimaja strateegia – igast tootest luuakse oma bränd ja neid juhtakse sõltumatult.
Brändimine on meetod, millega eristada oma toode konkureerivatest toodetest.

Bränd on üleüldine väärtus, mis kaasneb mingi toote ostmisega.
Bränd on tarbijatele, et väärtustada kaupa, mida tarbija ostab.
Bränd – kuvand mille ettevõtte on loonud tarbija kujutluses.

Brändi kuvand on sümboolne konstruktsioon, mis luuakse inimese peas.
Bränd on kliendi igapäevase elu ja rutiiniga lahutamatult
Brändid on „lubadused”, mis on loodud tarbijate meeltes.

Brändi tasand – brändijuht paneb kokku brändi arenguplaanid.
Brändimine on kindlast allikast pärit pakkumise ülesehitus.
Brändikommunikatsioon on kõigile siht ja sidusrühmadele sarnane.

Brändi kvaliteet ehk võime rahuldada sihtrühma vajadusi
Brändi tuntus ehk üldine kvantitatiivne jälg turul
Brändi iseloom on brändi identiteedi evolutsioon.

Brändid on suunatud edule ja konkurentsile.
Brändi identiteet ehk eristuvus tarbijate teadvuses.
Brändid ehk laagerdatud veinidestillaadid.

Bränd on fima kõige püsivam kapital

Bränd on see, mida tarbija ostab.
Bränd – kauba- või tootemärk
Vote UP
-1
Vote DOWN
Brändiprobleemid – ettevõtte võib mingil põhjusel kaotada brändiimago, mis omakorda võib mõjutada ettevõtte brändiimagoga võtmetooteid.

Vote UP
-1
Vote DOWN
Brändi lojaalsus – väljendub tavaliselt selles, et tarbija on veendunud ühe kauba eelistes ning tarbib ainult seda
Vote UP
-1
Vote DOWN
Brändi väärtus on otseses sõltuvuses teadmistest brändi kohta, mida tarbijad omavad.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Brändi tugevus on tähtis infoallikas brändi tuleviku edukuse ja potentsiaali kohta.

Vote UP
-1
Vote DOWN
Brändi tarbijaväärtus – varade kogum mis lisavad pakutud teenusele lisaväärtust.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Brändi assotsiatsioonid on märksõnad, millega tarbija nimetatud brändi seostab.



Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun