Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto
Mõistete sõnaraamat
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge
Brändi imago on sihtrühma tõlgendus brändist Bränd kui persoon-Michelini mehike, McDonaldsi kloun, marbolo mees Turunduskommunikatsiooni roll • Brändi imagot mõjutavad • Kuulujutud tegurid • Kajastus massimeedias • Tarbija isiklik ostukogemus • Kokkupuuted ettevõtte töötajatega (brändimine • Isiklik tarbimiskogemus hakkab ettevõtte seest!) • Sõprade-tuttavate kogemus – • Reklaam ja teised promotsioonivormid WOM Brändi väärtus.
Brändi imago on sihtrühma tõlgendus brändist ehk kuvand/assotsiatsioonikompleks inimese peas.
Brändi imago on tarbija arusaam brändist - assotsioonide kogum, mida tarbija brändiga seostab.

Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun