✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused!Luuletus.ee
0
Brändi imago on sihtrühma tõlgendus brändist Bränd kui persoon-Michelini mehike, McDonaldsi kloun, marbolo mees Turunduskommunikatsiooni roll • Brändi imagot mõjutavad • Kuulujutud tegurid • Kajastus massimeedias • Tarbija isiklik ostukogemus • Kokkupuuted ettevõtte töötajatega (brändimine • Isiklik tarbimiskogemus hakkab ettevõtte seest!) • Sõprade-tuttavate kogemus – • Reklaam ja teised promotsioonivormid WOM Brändi väärtus.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk). Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).
Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu! Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.