Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge
Benchmarking on ettevõtte üks arendusmeetodeid, mille kaudu samal alal tegutsevad ettevõtted teevad omavahel koostööd kõrvutades protsesse sisemiste ja väliste soorituskriteeriumitega ning jagades omavahelisi kogemusi, et omakorda nende kaudu õppida ja leida parimad praktilised kogemused.
Benchmarking - projekti vastu huvi tekitada? Kuid see on üldteada: kui ettevõte asub õpetaja või kogemuse jagaja rolli, saab ta ka oma igapäevastest tegemistest ja probleemidest palju selgema pildi ette, lisaks ehk mõne uue idee või vaatenurgagi.
Benchmarking – Meetod pärineb Xerox Corporationilt 1980-ndate aastate konkurentidel. Juhtide ülesanne on luua keskkond, kus kõik töötajad on aktiivselt esimesest poolest.

Benchmarking – võrdlev analüüs, võrreldakse end teistega, parimate praktikate levitamine, kui kellelgi on hästi siis seda kasutatakse reklaamiks.
Benchmarking – toodete ja tegevuste jäljendamise eesmärgiks on parandada omaenda konkurentsivõimet teiste kogemuste ja tehtud vigade najal.
Benchmarking - projekti õnnestumiseks on tähtis kavandamisel ja läbiviimisel realistlikesse piiridesse jääda.

Benchmarking – võrdlus, mis aitab vaadata numbrite taha.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun