..........................................................5 2.2. Kaubamärgi väärtus...................................................................................................................5 2.3. Kõige tulusam kaubamärk.........................................................................................................6 3. ÜLESANNE.....................................................................................................................................7 3.1. Logod.........................................................................................................................................7 3.2. Küsimused.................................................................................................................................7 KOKKUVÕTE....................................................................................................................................8 VIIDATUD ALLIKAD.....................................................
.................................... 8.4 Tooted............................................................................................................................... 9 FARMI..................................................................................................................................... 9.1 Maag Piimatööstus............................................................................................................ 9.2 Pakend ja logo................................................................................................................... 9.3 Tooted............................................................................................................................... 9.4 Kvaliteet............................................................................................................................ 10 SAKU...........................................................................
erinevates Euroopa riikides, et saavutada õigus oma brändi müüa. (http://www.brandchannel.com/features_effect.asp?pf_id=191#more) 11 Kaubamärk ja bränd. Kaubamärgi vaidlused 5. KOKKUVÕTE Suurtest ajahambale vastupidavatest brändidest saavad ikoonid- ja mitte ainult korporatsioonide ikoonid, vaid tervete kultuuride omad. Coca- Cola ei ole mitte ainult enimtuntud logo maailmas, vaid sellest on saanud kogu lääneliku elustiili sümbol. Tänapäeval on brändid nii funktsionaalsete omaduste kui ka väärtushinnangute ja tähenduse kandja. 12 Kaubamärk ja bränd. Kaubamärgi vaidlused 6. KASUTATUD ALLIKAMATERJAL 1. Hans G. Tonndorf (2004) Turunduse tulevikutegurid. Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamärke, Külim 2