Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

„EESTI KUNSTISKEENEDE ARHEOLOOGIA JA TULEVIK“ - sarnased materjalid

logo, näitus, kaubamärk, kaubamärgidokolaadi, logod, arheoloogia, kumu, kuraator, eksponaat, kassitoitnickers, pudel, logode, veider, westholmi, retsensioon, maalma, üleval, öelnud, kandis, vahetatud, pepsi, inimeseks, vaatan, tunnevad, enamvähem, tootma, asjale, coca, cola, ausalt, oskagi, ostaks, logoga, eeldatavasti, kuhugi, tunnet, veidrat
thumbnail
28
doc

Kaubamärgi väärtus

..........................................................5 2.2. Kaubamärgi väärtus...................................................................................................................5 2.3. Kõige tulusam kaubamärk.........................................................................................................6 3. ÜLESANNE.....................................................................................................................................7 3.1. Logod.........................................................................................................................................7 3.2. Küsimused.................................................................................................................................7 KOKKUVÕTE....................................................................................................................................8 VIIDATUD ALLIKAD.....................................................

Kaubandus
11 allalaadimist
thumbnail
17
rtf

10 EESTI KAUBAMÄRKI

.................................... 8.4 Tooted............................................................................................................................... 9 FARMI..................................................................................................................................... 9.1 Maag Piimatööstus............................................................................................................ 9.2 Pakend ja logo................................................................................................................... 9.3 Tooted............................................................................................................................... 9.4 Kvaliteet............................................................................................................................ 10 SAKU...........................................................................

Toidukaubandus
74 allalaadimist
thumbnail
13
doc

Kaubamärk ja bränd

erinevates Euroopa riikides, et saavutada õigus oma brändi müüa. (http://www.brandchannel.com/features_effect.asp?pf_id=191#more) 11 Kaubamärk ja bränd. Kaubamärgi vaidlused 5. KOKKUVÕTE Suurtest ajahambale vastupidavatest brändidest saavad ikoonid- ja mitte ainult korporatsioonide ikoonid, vaid tervete kultuuride omad. Coca- Cola ei ole mitte ainult enimtuntud logo maailmas, vaid sellest on saanud kogu lääneliku elustiili sümbol. Tänapäeval on brändid nii funktsionaalsete omaduste kui ka väärtushinnangute ja tähenduse kandja. 12 Kaubamärk ja bränd. Kaubamärgi vaidlused 6. KASUTATUD ALLIKAMATERJAL 1. Hans G. Tonndorf (2004) Turunduse tulevikutegurid. Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamärke, Külim 2

Turunduse alused
211 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun