Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Otsingule "alagruppideks" leiti 12 faili

65
pdf

Mõõtmestamine ja tolereerimine

MÕÕTMESTAMINE JA TOLEREERIMINE 2 ×16 tundi Teema Kestvus h 1. Sissejuhatus. Seosed teiste aladega 2 Mõisted ja terminiloogia. GPS standardite maatriksmudel 2. Geometrilised omadused. Mõõtmestamise 2 üldprintsiibid. Ümbrikunõue, maksimaalse materja...

Mõõtmestamineja... - Tallinna Tehnikaülikool
156 allalaadimist
10
doc

Turundus juhtimine

02.083) kordamisküsimused 1. Turunduse olemus ja areng. Tänapäevase turunduse eesmärk. Turunduse definitsioone on palju: · on juhtimisfilosoofia, kus ettevõte saavutab oma eesmärgid tarbijate vajaduste rahuldamisega. · on kontseptsioonide, hinnakujunduse, promotsiooni ja jaotuse planeerimise ning täideviimise protsess ideede, toodete ja teenust...

Turundus - Tartu Ülikool
257 allalaadimist
38
docx

Arvutid kordamisküsimused

Trigerid Triger on mäluelement, mis säilitab 1 biti informatsiooni. Triger on kahe stabiilse olekuga loogikalülitus (1 või 0). Trigeri olek vastab tema väljundsignaalile. Sõltuvalt sisendsignaalist säilitab triger endise oleku või muudab seda hüppeliselt (seega sültub trigeri väljund ka selle eelmisest väljundist). Trigeril on tava...

Arvutid i - Tallinna Tehnikaülikool
96 allalaadimist
12
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

17) Mis on 5 olulist kriteeriumi, mis aitavad segmentide tunnuste määramist hästi teostada? Segmendid peavad olema järgmised (lk 134) - Eristuvad: tarbija vajaduste vahel peavad toote või teenuse osas olema tõelised erinevused. - Mõõdetavadidentifitseeritavad: peaks olema lihtne aru saada, kes kuuluvad segmentidesse ja palju neid on. - Ligipääsetavad: valitud sihtgrupile ligipääs läbi turundusm...

Turunduse alused - Kutsekool
36 allalaadimist
46
docx

TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED (põhjalikult)

Valimivõtu meetodeid on mitmeid ning need jagunevad kahte põhigruppi: juhuvalimid (lihtne juhuvalim, süstemaatiline valim, kihtjuhuvalim, klaster- ehk territoriaaljuhuvalim) ja mittejuhuvalimid (omaotsustuslik valim, mugavusvalim, kvootvalim, lumepallivalim) 20. Segmenteerimise olemus, alused, segmentide profiil Turu segmenteerimine on protsess, mille käigus jagatakse ühe toote või teenuse turg alagruppideks ehk segmentideks klientide eripära alusel. Peamised turu segmenteerimise tunnused jagunevad kahte põhigruppi: kliendi omadustel põhinevad (geograafilised, demograafilised, sotsiaal- majanduslikud, isiksus ja hoiakud) ja ostusituatsioonil tuginevad tunnused (ostukäitumine, oodatavad kasud, teadlikkus ja kavatsused, ostutingimused). Segmendi profiil on segmendi üldiseloomustus, mis sisaldab peale segmenteerimise al...

Turundus - Tallinna Tehnikaülikool
113 allalaadimist
6
doc

Juurdluspsühholoogia

Millised on juurdluspsühholoogia põhilised uurimismeetodid? Eksperimendid ­ laboratoorsed uuringud või reaalelu (toimikud). 2. Miks on isikute äratundmine problemaatiline? Inimesed on pinge all ning võivad tulla vead. Võib-olla viga ka mälus või inimene lihtsalt tahab nii väga isiku ära tunda, lisaks ka politsei kavalad/viit...

Psühholoogia -
3 allalaadimist
9
docx

Turundus ja müük

Turundus ja müük, eksamiks kordamine 1) Defineeri turunduse mõiste Turundus tervikuna on elementide kombinatsioon. Turundus on paljude tegevuste kogum, mis hõlmab turu-uuringuid, toote/teenuse kujundamist, turustuskanalite valikut, logistikat, hinnapoliitikat, reklaami, müüki ennast ja sõltuvalt kaubast veel mitmeid muid tegevusi. Kõik need tegevused on vajalikud...

Majandus -
4 allalaadimist
148
pdf

Elektrirajatiste projekteerimine I - II

Tüüpiline esmane jaotus kolmeks ulatuslikuks tarbijaklassiks, millised võib omakorda jagada gruppideks: • kodutarbijad (ühe- ja kahepere elamud, paljukorterilised elamud jne) • kommertstarbijad (ärikeskused, haiglad, koolid, kontorid, teenindus jne) • tööstus (suur- ja väiketööstus, toiduainete tööstus, kaevandused jne) Vahel on otstarbekas edasine jaotus alagruppideks , et paremini mõista ja ennustada koormuse trende (nt elektriküttega ja ilma selleta elamud jms). Meetodi üldine algoritm: 1. Jaotatakse tarbijad klassidesse ning valitakse igale klassile kümme- kond tõenäolist mõjutegurit - edasine analüüs selgitab nende hulgast olulisemad. 2. Valitakse sobiv regressioonmudeli kuju (tavaliselt logaritmiline). ELEKTRIRAJATISTE PROJEKTEERIMINE © TTÜ elektroenergeetika instituut, Peeter...

Elektrivõrgud -
28 allalaadimist
152
docx

KASVATUSE KLASSIKA

KASVATUSE KLASSIKA ---------------------- Maie Tuulik Tallinn 2010 SISUKORD Saateks 1. Mis on must kasvatus? 2. Miks on kasvatus oluline? 3. Mis on kasvatuse mehhanism? 4. Missugused on kasvatuse eesmärgid? 5. Kas jutt indigolastest on bluff? 6. Miks on eneseteadvuseni...

Sotsiaalpedagoogika teooria ja... - Tallinna Ülikool
9 allalaadimist
38
docx

Majanduse mõisted

Turu segment on sarnaste vajadustega ostjaskond, kes reageerib üheselt teatud turundusmeetmele: tootele, hinnale, ostukohale või reklaamisõnumile. **Turu segmenteerimine on protsess, mille käigus jagatakse klientide eripära alusel ühe toote või teenuse turg alagruppideks ehk segmentideks. Mida täpsemalt ja üksikasjalikumalt turgu on kirjeldatud, seda lihtsam on välja töötada ja valida just konkreetsele sihtturule sobilikku lähenemist. 60. Streik Steik tähendab, et töötajad keelduvad töötamast. Tegemist on töötajate kaitsmiseks kasutatava mõjutusvahendiga. 61. Suhtekorraldus *Suhtekorraldus on inimese, organisatsiooni, asutuse või ettevõtte suhete korraldus meedia ja avalikkusega eesmärg...

Majandusõpetus - Kutsekool
12 allalaadimist
32
docx

Turunduse kordamisküsimused eksamiks

Niiviisi suureneb valim nagu lumepall. Sobilik kasutada spetsiifilisemate teemade ja väikeste valimite korral. 5. Sihtturundus ja positsioneerimine Turg on ühendatud tarbijate grupp, kellel on sarnased vajadused. Sihtturunduse strateegia puhul püüab ettevõte rahuldada teatud turusegmenti või –segmente. Turusegmenteerimine on protsess, mille käigus jagatakse ühe toote või teenuse turg alagruppideks ehk segmentideks klientide eripära alusel. Segmenteerimisalused: Kliendi omadused:  Geograafilised (regioon, linna suurus, turu tihedus)  Demograafilised (vanus, sugu, perekonnaseis, perekonna suurus, religioon)  Sotsiaal-majanduslikud (haridus, amet, sissetulek, sotsiaalne klass)  Isiksuse ja hoiakute tunnused (iseloomuomadused, motiivid, elustiil) Ostusituatsiooni tunnused:  O...

Turundus - Tallinna Tehnikaülikool
18 allalaadimist
52
pdf

Erivajadustega laste psühholoogia eksamiküsimused

Erivajaduste psühholoogia aines ja ülesanded. Seosed naaberteadustega, eriti arengupsühholoogiaga. Hariduslike erivajaduste määratlus. Erivajaduste psühholoogia on psühholoogia haru, mis uurib hälbinud arenguga laste, noorukite ja täiskasvanute psüühikat. Hälbima ­ kõrvale kalduma keskmisest eakohasest arengust, võib olla ka positiivne. Mida väiksemad lapsed, seda suuremad muutused arengus. Teooriast sa...

Eripedagoogika - Tallinna Ülikool
49 allalaadimist


Logi sisse ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima

Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun