Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Võru valla arengukava analüüs (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
Vasakule Paremale
Võru valla arengukava analüüs #1 Võru valla arengukava analüüs #2 Võru valla arengukava analüüs #3 Võru valla arengukava analüüs #4 Võru valla arengukava analüüs #5 Võru valla arengukava analüüs #6 Võru valla arengukava analüüs #7 Võru valla arengukava analüüs #8 Võru valla arengukava analüüs #9 Võru valla arengukava analüüs #10 Võru valla arengukava analüüs #11
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 11 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-07-29 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 25 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Hack Bla2 Õppematerjali autor
Kõik kohalikud omavalitsused vajavad eesmärke, millega püüdelda arenemist toetada omavalitsuse alla kuuluvaid elanikke. Et oleks paigas visioon ja missioon, on kohalike omavalitsuste areng määratletud arengukavaga. Kohaliku omavalitsuse arengukava on reguleeritud Kohaliku omavalitsuse seadusega. Arengukava koostamisel püstitatakse visioon ja missioon, mis omakorda aitab koostada tegevuskava ja see aitab määratleda arengukava perioodi. Arengukava on valminud erinevate huvigruppide, 12 vallaelanike, vallaametnike, volikogu liikmete ja komisjonide koostöös. (Võru valla…)

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
25
doc

Sotsiaalpoliitika konspekt eksamiküsimustega

.....................................................................................................15 15.Lastele mõeldud sotsiaalteenused........................................................................................16 16.Probleemid lastekaitsealase töö korraldamisel.....................................................................16 Probleemid lastekaitse süsteemis..........................................................................................17 17.Laste ja perede arengukava 2012-2020 eesmärgid ja põhimõtted.......................................19 18.Eesti riigi tööturupoliitika (programm 2011-2015)..............................................................20 19.Sotsiaalne turvalisus, puuetega inimeste elukvaliteedi parandamine (programm 2011-2015) ...................................................................................................................................................21

Sotsiaalpoliitika
thumbnail
75
doc

Kohaliku omavalitsuse õigus

1. Kohaliku omavalitsuse mõiste ja aine Munitsipaalõiguse mõiste - avalik-õiguslike õigusnormide kogum, mis KOV realiseerimise tagamise eesmärgil reguleerib: 1) kohaliku omavalitsuse üksuste (Eestis vallad, linnad) õiguslikku seisundit, organisatsiooni, ülesandeid, tegevusvorme ja nende tegevuse kontrolli; 2) isikute õigusi ja kohustusi kohaliku omavalitsuse valdkonnas. Munitsipaalõigus on põhiseaduses sätestatud omavalitsusüksuse - valla või linna - demokraatlikult moodustatud võimuorganite õigus, võime ja kohustus seaduste alusel iseseisvalt korraldada ja juhtida kohalikku elu, lähtudes valla- või linnaelanike õigustatud vajadustest ja huvidest ning arvestades valla või linna arengu iseärasusi. KOV rajaneb riigi territooriumi haldusjaotusel; teostub demokraatlikult moodustatud esindus- ja võimuorganite kaudu, samuti kohaliku elu küsimustes rahvaküsitluse või rahvaalgatuse teel.

Õigus
thumbnail
22
doc

Eesti Avalik Haldus konspekt

vastastikust sõltuvust ning keskuste kaalukat rolli edasises regionaalarengus; 5) käivitada integreeritud arendustegevus; Schöber, P. (2003) Kohalik omavalitsus. Tänapäevase kohaliku omavalitsuse idee, Tallinn: Eesti Keele Sihtasutus, lk. 23-53. (ÕIS) ­ Linn või vald ei tugine ainult mitte enesele, vaid see on ka kõrgema organismi organ. Seega allub nii esene kui ka võõrale (riigi) tahtele. ­ Ruum, milles on piiratud valla või linna eriareng, on piiratud. ­ Kohaliku omavalitsuse idee tegelikkuses eksisteerib seega linnade ja valdade, maakondade ja kõrgemate omavalitsus-liitudena. 2 Tuleb eristada sisemist ja välist KOV (põhiseaduslikku) õigust. ­ Riigilt lähtub KOV osaline autonoomia. ­ KOV idee ­ G. F. W. Hegel ­ KOV idee kui vabaduseidee õitselepuhkemise moment ja seega ka mõistuse osa inimajaloos.

thumbnail
103
pdf

Lastekaitse seaduse hindamine

............................................................................ 86 Viidatud allikad .............................................................................................................................................. 87 Lisa 1. Seaduseelnõu (13.10.2013 versioon) ................................................................................................. 91 Lastekaitse seaduse eelnõu mõjude analüüs Sissejuhatus 5 SISSEJUHATUS Eesti lastekaitsesüsteemis joonistuvad lapse õiguste kaitsmisel ning laste ja perede heaolu tagamisel välja kolm omavahel tihedalt seotud probleemigruppi (Lastekaitse seaduse… 2012a):  lapse üldise heaolu tagamisega seotud probleemid;

Sotsiaalse analüüsi alused
thumbnail
528
doc

Keskkonnakaitse lõpueksami küsimused-vastused

tehniliste meetmete välja töötamine või juurutamine Integreeritud tehniliste meetmete väljatöötamine või juurutamine vähendamaks saasteainete sattumist õhku, vette ja pinnasesse.  Tegevused, mida peaks tegema: Saaste ennetus: Keskkonnajuhtimissüsteemide või nende osade väljatöötamine või juurutamine Keskkonnastandardite rakendamine Uuemate kekskonnakorralduslike meetodite nagu toote elutsükli analüüs, ühendatud tootepoliitika, keskkonnamõju strateegilise hindamise rakendusvõimaluste uurimine Paindlike majanduslike meetodite väljatöötamine saaste-ennetusliku tegevuse tõhustamiseks Parima võimaliku tehnika ja puhtama tootmise alased uuringud ja muude teabematerjalide koostamine, avaldamine ja levitamine 21. Loodus- ja keskkonnakaitse ajalugu, olulisemad kuupäevad ja isikud

Keskkonnakaitse ja säästev areng
thumbnail
161
pdf

Juhtimise alused

4.3.6.3 Ametikohtade kavandamine 71 4.6.3.4 Juhtide ja spetsialistide jagunemine rivi- ja staabipersonaliks 73 4.6.3.5 Õiguste ja võimu jaotamine ametikohtade vahel 73 4.4 Personali juhtimine 75 4.4.1 Personali juhtimise olemus 75 4.4.2 Töö analüüs ja personali planeerimine 77 4.4.2.1 Töö analüüs 77 4.4.2.2 Juhtimist, töökorraldust ja tööjaotust reglementeerivate dokumentide sisu 78 4.4.2.3 Personali plaanimine (planeerimine) 83 4.4.3 Personali värbamine ja valik 84 4.4.3

Juhtimine



Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun