Võrkplaneerimise kodutöö- pulmade korraldamine Koostatud on võrkgraafik tööde koordineerimiseks seoses pulmade korraldamisega. Tööde tegemise aluseks on projekt, mis sisaldab pulmade korraldamisega seotud sündmusi ja neid sündmusi ühendavaid töid. Sündmused: 1- Noormees teeb neiule abieluettepaneku 2- Neiu võtab ettepaneku vastu 3- Külaliste nimekirja koostamine 4- Pulma teema valimine 5- Peosaali rentimine 6- Toitlustajate valimine/tellimine 7- Tordi valimine/tellimine 8- Toitlustusmenüü koostamine 9- Sõrmuste ostmine 10- Abieluvande kirjutamine 11- Kutsete valmistamine 12- Kutsete saatmine 13- Pruudi kleidi otsimine/ ostmine 14- Peigmehe ülikonna hankimine 15- Pruutneitside ja peiupoiste kleitide/ülikondade hankimine
10,11 2 päeva 24 41-2=39 26 41 41-24-2=15 26-24-2=0 11,12 2 päeva 41 43-2=41 43 43 43-41-2=0 43-41-2=0 12,13 1 päev 43 44-1=43 44 44 44-43-1=0 44-43-1=0 Järeldused Käesoleva töö võrkplaneerimise tagajärjel on võimalik teha mitmesuguseid järeldusi. Võrkgraafiku analüüs võimaldab selgitada aja, mille jooksul on reaalselt võimalik kõik tööd ära teha ning seega jõuda lõppeesmärgini. Samuti saab selgitada ka võimalikud ajareservid iga üksiktöö kohta. Antud juhul, pargi haljastusel tuleb arvestada, et minimaalne aeg, mis selle töö täielikuks valmimiseks (kriitiline tee) kulub, on 44 päeva
Võrkplaneerimine Mihkel Pari Soovin ehitada maja. Alljärgnevalt toon ära sündmused ja vajalikud tööd, et koostada neid koordineeriv võrkgraafik. Nr Sündmus Töö nr Töö nimetus Töö kestvus 0 Idee ehitada maja (0,1) Maja asukoha valimine 52 nädalat 1 Maja asukoht valitud (1,2) Detailplaneeringu ja 26 nädalat projekteerimis tingimuste tellimine vastavalt maja asukohale 2 Tellitud detailplaneering ja (2,3) Vastavalt eelnevatele 26 nädalat projekteerimise tingimused tingimustele projekti tellimine 3 Pr
9 - katus vahetatud 10 - seinad (ka välisseinad), lagi värvitud 11 - tapeet(kahele seinale) sobivaks lõigatud 12 - tapeet seina liimitud 13 - põrandale vaip paigaldatud 14 - pildid, riiulid seina paigaldatud 15 - valgusallikas lakke riputatud 16 - uus mööbel paigaldatud 17 - ümbruskond koristatud 18 - mängumaja renoveeritud Tegevused: Töö nr. Töö kirjeldus Töö kestus (0,1) Renoveerimisplaani koostamine 7 päeva (1,2) Töötajate palkamine 5 päeva (1,3) Mööbli eemaldamine 0,5 päeva (2,5) Vajalike tarvete ostmine ja laenutamine 1,5 päeva (3,4) Mängumaja ettevalmistamine 1 päev (4,5) Näivtöö 0 päeva (5,6) Kauba kohale toimetamine 6 päeva (6,7) Katus vahetatud 2 päeva
13. Tantsukontserdi reklaam tehtud 14. Piletid müüdud 15. Kontsent toimunud Tööd: Töö nr Töö nimetud Töö kestus (päevades) (0, 1) Esinemiskoha otsimine 2 (0, 2) Tantsude ja muusika valimine 1 (1, 6) Heli- ja valgustusaparatuuride 2 rentimine/ostmine (1, 11) Dekoratsioonide rentimine/ostmine 4 (2, 3) Kontserdi stsenaariumi/kava koostamine 2 (2, 4) Tantsude õppimine 10 (2, 5) Tantsukostüümide tellimine 15 (3, 13) Reklaamitöö 7 (3, 14) Piletite müük 20 (3, 8) Kontserdijuhi palkamine 2 (4, 12) Tantsude harjutamine 20 (5, 9) Tantsukostüümide proov 1 (6, 7) Heli- ja valgustusatöötajate otsimine 7
Kodune töö nr 1: Võrkplaneerimise ülesande koostamine ja lahendamine. Neiu ja noormees tegelevad oma pulma planeerimisega. Võrkgraafik ettevalmistuse teostamiseks. Sündmused: 0 noormehe abiellu ettepanek neidule 1 vastus on antud 2 külaliste nimekiri on koostatud 3 pulma stiil on valitud 4 tähistamise koht on valitud 5 kokk, tema abilised ja ettekandjad on leitud/valitud/väljaõpetatud 6 tordi disain ja maitse/koostis on valitud
9 Peokleit valitud 10 Juuksur leitud/broneeritud sünnipäeva ajaks 11 Jumestja leitud/ broneeritud sünnipäeva ajaks 12 Juuksuri ja jumestaja juures käidud 13 Sünnipäeva peoks valmistunud, Sünnipäev Tööd Töö nimetus Töö kestus Töö number 1;2 Koha rentimine 2päeva 1;3 Kutsete koostamine 3päeva 3;4 Toidu koguste 1 päev arvestamine 4;5 Menüü meisterdamine 1 päev 2;6 Söökide, jookide 1 päev tellimine kohapealt sünnipäeva ajaks 5;7 Nõude koguse 1 päev arvestamine
Kodune töö nr 1. Võrkplaneerimise ülesande koostamine ja lahendamine. Arvutimängudega tegeleval stuudiol on uus projekt, mis koosneb arvutimängu ülesehitamisest, k.a disainitöödega ja programmeerimisega. Tööde teostamiseks on toodud võrkgraafik. Sündmused: 1. Tööde realiseerimise algus 2. Mängu kontseptsiooni loomine 3. Mängu peamise sisuliini loomine, süzee kirjutamine 4. Mängu tegelaste väljatöötamine 5. Visuaalsete kontseptsioonide ellu viimine 6. 3Ddisain: kolmemõõtmeliste tegelaste ja mängu ümbruskonna loomine 7
Kõik kommentaarid