Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Võrkplaneerimine. Kodutöö. (0)

1 Hindamata
Punktid
Võrkplaneerimine-Kodutöö #1 Võrkplaneerimine-Kodutöö #2 Võrkplaneerimine-Kodutöö #3 Võrkplaneerimine-Kodutöö #4 Võrkplaneerimine-Kodutöö #5 Võrkplaneerimine-Kodutöö #6
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 6 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-12-16 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 24 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor AlinaKad Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
6
odt

Võrkplaneerimise kodutöö - pulmade korraldamine

Võrkplaneerimise kodutöö- pulmade korraldamine Koostatud on võrkgraafik tööde koordineerimiseks seoses pulmade korraldamisega. Tööde tegemise aluseks on projekt, mis sisaldab pulmade korraldamisega seotud sündmusi ja neid sündmusi ühendavaid töid. Sündmused: 1- Noormees teeb neiule abieluettepaneku 2- Neiu võtab ettepaneku vastu 3- Külaliste nimekirja koostamine 4- Pulma teema valimine 5- Peosaali rentimine 6- Toitlustajate valimine/tellimine 7- Tordi valimine/tellimine 8- Toitlustusmenüü koostamine 9- Sõrmuste ostmine 10- Abieluvande kirjutamine 11- Kutsete valmistamine 12- Kutsete saatmine 13- Pruudi kleidi otsimine/ ostmine 14- Peigmehe ülikonna hankimine 15- Pruutneitside ja peiupoiste kleitide/ülikondade hankimine 16- Lillede valimine/ tellimine 17- Fotograafi leidmine/ tellimine 18

Optimeerimismeetodid majanduses
thumbnail
6
doc

Kvantitatiivsed meetodid majanduses: võrkplaneerimine

TARTU ÜLIKOOL Majandusteaduskond VÕRKPLANEERIMISE KODUTÖÖ Pargi haljastus JUHENDAJA: KOOSTAJA : Tartu 2011 Sündmused 0 idee haljastada park; 1 haljastusprojekt tellitud: 2 haljastusprojekt kätte saadud; 3 töötajad palgatud; 4 haljastustarbed soetatud; 5 haljastustarbed kohale toimetatud; 6 kaevamistööd tehtud; 7 park valgustatud; 8 taimed istutatud; 9 taimed väetatud; 10 puud trimmitud; 11 ümbrus korrastatud; 12 pingid paigaldatud; 13 park taasavatud. Tööd Töö nr Töö nimetus Töö kestus 0,1 Haljastusprojekti tellimine 0 päeva 1,2 Haljastusprojekti tegemine 7 päeva 1,3 Töötajate palkamine 3

Majandus
thumbnail
10
doc

Võrkplaneerimise ülesande koostamine ja lahendamine

Võrkplaneerimise ülesande koostamine ja lahendamine Koostan võrkgraafiku tööde koordineerimiseks seoses ajalehekioski ehitamise ja avamisega. Tööde tegemise aluseks on projekt, milles sisalduvad ajalehekioski avamiseks vajalikud sündmused ning neid ühendavad tööd. Sündmused: 0 – idee avada ajalehekiosk 1 – välja valitud koht 2 – partneriga kohavalik läbi arutatud 3 – krundi ostmiseks pangast laen saadud 4 – ehitamiseks krunt ostetud 5 – ajalehekioski projekt koostatud 6 – ajalehekioski projekt kooskõlastatud, ehitus- ja tegevusluba saadud 7 – kioski ehitamiseks ja haljastamiseks töömehed palgatud 8 – ajalehekiosk ehitatud 9 – kioski ümbrus korrastatud ja haljastatud 10 – klienditeenindajad palgatud 11 – vajalik kaup hangitud 12 – töötajad välja koolitatud 13 – ajalehekiosk sisustatud ja kaup välja pandud 14 – ajalehekioski avamise kohta reklaam tehtud 15 – kiosk avatud Tööd

Kvantitatiivsed meetodid majandusteaduses
thumbnail
11
docx

Võrkplaneerimine

Kodune töö nr 1: Võrkplaneerimise ülesande koostamine ja lahendamine. Neiu ja noormees tegelevad oma pulma planeerimisega. Võrkgraafik ettevalmistuse teostamiseks. Sündmused: 0 ­ noormehe abiellu ettepanek neidule 1 ­ vastus on antud 2 ­ külaliste nimekiri on koostatud 3 ­ pulma stiil on valitud 4 ­ tähistamise koht on valitud 5 ­ kokk, tema abilised ja ettekandjad on leitud/valitud/väljaõpetatud 6 ­ tordi disain ja maitse/koostis on valitud 7 ­ menüü on koostatud 8 ­ abiellusõrmused on ostetud 9 ­ meiki kunstniku/juuksuri teenused pulmapäevaks on tellitud 10 ­ kutsed on valmistatud 11 ­ kutsed on saadetud 12 ­ pruudi/peigmehe riietus on valmis 13 ­ peiupoiside/pruudi sõbrataride riietus on valmis 14 ­ lilled(kimpud, saali kaunistused) on tellitud 15 ­

Kvantitatiivsed meetodid majandusteaduses
thumbnail
5
docx

Võrkplaneerimine: Laste mängumaja renoveerimine

Tartu Ülikool Majandusteaduskond VÕRKPLANEERIMISE KODUTÖÖ Laste mängumaja renoveerimine Juhendaja: Juta Sikk Koostaja: Tartu 2014 Sündmused: 0 - soov renoveerida laste mängumaja 1 - mööbel, värvid, tapeet valitud 2 - töötajate palkamine 3 - vajalikud tarbed ostetud ja laenutatud 4 - tooted kätte saadud 5 - vana mööbel eemaldatud 6 - vana tapeet eemaldatud 7 - mängumaja soojustatud 8 - mängumaja puhastatud 9 - katus vahetatud 10 - seinad (ka välisseinad), lagi värvitud 11 - tapeet(kahele seinale) sobivaks lõigatud 12 - tapeet seina liimitud 13 - põrandale vaip paigaldatud 14 - pildid, riiulid seina paigaldatud 15 - valgusallikas lakke riputatud 16 - uus mööbel paigaldatud 17 - ümbruskond koristatud 18 - mängumaja renoveeritud Tegevused: Töö nr

Optimeerimismeetodid majanduses
thumbnail
14
docx

Võrkplaneering

TARTU ÜLIKOOL Majandusteaduskond VÕRKPLANEERIMISE KODUTÖÖ Sünnipäeva korraldamine JUHENDAJA: Juta Sikk KOOSTAJA : Kristiine Viiard Tartu 2014 Sündmused: 0 plaan pidada sünnipäeva 1 Koht väljavalitud 2 Koht renditud 3 Kutsed koostatud 4 toidu ja joogi kogused arvestatud 5 Menüü plakatina valmis 6 Toidud tellitud sünnipäeva ajaks 7 Serviis ostetud 8 Koha dekoratsioon mõeldud, pisiasjad paigas 9 Peokleit valitud 10 Juuksur leitud/broneeritud sünnipäeva ajaks 11 Jumestja leitud/ broneeritud sünnipäeva ajaks 12 Juuksuri ja jumestaja juures käidud 13 Sünnipäeva peoks valmistunud, Sünnipäev Tööd Töö nimetus Töö kestus Töö number 1;2 Koha

Optimeerimismeetodid majanduses
thumbnail
7
pdf

Hgvvvtrcurctrcucrt

Kodune töö nr 1. Võrkplaneerimise ülesande koostamine ja lahendamine. Arvutimängudega tegeleval stuudiol on uus projekt, mis koosneb arvutimängu ülesehitamisest, k.a disainitöödega ja programmeerimisega. Tööde teostamiseks on toodud võrkgraafik. Sündmused: 1. Tööde realiseerimise algus 2. Mängu kontseptsiooni loomine 3. Mängu peamise sisuliini loomine, süzee kirjutamine 4. Mängu tegelaste väljatöötamine 5. Visuaalsete kontseptsioonide ellu viimine 6. 3Ddisain: kolmemõõtmeliste tegelaste ja mängu ümbruskonna loomine 7. Tehniline arendus: mängumehhaanika programmeerimine, AI programmeerimine (tegelaste vastastikute seoste programmeerimine) 8. UI loomine (interface design) 9. Muusika loomine, näitlejate helisalvestus 10. Mängu alfaversiooni testimine 11. Korrektiive sisse viimine 12. Mängu reklaamimine 13. Mängu väljalase turule Töö nr Töö nimetus Töö kestus (1,2)

Ainetöö
thumbnail
3
docx

Võrkplaneerimine

Võrkplaneerimine Sündmused 1- Idee korraldada suur sünnipäevapidu 2- Asukoht välja valitud (omapoolne) 3- Külalised kutsutud 4- Telk renditud 5- Telk paigaldatud 6- Muusikakeskus renditud 7- Muusikakeskus kätte saadud 8- Muusikakeskuse paigaldamine ja ühendamine 9- Asukoha ümbrus korrastatud 10- Õhtujuht tellitud 11- Söök-jook hangitud 12- Telk kaunistatud ja söök-jook laual 13- Külalised kohal 14- Sünnipäevapidu alustatud Tööd Töö nr Töö nimetus Töö kestus 1,2 Külaliste kutsumine 1 päev 1,3 Telgi rentimine 3 päeva 2,4 Telgi kätte saamine 1 päev 3,4 Telgi paigaldamine 2 päeva 4,5 Telgi ettevalmistamine 2 päeva sisustamiseks 5,6 Muusikakeskuse rentimine 3 päeva 6,7 Muusikakeskuse paigaldamine 2 päeva

Ettevõtlus ja äri planeerimine




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun