Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Väärtused organistatsioonides (1)

5 VÄGA HEA
Punktid
Väärtused organistatsioonides #1 Väärtused organistatsioonides #2 Väärtused organistatsioonides #3
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 3 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-05-17 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 95 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Tiina O Õppematerjali autor
Organisatsioonide väärtused põhinevad nende eesmärkidel ja tööl. Väärtused on need, mida soovitakse näidata klientidele,tarbijatele ja äripartneritele, sammuti on organisatsioonis ka väärtusi, mis mõjutavad igapäeva töö tulemusi .Organistatsiooni väärtused kujundavad ilmet tema kliendidele. Selleks, et parandada koostööd, teineteise mõistmist, vähendada konflikte, viia läbi muudatusi ja arendada väärtuspõhist juhtimist või saavutada väljakutsuvaid eesmärke, peavad olema organisatsiooni töötajate ja organisatsiooni enda väärtused kooskõlas.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
67
pdf

Kvaliteedijuhtimise konspekt

...................34 5.1.Kvaliteedijuhtimissüsteemi olemus................................................................34 5.1.1. Kvaliteedijuhtimissüsteemi loomise eeldused........................................34 5.1.2. Kvaliteedijuhtimissüsteemi vajalikkus...................................................35 5.2.Kvaliteedijuhtimissüsteemi juurutamine ettevõtte kultuuri.............................36 5.2.1. Organisatsiooni kultuur ja väärtused......................................................36 5.2.2. Kvaliteedijuhtimise organisatsioonikultuuriline aspekt.........................37 5.2.3. Kvaliteedijuhtimine kui juhtimistegevuse osa.......................................38 5.2.4. Juhtkonna roll kvaliteedijuhtimises........................................................39 5.2.5. Kvaliteedialane koolitus.........................................................................41

Inimeste juhtimine organisatsioonis
thumbnail
45
doc

Suhtekorralduse eksami materjal

rangelt võttes ei ole see eesmärk omaette, vaid teenib teiste tasandite huve ­ st head meediasuhted on osa soodsa imago saavutamisest. Positiivne imago omakorda toetab organisatsiooni põhitegevuse eesmärke (müügitulemuste parandamine, teenindustaseme tõstmine, klientide lojaalsuse tugevdamine jne). Mõistagi ei saa kõiki kommunikatsioonieesmärke allutada ainult nn müügi suurendamisele, sest ka kohalike elanike usaldus ning avalikkuse üldine soosiv suhtumine on omaette väärtused, ilma milleta tänapäeva demokraatlikus ja avatud ühiskonnas eksisteerimine on peaaegu võimatu. Samas ei ole ühegi organisatsiooni missiooniks ainult suhelda ja mingite sihtgruppidega "hästi läbi saada". Küll aga on oskuslikult korraldatud kommunikatsioon organisatsiooni põhitegevuse õnnestumise eeltingi- mus. Eesmärkide kaudu eristatakse prioriteedid vähemolulisest. Suhtekorraldajaile on ülimalt oluline teada,

Suhtekorraldus
thumbnail
51
pdf

Turundusplaani koostamise juhend

12 Tegevusjuhised - Sõnastage või vaadake ühiselt üle ettevõtte missioon, kasutades küsimusi, millele missioon peaks vastuse andma. Soovitatav on esmalt grupi liikmetele mõtlemiseks aega anda, et omaette kirja panna olulised märksõnad ja/või missiooni sõnastus. Seejärel korraldage ühisarutelu. - Kui missioon on kokku lepitud, korrake sama protsessi visiooni osas. - Kui ettevõte on sõnastanud organisatsiooni väärtused, siis tuleks ka need turundusplaanis ära tuua. Väärtused võivad kajastada äritegevuses kasutatavaid põhimõtteid, suhteid klientide, partnerite ja töötajatega ning kogukonna ja ühiskonnaga. - Kui ettevõttel on tunnuslause ja/või brand'i kontseptsioon, siis peab ka need kirja panema ja nende olemust selgitama. Näide. OÜ Agentuur missioon ja visioon Missioon

Ainetöö
thumbnail
32
doc

JUHTIMISE ALUSED EKSAMI KÜsIMUSED

lähtub oma igapäevases tegevuses ja mis otseselt või kaudselt toimides mõjutab eripärasel viisil liikmete tegutsemist ja käitumist. Kuna see on kujunenud suhetes väliskeskkonnaga sisemise koostegutsemise käigus, peetakse seda õigeks ja õpetatakse uutele liikmetele kui sobivaid tunnetus-, mõtlemis- ja käitumisviise. 5.2 Mis faktoritest sõltub organisatsioonikultuuri olemus? Organisatsioonikultuur sõltub asutajatest ja ajaloost (annavad edasi väärtused, hoiakud), organisatsiooni tegevuspoliitikast, traditsioonidest, väärtustest, välisest keskkond (tunnustab organisatsiooni teatud tegevuste eest: omakorda muutuvad hoiakud), töötajatest ja suhetest (grupid ja indiviidid, inimesed ja nende ratsionaalsus, riskide võtmine, sallivus konfliktide suhtes; toovad organisatsiooni ootusi, väärtusi ja hoiakud; töösuhted mõjutavad neid). 5.3 Millist rolli mängib organisatsioonikultuur organisatsiooni käitumise kujundamisel?

Ettevõtlus
thumbnail
32
doc

Eksami kordamisküsimused ja vastused

lähtub oma igapäevases tegevuses ja mis otseselt või kaudselt toimides mõjutab eripärasel viisil liikmete tegutsemist ja käitumist. Kuna see on kujunenud suhetes väliskeskkonnaga sisemise koostegutsemise käigus, peetakse seda õigeks ja õpetatakse uutele liikmetele kui sobivaid tunnetus-, mõtlemis- ja käitumisviise. 5.2 Mis faktoritest sõltub organisatsioonikultuuri olemus? Organisatsioonikultuur sõltub asutajatest ja ajaloost (annavad edasi väärtused, hoiakud), organisatsiooni tegevuspoliitikast, traditsioonidest, väärtustest, välisest keskkond (tunnustab organisatsiooni teatud tegevuste eest: omakorda muutuvad hoiakud), töötajatest ja suhetest (grupid ja indiviidid, inimesed ja nende ratsionaalsus, riskide võtmine, sallivus konfliktide suhtes; toovad organisatsiooni ootusi, väärtusi ja hoiakud; töösuhted mõjutavad neid). 5.3 Millist rolli mängib organisatsioonikultuur organisatsiooni käitumise kujundamisel?

Juhtimine
thumbnail
138
doc

STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE

lõpptulemuse abil, mida nimetatakse kvaliteedi tehniliseks väljundiks. Tehniliselt keeruliste teenuste puhul peab teenindusettevõte suutma need klientidele lihtsalt selgeks teha. Vastasel korral võib ettevõte jääda võrreldes tehniliselt vähem täiuslikuma, kuid lihtsalt selgitatud konkureeriva ettevõttega teenuse suhte kaotajaks. Kui kliendid ei saa teenusest aru ning ei suuda hinnata tehnilist kvaliteeti, saavad kvaliteedihinnangu ja teenuse valiku puhul otsustavaks emotsionaalsed väärtused. (Bitner, 1996, lk. 123) Käesoleva bakalaureusetöö autori arvates on tehniliselt keeruliste teenuste puhul klientidel raske otsustada tehnilise kvaliteedi üle. Lisaks on raske hinnangut anda teenindaja tegeliku kompetentsuse üle, kuna kliendil ei ole seda millegagi võrrelda. Selliste teenuste puhul peavad teenindusettevõtted olema väga usaldusväärsed ning püüdma klientidele keerulisi teenuseid lihtsalt edasi anda.

Ärijuhtimine
thumbnail
60
doc

Juhtimine Kordamiseks kevad 2014

Ta eristas esimesena kahte erinevat mõjuvõimu tüüpi: • Mõjuvõim koos teistega (power with) • Mõjuvõim teiste üle (power over) Elton Mayo Keskendus uuringutes töökoha ergonoomilistele aspektidele. Avastas, et lisaks töö- ja palgatingimustele, avaldab mõju ka sotsiaalne aspekt. nn. Hawthorne´i efekt. Uuringute tulemusena hakati eristama tehnoloogilisi (töövahendid ja materjalid), sotsiaalseid (ametlikud ja mitteametlikud suhted ja ideoloogilisi suhteid (töökultuur, väärtused ja arusaamad). Mayo määras kindlaks tegurid, mis mõjutavad indiviidi tegevust: grupiprotsessid, töötajate individuaalsed omadused, erinevad juhtimisstiilid, juhi suhtlemisvilumused ja –oskused, sotsiaalsed suhted. 13. Inimressursi koolkonna esindajad ja põhiseisukohad • Mayo uuringud viisid motivatsiooniteooriateni, mida omakorda loetakse inimressursi teooria aluseks. • Motivatsiooniteooriate rajajateks loetakse Abraham Maslow´d, Douglas McGregorit jt. A

Juhtimine
thumbnail
71
doc

Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine

See on väärtuste, veendumuste ja harjumuste süsteem, mis toimib ametlike suhete ja struktuuride kaudu ning avaldub käitumisnormides. See on ka tõekspidamine sellest, kuidas tuleb organisatsioonis asju ajada, aitab töötajatel õigesti ja kiiresti erinevates olukordades orienteeruda ja oma tegevust kujundada, kuidas suhelda paremini üksteisega ja väliskeskkonnaga. (Türk 2001, 36 ­ 37) Organisatsioonikultuuri olulisteks osadeks on organisatsiooni väärtused, strateegia, kommunikatsioon ja juhtimine. Ettevõtte ressursside hulka kuulub ka inimressurss, mida võib tänapäeva automatiseerimise ja mobiilsuse juures endiselt tähtsaimaks ja olulisimaks ressursiks lugeda. Tänapäeva olelusvõitluses on tähtsaim püsida konkurentsis. Majanduskasvu ja konkurentsivõime põhiteguriks on tootlikkus, mis sisaldab peale majandusressursside juhtimise ka inimressursi ehk tööjõu efektiivset juhtimist

Personali juhtimine ja organisatsioonikäitumine




Kommentaarid (1)

ZnaxMAN profiilipilt
ZnaxMAN: Materjal aitas, Aitäh!
22:27 11-02-2013



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun