Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Väljendusoskuse kontrolltöö - inimkommunikatsioon (3)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on inimkommunikatsioon?
  • Milline on inimkommunikatsiooni tähtsus?
  • Millised on erinevad inimkommunikatsiooni oodatavad väljundid?
  • Millised sõnumid on verbaalsed?
  • Millised sõnumid on mitteverbaalsed?
  • Millised on võimalikud mürad inimkommunikatsiooni kanalites?
  • Mis vahe on kuulamisel ja kuulmisel?
  • Milline on tagasiside roll inimkommunikatsioonis?
  • Milline on aja roll inimkommunikatsioonis?
  • Milline on efektiivne inimkommunikatsioon?
  • Kuidas saab rääkija suurendada kommunikatsiooni efektiivsust?
  • Kuidas saab kuulaja suurendada kommunikatsiooni efektiivsust?
  • Miks peab kommunikatsioonis osalema aktiivselt?
  • Mida tähendab valikuline tähelepanu?
  • Milliseid filtreid me kasutame?
  • Mida tähendavad informatsiooni valikuline vastuvõtmine organiseerimine ja interpreteerimine?
  • Kuidas me loome arusaamise iseendast?
  • Kuidas me loome arusaamise teistest?
  • Mida tähendab esmamulje efekt?
  • Mis on stereotüübid?
  • Mis mõjutab meie tunnetuse täpsust?
  • Mida tähendab sümbolite kasutamine inimkommunikatsioonis?
  • Mis on sõnade põhi- ja kaastähendus?
  • Mida tähendab kodeerimine ja dekodeerimine inimkommunikatsioonis?
  • Mis tingib ümberlülitumise ühelt kodeerimisviisilt teisele?
  • Mis on egotsentriline kõne?
  • Milline on keele roll maailma mõistmisel?
  • Millised on keele probleemid maailma mõistmisel?
  • Mida uskuda kui verbaalsed ja mitteverbaalsed sõnumid on vastuolus?
  • Millised on erinevad ruumidistantsid inimkommunikatsioonis?
  • Milline on silmade ja näo roll mitteverbaalses kommunikatsioonis?
  • Milline on zestide roll mitteverbaalses kommunikatsioonis?
  • Milline on puudutuste roll mitteverbaalses kommunikatsioonis?
  • Milline on riietuse roll mitteverbaalses kommunikatsioonis?
  • Mida tähendab parakeel?
  • Mis on pseudokuulamine?
  • Mis on kuulamistõkked?
  • Mis on empaatiline kuulamine?
  • Kuidas kuulata efektiivselt?
  • Mis on lähisuhete aluseks?
  • Mis on usaldus Kuidas see tekib?
  • Milline on inimsuhete dialektika?
  • Mis on konflikt?
  • Millised on erinevad konfliktide lahendamise viisid?
  • Millised on ebaausad võitlusviisid konflikti lahendamisel?
  • Millised on ausa võitluse reeglid konflikti lahendamisel?
  • Mis on oluline läbirääkimiste pidamisel?
  • Mida tähendavad sotsiaalsed rollid?
  • Mida tähendab rollidevaheline konflikt?
  • Mis on eneseavamine?
  • Mis on Johari aken?
  • Millised on eneseavamise plussid ja miinused?
  • Millised on eneseväljenduse neli kategooriat?
  • Millised sõnumid on täissõnumid?
  • Millised sõnumid on risustatud sõnumid?
  • Millised on tõhusa eneseväljenduse reeglid?
  • Mis on kultuur kas kultuur on õpitud või kaasasündinud?
  • Mille poolest erinevad kultuurid üksteisest?
  • Mis on etnotsentrism?
  • Mis on intervjuu?
  • Mida peab teadma ja tegema kui oled intervjueeritav?
  • Mida peab teadma ja tegema kui oled intervjueerija?
  • Milliseid küsimusi võib küsida ja kuidas neid küsida?
  • Mis määrab ära inimeste grupi?
  • Milline on väikeses grupis toimuva kommunikatsiooni omapära?
  • Kuidas väike grupp mõjutab oma liikmete arvamust?
  • Millised on väikeste gruppide plussid ja miinused probleemide lahendamisel?
  • Miks on grupi otsused üksikisikute otsustest riskantsemad?
  • Mis on ajurünnak?
  • Millised on grupi liikmete rollid?
  • Millised on grupi juhi rollid?
  • Mida teha et grupi töö oleks edukas?
  • Millised on erinevad juhtimisstiilid?
  • Millised on erinevad otsuste tegemise mudelid väikestes gruppides?
  • Mis on avalik esinemine?
  • Mis iseloomustab kommunikatsiooni suures organisatsioonis?
  • Milline on juhi roll kommunikatsioonis suures organisatsioonis?
  • Mis iseloomustab alla suunatud kommunikatsiooni suures organisatsioonis?
  • Mis iseloomustab üles suunatud kommunikatsiooni suures organisatsioonis?
  • Mis iseloomustab horisontaalset kommunikatsiooni suures organisatsioonis?
  • Mis juhtub informatsiooniga liikumisel mööda organisatsiooni hierarhianivoosid?
  • Mis on kuulujutud miks ja kuidas need tekivad?
  • Mis iseloomustab massikommunikatsiooni kui inimkommunikatsiooni liiki?
  • Milline on uute kommunikatsioonitehnoloogiate mõju inimkommunikatsioonile?
  • Mis on veenmine?
  • Miks sisaldab veenmist kõik mida te ütlete?
  • Kuidas olla veenev?
  • Mis mõjutab kõneleja usutavust?
  • Mis on auditooriumi analüüs?
  • Millal nad teada said?
  • Kuidas võita publiku sümpaatiat?
  • Millised on erinevad kõne ettekandmise viisid?
  • Miks on vajalikud nii loogiline kui ka emotsionaalne käsitlus kõnes?
  • Mida tuleb silmas pidada statistika kasutamisel?
  • Miks on kõne sissejuhatus oluline ja mis peab olema kõne sissejuhatuses?
  • Millist kõne sissejuhatust tuleb vältida?
  • Miks on kõne kokkuvõte oluline ja mis peab olema kõne kokkuvõttes?
  • Millist kõne kokkuvõtet tuleb vältida?
  • Millised on erinevad kõne ülesehituse mudelid?
  • Millised on visuaalsete abivahendite plussid ja miinused?
  • Mida tuleb silmas pidada slaidide ettevalmistamisel?
  • Mida tuleb silmas pidada jaotusmaterjalide kasutamisel?
  • Kuidas harjutada esinemiseks?
  • Mida tuleb silmas pidada märkmete tegemisel ja kasutamisel?
  • Mida silmas pidada esinemise ruumi valimisel ja istekohtade planeerimisel?
  • Milline on varustuse kuldreegel?
  • Millised võivad olla segavad asjaolud kõnega esinemisel ja kuidas neist vabaneda?
  • Mis on lavahirm ja kuidas sellest jagu saada?
  • Milline on kehakeele roll kõnepidamisel?
  • Milline on keelekasutuse roll kõnepidamisel?
  • Mida tähendab silmside auditooriumiga ja miks on see oluline?
  • Millal tegelikult algab ja lõpeb esinemine ja miks?
  • Mida ei tohi esineja teha enne kõne alustamist kõne ajal ja kõne lõpus?
  • Millised on puldi kasutamise käsud ja keelud?
  • Millised on mikrofoni kasutamise käsud ja keelud?
  • Mis on ekspromptkõne ja kuidas selleks valmistuda?
  • Kuidas vastata küsimustele?
  • Millised on kirjatöö tegemise etapid?
  • Mis on mõtete püüdmine?
  • Mis on kirjutamiskramp ja kuidas sellest üle saada?
  • Mis on mõtete korrastamine?
  • Mis erinevus on suulisel ja kirjalikul kommunikatsioonil?
  • Mis on kirjatöö eesmärk ja põhiidee?
  • Milline peab olema kirjutaja suhtumine lugejasse?
  • Mis on mustand ja milleks kirjutada mustandit?
  • Mis on tekstistrateegia?
  • Millised on arutlevad tekstistrateegiad?
  • Mis on struktureerimine?
  • Mis peab olema kirjatöö sissejuhatuses?
  • Mida tähendab põhiidee juures püsimine ja selle väljaarendamine?
  • Mis peab olema kirjatöö kokkuvõttes?
  • Mis on viimistlemine?
  • Mis on sisulõigud?
  • Mis on sidelõigud?
  • Mis on üleminekud?
  • Mida tähendab sõnastuse viimistlemine?
  • Mis on toimetamine?
  • Mis on referaat ja kuidas kirjutada referaati?
  • Mis on plagiaat?
  • Milline peab olema teadusteksti stiil?
  • Milline on hea pealkiri?
  • Mis on annotatsioon?
  • Mis on resümee?
  • Mis on retsensioon ja kuidas kirjutada retsensiooni?
  • Millal ja kuidas viidata allikatele?
Vasakule Paremale
Väljendusoskuse kontrolltöö - inimkommunikatsioon #1 Väljendusoskuse kontrolltöö - inimkommunikatsioon #2 Väljendusoskuse kontrolltöö - inimkommunikatsioon #3 Väljendusoskuse kontrolltöö - inimkommunikatsioon #4 Väljendusoskuse kontrolltöö - inimkommunikatsioon #5 Väljendusoskuse kontrolltöö - inimkommunikatsioon #6 Väljendusoskuse kontrolltöö - inimkommunikatsioon #7 Väljendusoskuse kontrolltöö - inimkommunikatsioon #8 Väljendusoskuse kontrolltöö - inimkommunikatsioon #9 Väljendusoskuse kontrolltöö - inimkommunikatsioon #10 Väljendusoskuse kontrolltöö - inimkommunikatsioon #11 Väljendusoskuse kontrolltöö - inimkommunikatsioon #12 Väljendusoskuse kontrolltöö - inimkommunikatsioon #13 Väljendusoskuse kontrolltöö - inimkommunikatsioon #14 Väljendusoskuse kontrolltöö - inimkommunikatsioon #15 Väljendusoskuse kontrolltöö - inimkommunikatsioon #16
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 16 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-02-03 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 167 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 3 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor olgadalton Õppematerjali autor
Kontrolltööl on vaja veelgi põhjalikumaid vastuseid(ca 0,5 lk iga küsimuse kohta, meile andis 7 küsimust), kui tahate head hinnet saada. Nii et lähtuge tema antud definitsioonidest, kuid kirjeldage seda võimalikult pikalt. Ise sain KT eest 5 punkti üle maksimumi selliselt toimides.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
5
doc

Kontrolltöö kordamisküsimused ja vastused väljendusoskuses

Muul viisil : zestid, kehaliigutused, näoilmed jms 8. Millised on erinevad inimkommunikatsiooni kanalid? 9. Millised on võimalikud mürad inimkommunikatsiooni kanalites? *füüsilised *psühholoogilised *füsioloogilised *semantilised 10. Mis vahe on kuulamisel ja kuulmisel? Kuulamine on tahtlik tegevus- tähelepanu, arusaamine, meeldejätmine 11. Milline on tagasiside roll inimkommunikatsioonis? 12. Milline on aja roll inimkommunikatsioonis? 13. Milline on efektiivne inimkommunikatsioon? Kui see mida saatja mõtles, on samamoodi arusaadav ka vastuvõtjale 14. Kuidas saab rääkija suurendada kommunikatsiooni efektiivsust? *empaatia 15. Kuidas saab kuulaja suurendada kommunikatsiooni efektiivsust? *pöörata tähelepanu *mõelda rääkijaga kaasa jne 16. Miks peab kommunikatsioonis osalema aktiivselt? 17. Mida tähendab valikuline tähelepanu? Milliseid filtreid me kasutame? *füsioloogilised *psühholoogilised 18

Väljendusoskus
thumbnail
6
docx

INIMKOMMUNIKATSIOON küsimused KT-ks

INIMKOMMUNIKATSIOON 1.Mis on inimkommunikatsioon?nimkommunikatsioon on: võime luua ja kasutada sümboleid,ühise arusaamise loomine inimeste vahel. 2.Milline on inimkommunikatsiooni tähtsus?Tähtsus on et annab meile füüsilise heaolu, aitab meil end määratleda(ühiskonnas, sõprade seas jne) ning tähtis on ka tööalane kommunikatsioon. 3.Millised on erinevad inimkommunikatsiooni oodatavad väljundid?Väljunditeks on arusaamine, heaolu labi inimliku kontakti, arvamuse mõjutamine, inimkommunikatsioon aitab kaasa inimsuhete paranemisele läbi positiivse usaldusliku kliima, kommunikatsioon suunab meid tegutsema. 4.Millised sõnumid on verbaalsed?Verbaalsed sõnumid: sõnad, laused ja nende tähendus tõlgenatuna keelekasutuse reeglitest, hetke konteksist, vastavalt oma kultuuriruumi arusaamadele. 5.Millised sõnumid on mitteverbaalsed?Mitteverbaalsed sõnumid= mittevokaalsed. Nendeks on nt kehakeel, näoilme,

Karjäärinõustamine
thumbnail
8
docx

Väljendusoskuse KT 2012

7. Milline on tagasiside roll inimkommunikatsioonis? Tagasiside on protsess, mille abil inimene võrdleb oma arvamusi ja tegevusi saadud sõnumiga (infoga) ning tagastab saatjale omapoolse arvamuse sõnumi kohta. Kiire, vahetu ja aus tagasiside tõstab 8. Milline on aja käsitlus inimkommunikatsioonis? Lühikese aja jooksul (kiirustades) vahetatud info ja edastatud sõnumid võivad vastuvõtjale valesti kohale jõuda. 9. Milline on efektiivne inimkommunikatsioon? Kui see mida saatja mõtles, on samamoodi arusaadav ka vastuvõtjale 10. Kuidas saab rääkija suurendada kommunikatsiooni efektiivsust? Sõnum peab olema otsekohene, sõnum peab olema selge(selge sõnum on mõtete, tunnete, vajaduste ja tähelepanekute täielik peegeldus), lisaks veel kõneletud teksti ümbersõnastamise või kordamisega. Selle tulemusel jääb tekst kuulajale paremini meelde,seega tulemus ka parem. 11

Väljendusoskus
thumbnail
7
odt

INIMKOMMUNIKATSIOON

INIMKOMMUNIKATSIOON 1. Mis on inimkommunikatsioon? Inimkommunikatsioon ­ ühise arusaamise loomine inimeste vahel. Siia kuuluvad ka sümbolid. 2. Miks on inimkommunikatsiooni õppimine vajalik? Inimkommunikatsiooni tähtsusele kuuluvad füüsiline heaolu, enesemääratlus ja tööalane kommunikatsioon. 3. Millised sõnumid on verbaalsed? Verbaalsed sõnumid on sõnadega kommunikatsioon. 4. Millised sõnumid on mitteverbaalsed? Mitteverbaalsed on sõnadeta või sõnadele lisaks. 5. Millised on võimalikud mürad inimkommunikatsiooni kanalites? Mürad

Karjäärinõustamine
thumbnail
19
doc

Väljendusoskus kontrolltöö ISS0110

töös kirjutatud ja mida võib sellest oodata. Mis on resümee? See on lühike kokkuvõte kirjutatud või suulisest tööst või kõnest. Mis on retsensioon? See on kriitiline hinnang mingi tööle, nt tekstile, artiklile või mingi esseele. Retsensioon võib olla nii positiivne kui ka negatiivne. 1-40 Milline on inimkommunikatsiooni tähtsus? Inimkommunikatsiooni tähtsusele kuuluvad füüsiline heaolu, enesemääratlus ja tööalane kommunikatsioon. Mis on inimkommunikatsioon? Inimkommunikatsioon ­ ühise arusaamise loomine inimeste vahel. Siia kuuluvad ka sümbolid. Millised on võimalikud mürad inimkommunikatsiooni kanalites? Mürad inimkommunikatsiooni kanalites on kõik, mis moonutavad informatsiooni või segavad seda vastu võtmast. Võivad olla tehnilised ja semantilised.. Kuidas me loome arusaamise iseendast? Me loome arusaamise iseendast vaadates iseennast, mis tähendab seda, et meil on täpne enesekontseptsioon, enesehinnang ja ennasttäitev ootus

Väljendusoskus
thumbnail
8
doc

Väljendusoskus KT (spikker)

Annab lugejale teada, millest on töös kirjutatud ja mida võib sellest oodata. Mis on resümee? See on lühike kokkuvõte kirjutatud või suulisest tööst või kõnest. Mis on retsensioon? See on kriitiline hinnang mingi tööle, nt tekstile, artiklile või mingi esseele. Retsensioon võib olla nii positiivne kui ka negatiivne. 1-40 Milline on inimkommunikatsiooni tähtsus? Inimkommunikatsiooni tähtsusele kuuluvad füüsiline heaolu, enesemääratlus ja tööalane kommunikatsioon. Mis on inimkommunikatsioon? Inimkommunikatsioon ­ ühise arusaamise loomine inimeste vahel. Siia kuuluvad ka sümbolid. Millised on võimalikud mürad inimkommunikatsiooni kanalites? Mürad inimkommunikatsiooni kanalites on kõik, mis moonutavad informatsiooni või segavad seda vastu võtmast. Võivad olla tehnilised ja semantilised.. Kuidas me loome arusaamise iseendast? Me loome arusaamise iseendast vaadates iseennast, mis tähendab seda, et meil on täpne enesekontseptsioon, enesehinnang ja ennasttäitev ootus.

Eesti keel
thumbnail
10
docx

Väljendusoskus

Kõik, mis moonutavad informatsiooni või segavad seda vastu võtmast. Tehnilised, semantilised. 4. Mis vahe on kuulamisel ja kuulmisel? Kuulamisel pöörad tähelepanu räägitavale, saad sellest aru ja jätad meelde. 5. Milline on tagasiside roll inimkommunikatsioonis? Reaktsioon sinu käitumisele. 6. Milline on aja käsitlus inimkommunikatsioonis? Mittepööratav ja mittekorratav. 7. Milline on efektiivne inimkommunikatsioon? Kui see, mis saatja mõtles, on samamoodi arusaadav ka vastuvõtjale. 8. Kuidas saab rääkija suurendada kommunikatsiooni efektiivsust? Kohaneda esinemisstiilis ja sõnumi esitlemisel auditooriumile, esineda võimalikult huvitavalt antud kuulajaskonnale, omada häid ja elulisi näiteid, garanteerida ettekande sujuvus ja sobitumine ettekuulutatud dimensioonidesse. 9. Kuidas saab kuulaja suurendada kommunikatsiooni efektiivsust?

Väljendusoskus
thumbnail
8
docx

Väljendusoskus kontrolltöö vastused

INIMKOMMUNIKATSIOON 1. Mis on inimkommunikatsioon? Inimkommunikatsioon on ühise arusaamise loomine inimeste vahel. Inimkommunikatsiooni otseseks tulemuseks on looming, mingi reaalsus. Kommunikatsioon on kollektiivne protsess. Inimühiskonna ja inimsuhete vahel eksisteerib sõltuvussuhe: see väljendub inimkommunikatsioonina. Eesmärgiks on inimestevahelise informatsiooni edasiandmine ja vastuvõtmine. See võib toimuda nii verbaalselt kui ka mitteverbaalselt. Inimkommunikatsiooni osadeks on saatja, vastuvõtja, tagasiside ja aeg. Nii

Väljendusoskus




Kommentaarid (3)

fuckurself profiilipilt
H L: tundub esmapilgul täiuslik material, et tuupida
12:41 13-11-2012
alaanep profiilipilt
alaanep: Suured tänud, väga aitas
21:54 28-11-2011
deodorajosephamaria profiilipilt
deodorajosephamaria: oli palju kasu !
13:05 28-01-2013



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun