Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Väikese kohviku saamise lugu – stardipäeviku analüüs (0)

2 HALB
Punktid
Vasakule Paremale
Väikese kohviku saamise lugu – stardipäeviku analüüs #1 Väikese kohviku saamise lugu – stardipäeviku analüüs #2 Väikese kohviku saamise lugu – stardipäeviku analüüs #3 Väikese kohviku saamise lugu – stardipäeviku analüüs #4 Väikese kohviku saamise lugu – stardipäeviku analüüs #5 Väikese kohviku saamise lugu – stardipäeviku analüüs #6 Väikese kohviku saamise lugu – stardipäeviku analüüs #7
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 7 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-12-14 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 137 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor j8rr Õppematerjali autor
Käesolev ettevõtluse esimene kodutöö on kirjutatud Kohvik Truffe stardipäeviku kohtata. Kohviku stardipäevik on valitud seetõttu, et ettevõte tegutseb edukalt tänaseni ja on omal alal kõrgelt tunnustatud nii kohvikuna, kui eduka ettevõttena. Alljärgnev analüüs on üles ehitatud märksõna põhiselt, mis tähendab, et väikeste pealkirjade taga on välja toodud olulisemad tähelepanekud ja õppetunnid, mida väikese kohviku loomise loost õppida. Analüüsis astutakse läbi ettevõtjaks saamis lugu alates ettevõtja isikuomadustest kuni igapäevase tegevuse tähelepanekuteni.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
2
docx

Kohviku stardipäeviku analüüs. 2012

Diana Brodskaja 103793 TABB54 KOHVIKU STARDIPÄEVIKU ANALÜÜS Cafe Truffe stardipäevik on hea võimalus õppida teiste kogemuse pealt ning märkida enda jaoks mõned nippid, mis oleksid kasulikud oma ettevõtte rajamisel. Loomulikult, mitte keegi ei anna lubadust, et peale tutvumist antud stardipäevikuga, oma äri avamine läheb sul takistuseta, kuid mõned vead saab küll vältida. Esimene ja üks olulisematest etappidest on äriidee valimine. Siin peab lähtuma sellest, mille vastu sa tunned huvi, ning kasuks tuleb ka samas valdkonnas omandatud haridus. Samuti on

Ettevõtlus
thumbnail
9
doc

Kuidas koostada äriplaani

Kuidas koostada äriplaani? Efektiivne äri planeerimine ja hea äriplaani loomine on hädavajalikud esimesed sammud ettevõtte rajamisel. Selleks, et olla oma ettevõtmise edus kindel, on oluline planeerida tegevusi, mis aitavad reageerida tõhusalt probleemidele ja võimalustele, vältides seega ilmselgelt ebameeldivusi. On ikka veel palju äriinimesi, kes jättes koostamata esmalt selge tegevusplaani, astuvad seiklustesse riskides kogu oma isiklike ressurssidega. Soovitame alustaval ettevõtjal koostada oma äriplaan ise! Lisaks allolevale juhendile võite leida palju infot ettevõtluse kohta ettevõtja portaalist www.aktiva.ee . Äriplaani koostamiseks võite kasutada ka järgmist juhendit. Äriplaani koostamise juhend Äriplaani struktuur oleneb projekti vajadustest ja tuleneb autori eelistustest, kuid igas korralikus äriplaanis võiksid olla kajastatud vähemalt järgmised osad/peatükid: Kokkuvõte äriprojektist · Kokkuvõttes kirjeldatakse oma projekti ning äriva

Kategoriseerimata
thumbnail
15
pdf

Ettevõtlus

· Kaitsestrateegia ja kaitsetaktika · Erinevad kaitsestrateegiad · Turuliidri strateegiad · Väljakutsuja strateegiad · Järgija strateegiad · Nisiturunduse strateegia Kokkuvõtteks:(Turutegurid. Üks olulisemaid turu ligitõmbavuse määrajaid on tema suurus. Suured turud pakuvad laialdasi võimalusi müügi ekspansiooniks. Firmad peavad oluliseks ka turu kasvutegureid. Kui firma otsib kiire tulu saamise võimalust, sobib talle juba küps turg. Pikaajalise eesmärgiga turule minnes ja tehtud investeeringutest algul saadava väikese tuluga leppides, sobib firmale arenev turg. Mida ennustatavam on turg, seda paremini annab määrata segmendi potentsiaalset väärtust. Kui firmal puuduvad konkurentidega võrreldes kulude eelised, siis meeltavad seda firmat vähem hinnateadlikud turud, kus on väike hinnaelastsus

Ettevõttlus
thumbnail
31
docx

Äriplaani koostamise juhend

- kas vajalikul hulgal ja oskustega töötajad on olemas või tuleb need koolitada - töökoha loomiseks tehtavad kulutused (tööriistad, sõiduvahendid, olmetingimused, riietus jms.) - kui palju plaanitakse palka maksta ja millistel alustel (tükitöö, tunnipalk, tulemuspalk vms.) - kulutused täiendkoolitusele 6. Riskianalüüs Kõige lõpuks analüüsitakse läbi riskid. Üks efektiivsemaid ettevõtte riskide analüüsimiseks on SWOT analüüs, mille koostamist on kirjeldatud artiklis "Äriplaan - SWOT analüüs". Sagedasemad vead äriplaani koostamisel · Eesmärgid püstitatakse peale finantsprognooside koostamist vastavalt prognooside tulemustele. Äriplaani üks eesmärke on leida strateegiad, mis aitaksid ettevõtja eesmärke ellu viia.. Kui finantsprognoosid näitavad, et eesmärke valitud strateegiaga saavutada ei õnnestu, tuleks muuta strateegiat, mitte eesmärke.

Majandus
thumbnail
40
doc

Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel

......................24 1.10 Ettevõtte alustamine......................................................................................................26 3 1.11 Ettevõtte tegevus...........................................................................................................28 1.12 Uurimus tulemuste ja teooria peatüki vastavuse analüüs..............................................29 Kokkuvõte.................................................................................................................................31 Kasutatud kirjandus...................................................................................................................32 Summary...................................................................................................................................35 Lisad.......................

Uurimistöö
thumbnail
21
doc

Äriplaani koostamine

toodete hindadega. Senine äritegevus Lühiülevaade ettevõtte senisest arengust. Eraldi tuuakse välja olulisemad saavutused, aga ka peamised raskused ning võimalused neid ületada. Pole mingit vajadust varjata varasemaid ebaõnnestumisi. Nende väljatoomine näitab pigem, et olete valmis nendest õppima. Hea toon ei ole süüdistada kedagi teist oma ebaõnnestumistes. 7 Soovitav on lisada sellele osale ka graafikuid, näiteks käibe, kasumi kohta ja analüüs sellele. 1.4 ÄRIIDEE ISELOOMUSTUS Selles osas kirjeldatakse lühidalt oma äriideed (kuni ühe lehekülje ulatuses). Kirjutage: · missuguse ärialaga on tegemist, mis on Teie toode; · kuivõrd on tegemist originaalse ideega; · miks just Teie peaksite selle äriidee edukalt ellu viima ja milles seisnevad Teie positiivsed eeldused; · kas Teil on selle alaga tegelemiseks professionaalsed oskused ja kogemused; · kas Teie sihtturul on just selle äriidee jaoks vajadust ja ruumi;

Majandus
thumbnail
12
doc

Äriidee leidmine, hindamine. Äriplaan konspekt

- väliskeskkonnast tulenevad võimalused Mida otsida? - mida hetkel ei ole olemas, kuid mille järele oleks nõudlus - uued ja erilised lähenemised - tühjad nišid - trendid ja muutused - tehnoloogilised uuendused, läbimurded Äriideedel on erinevad tekkepõhjused: - soov olla vaba, ise planeerida oma elu ja tegevust - soov rohkem raha teenida - juhus - ränk töö - kaine analüüs - vajadus kasvada - vajadus uute keskkonnasõbralike tehnoloogiate järele Mõned eksiarvamused äriideede kohta ja tegelikkus: 1. Äriideed tekivad iseenesest. Ei teki. Äriideede tuletamiseks tuleb teha tööd ja näha vaeva. 2. Kõik rumalana tunduvad ideed on väärtusetud. Paljud alguses rumalaks või võimatuks peetud ideed on hiljem osutunud väärtuslikuks. 3. Kliendid ütlevad alati, mida tuleks neile pakkuda, tootja asi on toodet

Majandus
thumbnail
6
doc

Äriidee leidmine, hindamine

- väliskeskkonnast tulenevad võimalused Mida otsida? - mida hetkel ei ole olemas, kuid mille järele oleks nõudlus - uued ja erilised lähenemised - tühjad nisid - trendid ja muutused - tehnoloogilised uuendused, läbimurded Äriideedel on erinevad tekkepõhjused: - soov olla vaba, ise planeerida oma elu ja tegevust - soov rohkem raha teenida - juhus - ränk töö - kaine analüüs - vajadus kasvada - vajadus uute keskkonnasõbralike tehnoloogiate järele Mõned eksiarvamused äriideede kohta ja tegelikkus: 1. Äriideed tekivad iseenesest. Ei teki. Äriideede tuletamiseks tuleb teha tööd ja näha vaeva. 2. Kõik rumalana tunduvad ideed on väärtusetud. Paljud alguses rumalaks või võimatuks peetud ideed on hiljem osutunud väärtuslikuks. 3. Kliendid ütlevad alati, mida tuleks neile pakkuda, tootja asi on toodet

Majandus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun