Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Veetlus ja inimsuhted (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mida teine minust arvaks?
  • Mida ma teeksin kui mind välja naerdaks?
  • Mis tõmbab meid mõne inimese poole?
  • Kuidas suhtuda arvamusse et vastandeid tõmbab teineteise poole?
  • Kuidas me signaliseerime sellest et keegi meile meeldib?

Lõik failist

Vasakule Paremale
Veetlus ja inimsuhted #1 Veetlus ja inimsuhted #2 Veetlus ja inimsuhted #3 Veetlus ja inimsuhted #4 Veetlus ja inimsuhted #5 Veetlus ja inimsuhted #6 Veetlus ja inimsuhted #7
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 7 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-05-21 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 2 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor karolin a. Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
24
doc

KEHAKEEL

Eesti Hotelli- ja Turismimajanduse Erakool Hotelliteenindus HT22 Keia Hark KEHAKEEL Referaat Juhendaja: Anneli Kana Tallinn 2009 SISUKORD 1.KEHAKEEL..............................................................................3 1.1.SILMSIDE................................................................................................. 3 1.2.KEHAHOIAK.............................................................................................. 4 1.3. LIIGUTUSED (žestid)................................................................................5 1.4.NÄOILME.................................................................................................. 7 1.4.DISTANTSIOONID......................................................................................8 SISSEJUHATUS Sõnade abil anname edasi vaid 7% teabest, hääle abil 38 %, mittes

Psühholoogia
thumbnail
17
docx

SOTSIAALNE KÄITUMINE JA SUHTLEMINE

partnerile uudis, mitte vanade vestlusteemade ja lugude ülessoojendus. Informatsioon võib esineda faktide kujul, mida olete täheldanud ning soovite edastada, tunnete kujul, mida tundsite minevikus või tunnete nüüd, mõtete kujul teistest või endast ning teie endiste või praeguste soovide või vajaduste kujul. 9 Eneseavamise plussid: õpite end paremini tundma, inimsuhted muutuvad lähedasemaks, suhtlusringkond laieneb, süütunne leevendub, ammutate energiat. (McKay, M., Davis, M. & Fanning, P. 2000. Suhtlemisoskused. Väike Vanker, Tallinn, lk. 29-32) Eneseväljendus Teiste inimestega suhtlemise võib jagada nelja kategooriasse: te väljendate oma tähelepanekuid, mõtteid, tundeid ja soove. Iga kategooria nõuab erinevat väljendusstiili ning sageli ka täiesti erinevat sõnavara. 1. Tähelepanekud See on teadlase, detektiivi, televiisoriparandaja keel

Sotsioloogia
thumbnail
38
pdf

Matthew McKay, Martha Davis, Patrick Fanning "Suhtlemisoskused&qu ot;

uudis, mitte vanade vestlusteemade ja lugude ülessoojendus. Avatud mina Pime mina Endale teada, teistele teada. Endale tundmatu, teistele teada. Varjatud mina Tundmatu mina Endale teada, teistele tundmatu. Tundmatu endale ja teistele. Eneseavamise plussid: 1) Õpite paremini tundma. 2) Inimsuhted muutuvad lähedasemaks. 3) Suhtlusringkond laieneb. 4) Süütunne leevendub. 5) Ammutate energiat. Usaldades teisele, mida olete teinud või mõelnud, kergendate süükoormat: 1) Te ei pea enam raiskama jõudu patustuse varjamisele. 2) Kui olete oma süütundest rääkinud, olete võimeline seda erapoolematult vaatama. Eneseväljendus Eneseväljenduse kategooriad:

Psühholoogia
thumbnail
13
doc

Kehakeel

Sisukord Sissejuhatus......................................................................................................................................... 2 Kehakeele lugemine............................................................................................................................3 Nägu....................................................................................................................................................4 Pilk.................................................................................................................................................. 5 Käed ja jalad....................................................................................................................................7 Kõnnak............................................................................................................................................8 Kehahoiak ja hingamine............................................................

Suhtlemisõpetus
thumbnail
21
docx

SUHTLEMISPSÜHHOLOOGIA

Kutsud aktiivselt teisi enda juurde ohutu, sõbralik, armastusväärne Esitled end ise teistele huvitunud, sõbralik, seltskondlik Lood positiivse meeleolu ja torkad teiste seast silma elujaatav, rõõmsameelne, mõnus kaaslane Alustad vestlust antud hetkest lähtuvalt - s.t. räägid käesolevast olukorrast (nt. kuidas sa said aru õppejõu poolt seletatud kodutööst ja tähtaegadest) ohutu, seltskondlikult ärgas, suhtlemisaldis 1.2. Eneseavamine ja -väljendamine Eneseavamine teeb inimsuhted põnevaks ning loob läheduse Ennast avamata ollakse suletud omaenda isiklikesse kogemustesse Eneseavamine on tahtmatu, see toimub alati, kui ollakse inimeste seas Eneseavamine on enesekohase informatsiooni edastamine LEVINUD VÄÄRMULJED Kui teed järgmist: siis võid arvata, et paistad kuid võid hoopis paista Ei naerata Neutraalne, mõtlik, rahulik Partnerist mitte hüvitunud või võlututud, külm Keskendud enda eripärale, mitte sarnasusele teistega

Suhtlemis psühholoogia
thumbnail
38
doc

Kehakeel

Jüri Gümnaasium KEHAKEEL Referaat Dan Glosin 10. R klass õp Kaisa Valentin Jüri 2008 SISUKORD SISSEJUHATUS................................................................................................................. 4 1 KEHAKEELE TÄHTSUS................................................................................................5 1.1 Kehakeele lugemine................................................................................................... 5 1.2 Kehakeele kasutamine............................................................................................... 6 1.3 Mis on kehakeel ?.......................................................................................................7 2 KEHAKEELE ALU

Psühholoogia
thumbnail
16
pdf

Kordamisküsimused sotsiaalpsühholoogia eksamiks

Kordamisküsimused sotsiaalpsühholoogia eksamiks Allikas: Hayes, N. (2002) SOTSIAALPSÜHHOLOOGIA ALUSED. Kirjastus Külim 1) Rolli mõiste ja tähtsus. Roll on sotsiaalne osa, mida inimene ühiskonnas mängib. Me võtame endile erinevaid rolle, mis ütlevad, kuidas me peaksime käituma teiste inimestega ­ ja loomulikult mängime meie oma osa ja teised mängivad oma rolle. 2) Iseloomusta sotsiaalsed rolle, nimeta neid. Sotsiaalsed rollid on meie igapäevased rollid, mida kasutame teistega suheldes. Sotsiaalsed rollid on: 1. Pikaajalised rollid: hõlmavad perekonnasuhteid ­ tütar, poeg, lapsevanem, elukaaslane. 2. Lühiajalised ja mööduvad rollid: bussireisija, pikaajaliste, kuid siiski ajutiste hulka kuulub ka üliõpilase roll. Sotsiaalsed rollid on alati vastastikused ­ nad esinevad paaridena, kuna rolli saab hoida ainult suhetes teiste inimestega. (NT: Meditsiiniõe rolli saab mängida koos ke

Alternatiivpedagoogika
thumbnail
66
doc

Klienditeenindus

1 SISUKORD Teeninduse olemus.....................................................................................................4 4 1.2. Teeninduskanalid................................................................................................ 7 2.Klienditeenindaja isikuomadused ja teenindaja roll................................................9 2.1. Teenindaja hindamise kriteeriumid.....................................................................................................................10 2.2.Teenindaja roll.....................................................................................................................................................10 2.3. Peamised klienditeenindaja stressitekitajad........................................................................................................11 3.Hoiakud ja nende kujundamine.............................................................................12 4.Kliendi ootused...................

Kommunikatsioon




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun