müügiarved, ostuarved. Maja all on kelder, kus asub kauplusejuhataja töökoht ning lisaks ettevõtte annab seal ruumid üürile. Ettevõttes töötab väga professionaalne meeskond. Igaühel on oma konkreetne töökoht, kus meeskonnaliikmed täidavad oma ülesandeid korrektselt ja kohusetundlikult. Allpool on toodud joonis, mis iseloomustab Abkhani organisatsioonistruktuuri. 4 Peakontoris on kokku üheksa ametikohta: veebidisainer, tootejuhid, kunstnik, haldusdirektor, turundusspetsialist, finantsdirektor, pearaamatupidaja, raamatupidaja ja raamatupidaja-sekretär. Veebidisainer tegeleb ettevõtte kodulehe ja e-poega. Tema kohustuseks on näiteks toodete fotode ja lühitutvuste ülespanek ning muude jooksvate uudiste kajastamine kodulehel. Tootejuhte on kaks: kangaste tootejuht ja pudukaupade tootejuht (pitsid, pärlid, nööbid, muud õmblustarvikud). Nad suhtlevad tarnijatega, tellivad tooteid, kujundavad hindu,
Tallinna Ülikooli Balti Filmi- ja Meediakooli turunduskommunikatsiooni analüüs Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor Ettevõtluse õppetool Turundus TALLINNA ÜLIKOOLI BALTI FILMI - JA MEEDIAKOOLI TURUNDUSKOMMUNIKATSIOONI ANALÜÜS Referaat Koostanud: Maris Orumaa Madis Mõtus Jarmo Liivak Anastassija Ignatjeva Juhendaja: Aet Kull Tallinn 2012 Tallinna Ülikooli Balti Filmi- ja Meediakooli turunduskommunikatsiooni analüüs SISUKORD Tallinna Ülikooli Balti Filmi- ja Meedi
tekkis äriidee video CVde tegemisest, et olla eristuv ja silmapaistev. Minu ajend ettevõtte asutamiseks sai alguse läbi isiklike tööotsingute ja video CV koostamisest tulenevast ressursipuudusest. Ettevõttel tervikuna on paremad võimalused ja vahendid pakkuda vajalikku teenust kõikidele teistele tööotsijatele. Ettevõtte käivitamiseks vajan kogemustega meeskonda. Tööjõud: juhataja, raamatupidaja/assistent, veebiturundusspetsialist, veebidisainer, värbamiskonsultant. Töötasud on konkurentsivõimelised sama valdkonna tegijatega. Lisatasu saab teenida müügieesmärke täites. Töötajad saavad teha tööd paindlikult ja võivad tegutseda distantsilt. Töötajad saavad osa motivatsioonipaketist, mis hõlmab enda alla igakuise spaakülastuse, töökõnede kompenisatsioon ja igas kvartalis vabalt valitud koolitus enese arendmiseks. Palgakorralduse süsteem põhineb põhipalgal ning lisatasudes, erisoodustused hüvede näol
- projektijuhtimise kontroll - raamatupidamine, eelarve kontroll, planeeringud - investeeringute haldus, ettevõtte arendus 8. Juhtimine ja personalistrateegia Personal Reklaamiagentuurides, kus pakutakse klientidele mitmekülgseid reklaamiteenuseid, on reeglina tööl projektijuhid, disainerid, copywriter'id, tootmisjuhid, loovjuhid ja veebidisainer. Projektijuht - kliendisuhete hoidmisel ning agentuuri (loovmeeskondade) töö korraldamisel on peamisteks vastutajateks projektijuhid, kelle ülesannete hulka kuuluvad klientidega suhtlemine, ülesannete püstitamine loovmeeskondadele ning üldine teenuste pakkumise koordineerimine. Loovjuht - loovjuht koordineerib loomingulise meeskonna tööd ja planeerib nende tööde ajakava. Tema ülesandeks on koostöös disaineri ja copywriter'iga reklaami- ja turundusmaterjalides
TARTU ÜLIKOOL Narva Kolledž Ettevõtluse osakond Rene Abramson LOOVUSE, ENESEKINDLUSE JA EESTVEDAMISE MÕJU PROJEKTIJUHI TEHNILISELE KOMPETENTSILE Referaat Narva 2012 SISUKORD Sissejuhatus……………………………………………………………………………………….3 1. Loomingulisus ja selle mõju tehnilisele kompetentsile………………………………………..6 1.1 Loomingulisuse mõju elemendile “riskid ja võimalused”……………………………7 1.2 Loomingulisuse mõju elemendile “projekti organisatsioon”………………………....7 1.3 Loomingulisuse mõju elemendile “probleemide lahendamine”………………………8 1.4 Loomingulisuse mõju elemendile “projekti struktuurid”……………………………..8 1.5 Loomingulisuse mõju elemendile “suhtlemine”
Täienduskoolituse õppekava koostamine Juhendmaterjal Koostanud: Einike Pilli, Sigrid Aruväli, Heli Kaldas, Signe Reppo Toimetanud: Inga Vau, Aulika Riisenberg Keeleline korrektuur: Inga Kukk / OÜ Bossa Kujundus: Kiige RB OÜ Trükk: Actual Print OÜ Käesolev juhend on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Täiskasvanuhariduse arendamine” programmi „Täiskasvanute tööalane koolitus ja arendustegevused“ raames. Juhendi (varaline) autoriõigus kuulub Haridus- ja Teadusministeeriumile aastani 2018 (kaasa arvatud) Haridus- ja Teadusministeerium Munga 18, Tartu 50088, Eesti http://www.hm.ee/index.php?0252 Täienduskoolituse õppekava koostamine Juhendmaterjal Einike Pilli, Sigrid Aruväli, Heli Kaldas, Signe Reppo Sisukord Peamised mõisted .........................................................................
Tartu Kutsehariduskeskus Turismikorraldus Annika Vesselov PRAKTIKAARUANNE Aruanne Juhendaja Reeli Engelbrecht Muhu 2009 SISUKORD Annika Vesselov...........................................................................................1 PRAKTIKAARUANNE................................................................ 1 1. SISSEJUHATUS..............................................................................................................4 2. ETTEVÕTE......................................................................................................................5 2.1 Ettevõtte ajalugu.........................................................................................................5 2.2 Ettevõtte asukoht ja kontaktandmed...........................................................................5 2.3 Ettevõtte tegevusalad.............
Sisukord Sissejuhatus.......................................................................................2 Sisseastumine kutsekooli...................................................................3 Kutseõppurile.....................................................................................4 Sõidukulude hüvitamine.....................................................................5 Koolilõuna...........................................................................................6 Õppelaen............................................................................................7 Ühiselamu..........................................................................................8 Kutseõppeasutuse lõpetamine...........................................................9 Õpingute jätkamine..........................................................................10 Kutsesüsteem Eestis.......................................
Kõik kommentaarid