Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Vedelkütuse hind, selle ajalooline tagasivaade, prognoosid. (0)

1 HALB
Punktid
Vasakule Paremale
Vedelkütuse hind-selle ajalooline tagasivaade-prognoosid #1 Vedelkütuse hind-selle ajalooline tagasivaade-prognoosid #2 Vedelkütuse hind-selle ajalooline tagasivaade-prognoosid #3 Vedelkütuse hind-selle ajalooline tagasivaade-prognoosid #4 Vedelkütuse hind-selle ajalooline tagasivaade-prognoosid #5 Vedelkütuse hind-selle ajalooline tagasivaade-prognoosid #6 Vedelkütuse hind-selle ajalooline tagasivaade-prognoosid #7 Vedelkütuse hind-selle ajalooline tagasivaade-prognoosid #8 Vedelkütuse hind-selle ajalooline tagasivaade-prognoosid #9 Vedelkütuse hind-selle ajalooline tagasivaade-prognoosid #10 Vedelkütuse hind-selle ajalooline tagasivaade-prognoosid #11 Vedelkütuse hind-selle ajalooline tagasivaade-prognoosid #12
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 12 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-03-02 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 25 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor unnamed5 Õppematerjali autor
MEA5350 - Rahvusvaheliste vedude lepingud ja normid

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
1
docx

Nafta seos maailmapoliitikaga. Essee.

6. oktoober 2012 Nafta seos maailmapoliitikaga Nafta on üks olulisemaid maavarasid ning selle tähtsust majandusele on raske ülehinnata. Kasutatakse seda peamiselt kütuse ja keemiatööstuse toorainena. Nafta hinnast sõltuvad ka väga paljude teiste toodete hinnad(kasutatakse energiaks, transpordiks ning tooraeinena). Naftavarud paiknedad maailmas väga ebaühtlaselt. 2/3 varudest on LähisIdas, 8% Põhja ja Lõuna Ameerikas, 7% Euroopas, 7% Aafrikas, 6% Aasias, 1% Okeaanias. Riikidest on suurimad varud SaudiAraabial, Iraagil, Venemaa

Keemia
thumbnail
30
pdf

Globaalsed naftareservid, nafta tarbimine ja tulevikustsenaariumid

.................................................................................................................... 29 Lisa 7 ........................................................................................................................ 30 3 SISSEJUHATUS Antud referaadi eesmärgiks on anda ülevaade sellest, mis toimub naftaturul, võttes fookuseeks eelkõige maailma naftareservid, nafta tarbimise ning ka selle, milliseks võib kujuneda nafta roll meie ühiskonnas tulevikus. Põhjus teema valiku vastu tuleneb isiklikust huvist naftaturul toimuva vastu. Üldiselt olen kursis olnud lühiajaliste trendide uurimisega, k uid antud referaadiga seoses tundus igati ratsionaalne valik võtta just see teema, et näha, kuidas turg globaalsel skaalal toimib ning milline on pikema perspektiivi vaade tulevikku. Referaat on jagatud neljaks osaks. Esimese antakse ülevaade sellest, mida kujutab

Majandus
thumbnail
22
doc

Kaasaegse maailma sõltuvus naftast

Sotsiaal- ja haridusteaduskond Riigiteaduste instituut Rahvusvaheliste suhete õppetool Kaisa Kamenik A83347 Kaasaegse maailma sõltuvus naftast Uurimustöö Juhendaja: lektor Viljar Veebel Tartu 2010 SISUKORD Sissejuhatus………………………………………………………………..…......….............3 1. 1973. aasta naftašokk ja selle tagajärjed……………………………….….………....4-5 2. Naftakriis tänapäeval...................................................................................................6-7 3. Nafta versus alternatiivsed energiaallikad…………………………….….………….8-9 Kokkuvõte……………………………………………………….………….….10 Kasutatud kirjandus……………………………………………….…………....11

Õiguse kujunemine
thumbnail
11
doc

Nafta uurimistöö

.........................................2 NAFTA TÖÖTLEMINE...........................................................................................3 NAFTA LEIDUMINE............................................................................................... 4 MOOTORIKÜTUSED............................................................................................. 6 KESKKONNAPROBLEEMID.................................................................................7 MOOTORIKÜTUSTE HIND....................................................................................7 MOOTORIKÜTUSTE JÕUDMINE EESTISSE.......................................................8 ALTERNATIIVID BENSIINILE JA DIISLILE..........................................................8 PÄEVAKAJALINE ARTIKKEL.............................................................................. 8 KOKKUVÕTE.........................................................................................................9

Keemia
thumbnail
4
odt

Kodutöö Reisiprahingute tähtsamad klauslid

Kodutöö 4. Laevade prahtimine 1.Laevandusbörs Baltic Exchange – kirjeldage selle ajaloolist tausta, sh nimetuse päritolu, liikmed, omanikud, tegevuse põhimõtted, moto jm. Baltic Exchange: Asutatud 18. saj. alguses Londonis, kus siis algselt kaupmehed regulaarselt kohtusid kohvipoodides laevaomanikega (kes tihti olid ise ka kaptenid) ja sõlmisid prahilepinguid. Sellel vanimal ja tuntuimal prahiturubörsil kehtib brokerite/maaklerite käitumisreeglistik Baltic Code 2014. Liikmed: liikmete hulka kuuluvad laevaomanikud, laevamaaklerid ja prahtijad, samuti merenduse

Laeva kommertsekspluatatsioon
thumbnail
23
docx

Globaalsed nafra reservid, nafta tarbimine ja tulevikustsenaariumid

15%), väävel (1,5%), lämmastik (0,5%) ja hapnik (0,5%). Veel võib naftas leiduda fosforit, kaaliumi, rauda, vanaadiumit ja veel teisigi taolisi elemente. Toornafta sisaldab kuni 4% lahustunud nafta kõrvalgaasi, 0,5-10% vett ja kuni 0,5% mineraalsooli. Sealjuures tuleb märkida, et nafta omadused võivad olla väga erinevad. Omaduste erinevus sõltub kohtadest, kust saab naftat kaevandada. (Vikipeedia) Toornafta turuhind sõltub selle kvaliteedist. Kvaliteeti mõõdetakse peamiselt selle väävlisisalduse ja tiheduse järgi. Et nafta tihedust määrata, kasutatakse API skaalat. See skaala võimaldab võrrelda naftatoote raskust veega. Mida raskem nafta, seda madalam API ja vastupidi. Põletades raskemaid naftasid, annavad nad rohkem soojust, kuid on madalama API tihedusega ning ka turuhind on madalam. Toornaftad, mis on API skaalal üle 38kraadi, loetakse kergeteks toornaftadeks. Seevastu toornaftad, mis asuvad API skaalal alla 22kraadi, loetakse rasketeks naftadeks

Logistika
thumbnail
7
doc

Nafta töötlemine

Sissejuhtus Nafta on oma avastamisest saati olnud ühiskonnale tähtsaks energeetiliseks ressursiks. Ilma sellise mahuka energia ressursita ei oskaks ilmselt keegi igapäeva elu ette kujutada. Kuigi me sellele tava elus suurt tähelepanu ei pööra, sõltub sellest maavarast suuresti kogu inimtegevus: soojus, valgus, transport, materjalid meie ümber. Millised on aga tuleviku probleemid nafta varude lõppemise korral, ei oska keegi veel prognoosida. Ka varude mahtu ei ole kindla piiriliselt määrata. Nafta tekkimine Nafta on tekkinud tõenäoliselt mereloomade ja ­taimede ning alamate organismide miljonite aastate vältel sadestunud jäänustest. Naftaks on need muundunud anaeroobsetes tingimustes bakterite, kõrge temperatuuri ja rõhu ning mineraalide katalüütilisel mõjutusel. Mailma teadaolev nafta varu oli 1989 aasta lõpus 136 miljardit tonni, oletatav varu kuni 10 korda suurem.

Keemia
thumbnail
21
docx

Saudi Araabia referaat

siiite. Kuna praeguseks on rahavastiku üle 30 miljoni on tegemist suurriigiga. Saudi Araabiat iseloomustab 2% iive kasv. Teguriteks on usk, kus soositakse mitmelapselist pere ning pole väga levinud rasestumisvastased vahendid. Emigrante on rohkem kui immigrante. Rahavastiku tihedus on 12in/km2. Inimesed on koondunud linnadesse ning tööstusrajoonidesse, kus on tööd ning elamiseks kõlbulikud tingimused. Riiki katab enamalt jaolt kõrb, mis teeb selle näitaja suhteliselt väikeseks. Rahvastiku paiknemine Alla 15-aastaseid on riigis kõige rohkem, eriti just poisse. Kuni 15-aastaste laste osakaal on ~30%. Tööealisi on ~60% ning vanureid on ~10%. Vanemaid inimesi on väga vähe, sest meditsiin pole hästi arenenud ning haiguse levib palju selles piirkonnas. Saudi Araabia rahvastik kindlasti ei vanane, pigem on tegu nooreneva rahvastikuga Meeste keskmine eluiga on 20-39, naistel aga 15-34

Geograafia




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun