Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Vastuvõtutöö korraldus: Kodutöö (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mida märgistatakse antud märgisega ?
  • Mida on vaja selleks et märki saada?
  • Mida kvaliteediprogramm endast täpsemalt kujutab?
  • Mida märgistatakse antud märgisega ?
  • Mida on vaja selleks et märki saada?
  • Mida kvaliteediprogramm endast täpsemalt kujutab?

Lõik failist

Rakvere Ametikool
Kristi-Leili Dreifeldt
H-I kõ
Vastuvõtutöö korraldus
Kodutöö
Juhendaja : Ülle Roodvee

Rakvere 2010
1. Eesti hotellide ja motellide tärnisüsteem 3
1.1 Lühiülevaade nõuetest tärnihotellidele: 3
2. EHE ( Ehtne ja huvitav Eesti) 5
2.1 EHE: 5
2.2 Kvaliteedimärgise välimus 6
2.3 Mida märgistatakse antud märgisega ? 6
2.4 Kes märgistab? 6
2.5 Mida on vaja selleks, et märki saada? 6
2.6 EHE märgi tooted: 7
3. Roheline Võti 8
3.1 Rohelise Võtme eesmärgid Eestis on: 8
3.2 Rohelise Võtme märgise taotlemiseks peab majutusettevõte: 8
3.3 Rohelise Võtme ettevõtted Eestis: 9
4. Märk Kindlast Arengust 10
4.1 Mida kvaliteediprogramm endast täpsemalt kujutab? 10
4.2 Tunnustus „Märk kindlast arengust“ 11
4.3 Kasu ettevõtjale: 11
4.4 Tunnustatud ettevõtete nimekiri: 11
5. Maaturismi majutusettevõtete järgud 13
5.1 Järku omavad ettevõtted: : 14
6. Statistiliste andmete kogumine majutusettevõttes 17
Kasutatud allikad: 18


1. Eesti hotellide ja motellide tärnisüsteem


Eesti hotellide tärnisüsteem on 1-st kuni 5 tärnini ja motellidel 1-st kuni 3 tärnini.
Tärnide taotlemine on vabatahtlik. Majandusministri käskkirjaga 10.märtsist 2006.a. on Eestis hotellidele ja motellidele tärnide andmise õigus antud Eesti Hotellide ja Restoranide Liidule.
Järkude andmisega tegeleb EHRL juhatuse poolt kinnitatud 7-liikmeline Järgukomisjon.
Tärnid antakse kolmeks aastaks. Tärnide taotlemiseks peab  hotell või motell vastama vastava liigi majutusettevõttele kehtestatud miinimumnõuetele ning olema kantud majandustegevuse registrisse .
 

1.1 Lühiülevaade nõuetest tärnihotellidele:


1. Ühene tuba min. 9 m2, kahene tuba min. 12 m2 (kehtib vähemalt 70 % numbritubadele). Kõikides numbritubades vann/dušš ja tualett. Pääs hotelli ööpäevaringselt, vastuvõtuteenindus töötab min. kell 7.00-23.00  Hommikusöök, sooja toidu tellimise võimalus. Vannitoas üks käterätik ja üks vannilina voodikoha kohta.
 
2. Lift , kui hoones on 4 või enam korrust. Min. 10 % mittesuitsetajate toad. Telefoni kasutamise võimalus.
3. Ühene numbrituba min 10 m2, kahene numbrituba min. 14 m2. Ööpäevaringne vastuvõtuteenus. Arvuti kasutamise võimalus koos interneti ühendusega. Televiisor kõikides numbritubades. Restoran . Hommikusöögi numbrituppa serveerimise võimalus. Soojade toitude numbrituppa serveerimine ( toateenindus ) min. 12 tundi.
4. Ühene numbrituba min. 12 m2, kahene numbrituba min. 17 m2. Lift, kui hoones on 3 või rohkem korruseid. Numbritoas tugitool. Toateenindus min. 16 tundi. TV rahvusvahelise uudisteprogrammi ja
Vasakule Paremale
Vastuvõtutöö korraldus-Kodutöö #1 Vastuvõtutöö korraldus-Kodutöö #2 Vastuvõtutöö korraldus-Kodutöö #3 Vastuvõtutöö korraldus-Kodutöö #4 Vastuvõtutöö korraldus-Kodutöö #5 Vastuvõtutöö korraldus-Kodutöö #6 Vastuvõtutöö korraldus-Kodutöö #7 Vastuvõtutöö korraldus-Kodutöö #8 Vastuvõtutöö korraldus-Kodutöö #9 Vastuvõtutöö korraldus-Kodutöö #10 Vastuvõtutöö korraldus-Kodutöö #11 Vastuvõtutöö korraldus-Kodutöö #12 Vastuvõtutöö korraldus-Kodutöö #13 Vastuvõtutöö korraldus-Kodutöö #14 Vastuvõtutöö korraldus-Kodutöö #15 Vastuvõtutöö korraldus-Kodutöö #16 Vastuvõtutöö korraldus-Kodutöö #17 Vastuvõtutöö korraldus-Kodutöö #18
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 18 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-10-07 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 14 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kristy1989 Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
3
doc

Eksami küsimused ja vastused

Kirjalik: 1. Loodusturism- on loodusressurssile baseerv turism, mille phul looduskeskkond võib olla nii: a) objekt(Piusa liivakoopad), b) eesmärk(nt. Linnuvaatlus kui ka), c) motivaator( nt. Looduses toimuv paintboll). Maaturism- see on maapiirkondades aseteidev, kohalikul kultuuripärandil ja elulaadil baseeruv väikesemahuline, kohalike inimeste poolt juhitud turism. Ökoturism- on kvaliteetturism. arendamise heaks. on koondnimetus kvaliteetturismile, mille ambitsioonideks on tegutseda loodus- ja keskkonnakaitse, teadmiste levitamise, kultuurilise mõistmise ja kohaliku majanduse. 2. Säästva turismi põhimõtted- 1)kasutada resursse säästvalt, 2)vähenda ületarbimist ja reostust, 3)hoia mitmekesisust, 4) intrigeeri turismi kohalikul ja riiklikul tasemel, 5)edenda kohalikku majandust, 6)tööta kohaliku elanikkonnaga, 7)pea nõu kõikide huvigruppidega, 8) koolita personali, 9)turusta turismi vastutustundlikult, 10)vii läbi turismiuuringuid ja järgida neid. Ökoturismi põhim

Loodusturismi alused
thumbnail
4
doc

Seadlusandlus eksamis

EKSAMI MATERJAL!!!!!! 1. Millise ministeeriumi haldusalas on Eestis majutusettevõtlus ? Turismimajandus kuulub Eesti Vabariigis Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi haldusalasse. 2. Millised seadused ja määrused reguleerivad majutus ettevõtlust Eestis ? Majutusettevõtlust Eestis reguleerivad rahvusvahelised aktid : · Turismi Harta · Haagi Turismikonverentsi printsiibid · Ülemaailmne turismieetika koodeks · Nõukogu direktiiv 13. juunist 1990 turismipakette, puhkusepakettide ja reisipakettide kohta (90/314/EEC) · Euroopa Parlamendi ja Nõukogu direktiiv 94/47/EÜ ostjate kaitse kohta, mis puudutab kinnisvara osaajalise kasutamise õiguse ostu-müügilepingute teatavaid aspekte 26. oktoober 1994 · Rahvusvahelise Hotellide ja Restoranide Assotsiatsiooni ( IH&RA ) ja Ülemaailmse Reisibüroode Liitude Föderatsiooni ( UFTAA ) koostatud Hotellide ja Reisibüroode suhtlemise reeglistik · PS! Euroopa Liidu õigus ei reguleeri majutusteenuse osutamist ( V

Majutus
thumbnail
30
doc

Majutuse eksam

1. Mis on majutustoode? On klendi elamus, kogemus, mulje, mis kujuneb paljude komponentide koosmõjul, nagu majutuskoha asukoht, keskkond, interjöör, eksterjöör, teenuste valik ja tase, teenindajate profesionaalsed oskused ja välimus, hotelli imago.söök, jook, , lõhnad, materjalid, värvid mööbel disain.rahuldus ja turvatunne. Külastuseelne koha tellimine, sisseregistreerimine saabumisel, väljaregistreerimine lahkumise, pakihoid,arveldamine, puhtus ja kord, külalislahkus, toitlustamine, muud teenused, bassein, juuksur, kauplused rõivaste puhastus, jne. Majutustoode on kompleksne sulam erinevatest teguritest, mis üksteise koosmõjul peaksid meelitama külastajaid seda tarbima. Konkreetne majutustoode kujuneb igale majutuskohale omastest osadest, nt suure luksushotelli puhul rõhutakse teenuste tasemele, lisateenuste paljususele, kvaliteedile, teenuse profesionaalsusele- teenus on suunatud konkreetsele sihtrühmale ­ ärireisija , jõukas puhkusereisija. Keskklassihot

Majutus
thumbnail
58
pdf

Turismitalu Äriplaan

SISUKORD SISSEJUHATUS ...................................................................................................................... 3 1 ÜLDANDMED ................................................................................................................. 4 1.1 Ettevõtte üldandmed .................................................................................................... 4 1.2 Ettevõtte taustaandmed ................................................................................................ 5 1.3 Äriidee ja ärilause ........................................................................................................ 5 2 PROJEKTI ISELOOMUSTUS JA EESMÄRK ........................................................... 5 2.1 Ettevõtte põhiväärtused ............................................................................................... 6 2.2 Missioon ja visioon.................................

Ettevõtlus alused
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus ­ suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine ­ suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused ­ suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus ­ suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus ­ suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele ­ suurem nõudlus. bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasutamise a

Turismiettevõtlus
thumbnail
56
pdf

“NOORTE TERVISTAV PUHKUS 2005”

Sissejuhatus KOONDPROJEKT "NOORTE TERVISTAV PUHKUS 2005" ARUANNE Haridus- ja Teadusministeerium Eesti Noorsootöö Keskus TALLINN 2006 1 Koostaja Kadri Kurve Toimetaja Helle Tiisväli Teostus: Kirjastus Argo www.argokirjastus.ee ISBN 9985-72-163-2 Trükitud trükikojas Vali Press Trükiarv 200 2 Sissejuhatus SISUKORD SISSEJUHATUS ................................................................................................................................................ 5 FINANTSARUANNE ........................................................................................................................................ 6 Finantsaruande selgitus punktide lõike

Ühiskond
thumbnail
528
doc

Keskkonnakaitse lõpueksami küsimused-vastused

KESKKONNAKAITSE JA KORRALDUS 1. loodus- ja keskkonnakaitse üldküsimused  Keskkonnakaitse: atmosfääri, maavarade, hüdrosfääri ratsionaalse kasutamise ja kaitse, jäätmete taaskasutamise või ladustamise, kaitse müra, ioniseeriva kiirguse ja elektriväljade eest. Keskkonnakaitse on looduskaitse olulisim valdkond.  Looduskaitse : looduse kaitsmist (mitmekesisuse säilitamist, looduslike elupaikade ning loodusliku loomastiku, taimestiku ja seenestiku liikide soodsa seisundi tagamine), kultuurilooliselt ja esteetiliselt väärtusliku looduskeskkonna või selle elementide säilitamine, loodusvarade kasutamise säästlikkusele kaasaaitamine 2. loodus- ja keskkonnakaitse mõiste  Keskkonnakaitse- rahvusvahelised, riiklikud, poliitilis-administratiivsed, ühiskondlikud ja majanduslikud abinõud inimese elukeskkonna saastamise vähendamiseks ja vältimiseks ning l

Keskkonnakaitse ja säästev areng




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun