Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Vastuvõtu planeerimine (4)

5 VÄGA HEA
Punktid
Vasakule Paremale
Vastuvõtu planeerimine #1 Vastuvõtu planeerimine #2 Vastuvõtu planeerimine #3 Vastuvõtu planeerimine #4 Vastuvõtu planeerimine #5 Vastuvõtu planeerimine #6 Vastuvõtu planeerimine #7 Vastuvõtu planeerimine #8 Vastuvõtu planeerimine #9 Vastuvõtu planeerimine #10 Vastuvõtu planeerimine #11
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 11 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-06-05 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 203 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 4 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Tiina Lass Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
11
ppt

Vastuvõtu planeerimine

Firma jõulupidu Vastuvõtu planeerimine Vastuvõtu liik: õhtune, ametlik. Külalised: vanuses 2540. Peol osalevad kõik ettevõtte töötajad. Inimesi on kokku 45. Meessoost isikuid on 25 ja naissoost isikuid 20. Rahvuselt on kõik eestlased. Eesmärgiks on koos lõbusalt aega veeta ning oma kaastöötajaid paremini tundma õppida. Pidusöögi aeg: 16.detsember 2011, alates 17.0023.00. Koht: kohvikus "Kaffel", mille saal mahutab kuni 50 inimest. Asub Pärnu mnt. 67a, Tallinnas (õnnepalee kõrval, ajakirjandusmajas). Laua asukoht aknad snäkid sampuseklaasid uks trepp tantsuplats elav bänd Menüü Jook: klaasike majavürtsidega valmistatud hõõgveini (pakutakse kohe saabudes), morss, vesi (kaunistatud melissilehtede ja pohlamarjadega), kohv või tee (magustoidu kõrvale). Snäkilauale: juustuviinamarjaoliivi tikusuupiste, shampinjon sini

Klienditeenindus
thumbnail
2
odt

Vastuvõtu planeerimine

Vastuvõtu planeerimine Vastuvõtu eesmärk Vastuvõtu eesmärgiks on tunnistada eeskujulikemaid töötajaid, rääkida uue aasta eesmärkidest ning pakkuda töötajatele meeldiv õhtu. Kes on korraldajad Korraldajateks on Kunda Sadam AS Sihtgrupp (kes on kutsutud + kui palju neid on) Vastuvõtule on kutsutud kõik Kunda Sadam AS töötajad, koos kaaslastega. Kokku on oodata maksimaalselt 300 inimest. Kuidas toimub kutsumine ja kui pikalt ette Kutsumine toimub kutsetega, mis antakse isklikult kõigile töötajatele üle. Üleandmine toimub kaks kuud enne pidu. Kui ka press on kaasatud siis millised väljaanded või kanalid Press ei ole kaasatud, kuna tegemist on firmasisese üritusega ja pressile pole seal midagi huvipakkuvat. Toimumisaeg Vastuvõtu ajaks on 15. Jaanuar 2014 Toimumiskoht Vastuvõtt toimub Vihula Mõisas. Kellaajaline lühistsenaarium 18:00 ­ 19:30 Külaliste saabumine, Sampuse jagamine, Laudadesse istumine 19:30 ­ 19:4

Etikett
thumbnail
13
doc

Etikett - VASTUVÕTU PLANEERIMINE

ETIKETI KONSPEKT VASTUVÕTU PLANEERIMINE Küsimused, millele korraldajatel tuleb vastata: · Vastuvõtu eesmärk,olemus · Vastuvõtu liik · Kes maksab · Vastuvõtu aeg · Vastuvõtu koht · Vastuvõtu külalised · Vastuvõtu programm Konkreetsed tegevused: · Kutsete saatmine · Ürituse kavandamine Ruum Mööbel Kaunistused Lipud

Eetika ja etiket
thumbnail
3
docx

Lao planeerimine

Annemari Aasoja Merlin Saar LAO PLANEERIMINE Õppeaines: Kauba käitlemise seadmed ja tehnoloogiad Transporditeaduskond Õpperühm: KLI 21 Kontrollis: lektor Ain Tulvi Esitamiskuupäev: 19.03.2014 Allkiri:............................ Tallinn 2014 1. Kaubaaluste riiulite vajadus (pikkus ja arv)

Transpordi- ja laologistika
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus ­ suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine ­ suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused ­ suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus ­ suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus ­ suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele ­ suurem nõudlus. bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasutamise a

Turismiettevõtlus
thumbnail
652
pdf

Asjaajamise alused

Programm „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013“ SIRJE REKKOR ANNE KERSNA ANNE ROOSIPÕLD MAIRE MERITS TOITLUSTUSE ALUSED KOHANDANUD: ANA KONTOR 2013 1 SISUKORD 1. Toitlustusettevõtete ja teenuste liigid 4  Toitlustusettevõtete tüübid ja äriideed 4  Kiirtoiduettevõtted 6  Kohvikud 8  Sööklad ja teised suurköögid 10  Restoranid 13  Baarid 19  Catering-ettevõtted 21 2. Toitumise alused

Analüüsimeetodid...
thumbnail
80
pdf

Ametkondlik kaitumine ja etikett

Tallinna Majanduskool Ametkondlik käitumiskultuur (sekretäritöö, üldteadmised etiketist) Loengumaterjal Tallinn 2013 1 Ametkondlik käitumine, kutse-eetika ja etikett ........................................................................................... 4 Kutse-eetika .............................................................................................................................................. 4 Sekretäritöö eetikakoodeks ........................................................................................................................... 5 Nõuded juhile:
 ............................................................................................................................................. 7 Visiitkaardid 
ja nende kasutamine ....................................................................................................

Sekretäritöö
thumbnail
33
doc

ETIKETI konspekt

Olustvere Teenindus- ja Maamajanduskool ETIKETT Õppematerjal Miljan Kalmus [email protected] MÕISTED ETIKETT on mudel, näidis, eeskuju, kuidas midagi teha - kuidas tervitada, esitleda, kirjutada kirju, rõivastuda, olla hea pererahvas külalistele. Etikett kehtestab reeglid, mis on inimese teenistuses ja muudavad tema elu kergemaks, mitte vastupidi. Termin etikett tuleb ladinakeelsest väljendist est hic questio, mis tõlkes tähendab siin on küsimus. Ladinakeelsest väljendist on tuletatud prantsuskeelne sõna etiquette, mis tähendab sedelit või pealkirja. 15.sajandil Burgundia hertsogi Philippe Hea (1396-1467) nõudel koostati ja vormistati sedelitel õukonnas järgitav alluvusjärjekord ning tseremooniad: kes millal ja kuidas võisid riigipea poole pöörduda, temaga suhelda ja teda teenindada. Etikett muutus eriti rangeks Prantsuse õukonnas Loui s XIV (1643-1715) ajal, kui määratleti kuninga ja tema lähiko

Sekretäritöö



Lisainfo

etiketi kursuse raames tehtud töö

Meedia

Kommentaarid (4)

fReoon profiilipilt
fReoon: Sai päris hea ülevaate vastuvõtu planeerimisest
22:43 14-11-2011
abivajaja16 profiilipilt
Laura N: Aitäh! Sai hea ettekujutuse.
17:10 14-12-2011
branxa profiilipilt
branxa: Aitäh!, oli abiks
12:15 29-04-2011



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun