Facebook Like
Hotjar Feedback

Vastuvõtutöö korraldus: Kodutöö (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mida märgistatakse antud märgisega ?
  • Mida on vaja selleks, et märki saada ?
  • Mida kvaliteediprogramm endast täpsemalt kujutab ?
  • Mida märgistatakse antud märgisega ?
  • Mida on vaja selleks, et märki saada ?
  • Mida kvaliteediprogramm endast täpsemalt kujutab ?
 
Säutsu twitteris
Rakvere Ametikool
Kristi-Leili Dreifeldt
H-I kõ
Vastuvõtutöö korraldus
Kodutöö
Juhendaja : Ülle Roodvee

Rakvere 2010
1. Eesti hotellide ja motellide tärnisüsteem 3
1.1 Lühiülevaade nõuetest tärnihotellidele: 3
2. EHE ( Ehtne ja huvitav Eesti) 5
2.1 EHE: 5
2.2 Kvaliteedimärgise välimus 6
2.3 Mida märgistatakse antud märgisega ? 6
2.4 Kes märgistab? 6
2.5 Mida on vaja selleks, et märki saada? 6
2.6 EHE märgi tooted: 7
3. Roheline Võti 8
3.1 Rohelise Võtme eesmärgid Eestis on: 8
3.2 Rohelise Võtme märgise taotlemiseks peab majutusettevõte: 8
3.3 Rohelise Võtme ettevõtted Eestis: 9
4. Märk Kindlast Arengust 10
4.1 Mida kvaliteediprogramm endast täpsemalt kujutab? 10
4.2 Tunnustus „Märk kindlast arengust“ 11
4.3 Kasu ettevõtjale: 11
4.4 Tunnustatud ettevõtete nimekiri: 11
5. Maaturismi majutusettevõtete järgud 13
5.1 Järku omavad ettevõtted: : 14
6. Statistiliste andmete kogumine majutusettevõttes 17
Kasutatud allikad: 18


1. Eesti hotellide ja motellide tärnisüsteem


Eesti hotellide tärnisüsteem on 1-st kuni 5 tärnini ja motellidel 1-st kuni 3 tärnini.
Tärnide taotlemine on vabatahtlik. Majandusministri käskkirjaga 10.märtsist 2006.a. on Eestis hotellidele ja motellidele tärnide andmise õigus antud Eesti Hotellide ja Restoranide Liidule.
Järkude andmisega tegeleb EHRL juhatuse poolt kinnitatud 7-liikmeline Järgukomisjon.
Tärnid antakse kolmeks aastaks. Tärnide taotlemiseks peab  hotell või motell vastama vastava liigi majutusettevõttele kehtestatud miinimumnõuetele ning olema kantud majandustegevuse registrisse .
 

1.1 Lühiülevaade nõuetest tärnihotellidele:


1. Ühene tuba min. 9 m2, kahene tuba min. 12 m2 (kehtib vähemalt 70 % numbritubadele). Kõikides numbritubades vann/dušš ja tualett. Pääs hotelli ööpäevaringselt, vastuvõtuteenindus töötab min. kell 7.00-23.00  Hommikusöök, sooja toidu tellimise võimalus. Vannitoas üks käterätik ja üks vannilina voodikoha kohta.
 
2. Lift , kui hoones on 4 või enam korrust. Min. 10 % mittesuitsetajate toad. Telefoni kasutamise võimalus.
3. Ühene numbrituba min 10 m2, kahene numbrituba min. 14 m2. Ööpäevaringne vastuvõtuteenus. Arvuti kasutamise võimalus koos interneti ühendusega. Televiisor kõikides numbritubades. Restoran . Hommikusöögi numbrituppa serveerimise võimalus. Soojade toitude numbrituppa serveerimine ( toateenindus ) min. 12 tundi.
4. Ühene numbrituba min. 12 m2, kahene numbrituba min. 17 m2. Lift, kui hoones on 3 või rohkem korruseid. Numbritoas tugitool. Toateenindus min. 16 tundi. TV rahvusvahelise uudisteprogrammi ja meelelahutusprogrammiga. Kõikides numbritubades minibaar . Interneti kasutamise võimalus numbritoas. Kaks käterätikut ja vannilina voodikoha kohta.
 
5. Ühene numbrituba min. 14 m2, kahene numbrituba min. 23 m2. Min. kaks tugitooli või diivan numbritoas. Toateenindus 24 tundi. Ujula või tervisekeskus (hotellides üle 50 numbritoa ).
6. A la carte restoran avatud min. 7.00-23.00. Lai valik vanni ja tualetitarbeid. Pesu vahetus iga päev.
 

2. EHE (Ehtne ja huvitav Eesti)


Eesti Ökoturismi Ühendus koostöös MTÜ-ga Eesti Maaturism ja mitmete teiste asjaliste organisatsioonidega käivitas 2001. aastal turismitoodete ökomärgistamise süsteemi 
EHE – Ehtne ja huvitav Eesti. EHE-märk on kvaliteedimärk ökoturismi põhimõtetele vastavate turismitoodete märgistamiseks. Tegemist on süsteemiga, millega turismiettevõtted vabatahtlikult võivad liituda. EHE-märgi eesmärgiks on ökoturismi põhimõtete propageerimine turismiettevõtetele, tarbijatele ja üldsusele. Turismiettevõtetele annab süsteemiga liitumine konkurentsieelise ja väljundi kiiresti kasvaval turuosal, mille märksõnadeks on keskkonnatundlikkus, ehedad loodus- ja kultuurielamused. Taotledes oma tootele EHE märki, kohustub ettevõtja juhinduma ökoturismi põhimõtetest ja täitma tootele esitatavaid nõudeid.

2.1 EHE:


• Teeb kliendile lihtsamaks selliste reiside leidmise, mis pakuvad ehedaid loodus- ja kultuurielamusi.
• Muutub kliendi jaoks usaldusfaktoriks ning annab kohe vastused olulistele küsimustele toote elamuskvaliteedi,
kohaliku iseloomu ja keskkonnasõbralikkuse kohta.
• Garanteerib kõrge kvaliteediga turismielamuse.
• Toetab looduse, keskkonna- ja kultuuriväärtuste kaitset.
• Soodustab ökoturismi kasvu ja tõstab selle kvaliteeti.
• Muudab kliendi leidmise turismiettevõttele lihtsamaks.
• Lihtsustab turismiettevõtte suhtlemist teiste asjaosalistega keskkonnakaitse ja kvaliteedijuhtimise
asjus, sealhulgas välismaiste reisikorraldajatega, maaomanikega, ametivoimudega ning
rekreatsiooni korraldajatega.
• Muutub kannustajaks, mis võib tõsta turismiettevõtte töötajate töömotivatsiooni.
• Muutub turundus - ja imagoeeliseks tunnustatud turismiettevõtete jaoks.
• Võimaldab luua EHE-märgistusega tooteid omavaile ökoturismi
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Vasakule Paremale
Vastuvõtutöö korraldus-Kodutöö #1 Vastuvõtutöö korraldus-Kodutöö #2 Vastuvõtutöö korraldus-Kodutöö #3 Vastuvõtutöö korraldus-Kodutöö #4 Vastuvõtutöö korraldus-Kodutöö #5 Vastuvõtutöö korraldus-Kodutöö #6 Vastuvõtutöö korraldus-Kodutöö #7 Vastuvõtutöö korraldus-Kodutöö #8 Vastuvõtutöö korraldus-Kodutöö #9 Vastuvõtutöö korraldus-Kodutöö #10 Vastuvõtutöö korraldus-Kodutöö #11 Vastuvõtutöö korraldus-Kodutöö #12 Vastuvõtutöö korraldus-Kodutöö #13 Vastuvõtutöö korraldus-Kodutöö #14 Vastuvõtutöö korraldus-Kodutöö #15 Vastuvõtutöö korraldus-Kodutöö #16 Vastuvõtutöö korraldus-Kodutöö #17 Vastuvõtutöö korraldus-Kodutöö #18
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 18 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-10-07 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 10 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kristy1989 Õppematerjali autor

Mõisted


Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

2
docx
VASTUVÕTUTÖÖ ALUSED
34
doc
Vastuvõtutöö
193
docx
Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt
46
doc
Turunduse lõpupraktika-Eesti Hotelli- ja Turismikõrgkoolis
14
docx
KESKKONNASÄÄSTLIKKUSE ARENDAMINE HOTELLIMAJANDUSES
19
odp
Kolm tallinna 5tärni hotelli
17
doc
Analüüs Eesti mõisahotellide kohta
20
pptx
Kolmetärnihotellide tutvustus ja näited



Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun