Mari Murakas [email protected] 5583 3344 25.04.2015 VASTUSKIRI PRETENSIOONILE Austatud Mari Murakas Kontrollisime Teie tellimust ja vabandame siiralt meie eksimuse pärast. Seoses sellega, et 22. aprillil oli meil tööl uus töötaja ja tekkisid arusaamatused. Kompenseerime Teile saamata jäänud toote maksumuse summa 1 eurot ja 50 senti ja kanname summa Teie poolt etteantud arveldusarve numbrile. Loodame, et jääte meie kliendiks ka edaspidi. Lugupidamisega Kadri Kadakas Juhataja [email protected] 5023 2014
City Lokaal Tartu 9 13.08.2011 71020 Viljandi PRETENSIOON Austatud juhataja Külastasin Teie kohvikut 13.08.2011 kell 18.00. Minu tellimuses oli viis tervisesalatit, viis majapraadi,viis küpsetatud banaani rosinate ja rummiga,viis nestead ja maksin selle eest kokku 60 eurot ja 9 senti. Saamata jäi aga üks küpsetatud banaan koos rummiga.Teenindaja nimeks oli Hedit. Soovin, et saamata küpsetatud banaan rosinate ja rummiga eest kompenseeritakse mulle minu poolt rohkem makstud summa, milleks on 1 euro ja 60 senti. Arveldusarve konto number, kuhu Saate vastava summa kanda on 102342712950 Lugupidamisega Triin Pärkma [email protected] 5839 8129
Klient Pahane [email protected] 30.03.2016 +372 555111222 VASTUSKIRI PRETENSIOONILE Austatud K.Pahane Vaatasime juhatusega üle Teie esitatud pretensiooni ning tuleb tõdeda, et pettumuseks on Teil täiesti alust. Lootsime pressikonverentil näha vähemalt 10 ajakirjanikku ning pressikonverentsi kajastust erinevates meediakanalites. Reaalsuseks kujunes kahjuks hoopis teistsugune olukord. Pressikonverentsi planeeris meie noor assistent, kes ei osanud kogematuse tõttu näha, et samal päeval, kui Teie pressikonverents planeeritud oli, toimus
· Kui võimalik konsulteerige firma juristiga · Õigem on eeldada, et tehtud viga pole tahtlik ja ettevõte ise muretseb oma maine pärast Tubli assistent ei saada ülemuse poolt dikteeritud pretensioonkirja kohe ära! Pretensioonis tuleb esitada faktid, kuupäevad, nimed, sündmused ja teha konkreetne ettepanek olukorra heastamiseks, kirjale tuleb lisada koopiad dokumentidest, mis kinnitavad kaebust (arved). Vastus pretensioonile Tuleb kirjutada koheselt (meili teel, minna kohale, telefonitsi)! · Vabandus, et on selline ebameeldiv olukord tekkinud, isegi kui süüdi pole · Motiivid, mis tekitasid neid ebameeldivusi (mis oli põhjus, selgitus) · Konkreetne ettepanek tekitatud kahju heastamiseks · Klienti tuleb tänada selle eest, et ta teavitas probleemist; tagasiside- äkki on ka kellelgi teisel sama probleem, see hoiab ära tulevased asjad
MAKSUNDUS ÜLESANDED ARVESTUSEKS VALMISTUMISEL - vastused Avatud vastustega küsimused 1) Füüsilise isiku brutotöötasu on iga kuu 600 eurot. Isik õpib ka ülikoolis ja maksab õppemaksu aastas 1500 eurot. Isik on liitunud ka pensionikindlustuse II sambaga. Kui palju peetakse tulumaksu igakuiselt kinni selle isiku töötasust ja kui palju saab isik tagasi tulumaksu pärast tuludeklaratsiooni esitamist? Tulumaksukohustuse leidmine: (600-154-0.016*600-0.02*600)*0.20=84.88 Teine lahenduskäik: 0,2*(600-154-0,036*600)=84,88 1500-20%=300 Tagasi saab 300EUR 2) Füüsilisest isikust ettevõtja saab aastal 2012 ettevõtlustulu 100 000 eurot. Ettevõtlusega seotud kulud on 25 000 eurot. Lisaks on ettevõtja kandnud 10 000 eurot erikontole. Ettevõtja on maksnud ka avansilisi makseid nõutud määras. Kui palju peab ettevõtja 2013. aasta 1. oktoobriks Maksu- ja Tolliametile tulumaksu tasuma, kui on teada, et eelmisel aastal oli tema tulumaksu kohustusek
PÄRNUMAA KUTSEHARIDUSKESKUS MAJUTUSTEENINDUS Carolina London HINNAPAKKUMINE TÖÖALASE VÄLJASÕIDU KORRALDAMISEKS HOTELLIS LONDON Lõputöö Pärnu 2014 SISUKORD SISUKORD..................................................................................................... 2 HINNAPAKKUMINE......................................................................................... 4 KOKKUVÕTE.................................................................................................. 6 LISA 1 TOITLUSTAMINE..................................................................................8 LISA 2 LISATEENUSED................................................................................... 9 2 VASTUSKIRI Tere austatud Katrin Tamm! 13.04.2014 Täname Teid, et tunnet
et tagada hea koostöö grupi liikmete vahel. Et kõik osavõtjad üksteist selgesti näeksid ning kuuleksid, valisin ruumi kujunduseks U-paigutuse, mis aitab hästi kaasa hea kontakti saavutamisele osalejate vahel. Toitlustuse eest kannab hoolt hotellis asuv Aasia restoran Wok & Grill, mille menüüd on väga mitmekülgsed ning maitsvad. Hommikusöögid toimuvad Bistroo Mary's. Kodutöö koosneb tellija hinnapäringust, vastuskirjast, hinnapakkumisest ning lisadest. 1. VASTUSKIRI Lugupeetud Mati Mesi, Täname huvi eest Meriton Grand Conference & SPA Hotelli vastu! Meil on hea meel teavitada, et Teie soovitud kuupäevadel, 09.-12.05.2013, saame pakkuda Teile majutust kahestes standardtubades, kus on üks suur voodi.. Majutuse hinnas sisaldub rikkalik buffet hommikusöök, sauna- ja veekeskuse kasutamine kl 7-11.00, jõusaali kasutamine kl 7-22.00, tee ja kohvi valmistamise võimalus, tasuta Wi-Fi, 9%km. Külalised, kes autoga tulevad,
....................................................................................37 6.4.2 Tellimiskiri...................................................................................................39 6.4.3 Võlanõue ......................................................................................................41 6.4.4 Vabanduskiri ................................................................................................45 6.4.5 Pretensioon...................................................................................................47 6.4.6 Volikiri.........................................................................................................49 6.4.7 Garantiikiri...................................................................................................51 6.4.8 Tänukiri.......................................................................................................
Kõik kommentaarid