Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

„Vaikimine suhtluskäitumises: kultuuride vahelised erinevused“ (0)

1 Hindamata
Punktid
ühiskond - Isegi need väikesed ühiskonnad, millesse laps kõige enne sisse kasvab – perekond ja mänguseltskond, on talle tähtsad vaid üksikvahekordade kaudu

Lõik failist

Turunduskommunikatsioon- TMM0860
Tallinna Tehnikaülikool
2016
Loetud artikli „ Vaikimine suhtluskäitumises: kultuuride vahelised erinevused“ autor on Piibi-Kai Kivik . Artikli peamine rõhk on pandud ameerika ja eesti üliõpilaste poolt täidetud küsitlusele, mille teemaks oli nende kahe rahvuste vaheline vaikimisse suhtumine. Nagu ka artiklis kirjutatud: „Mõne inimesega ei ole meil „Mitte millestki rääkida“ , samas kui teisega suhtlemisel „pole sõnu vaja“. “.
Artiklis on välja toodud peamised ja tähtsaimad „vaikiva karakteri“ tunnusjooned, mis on välja toodud Kari Sjavaari ja Jaakko Lehtoneni poolt, et vaadata küsitluse tulemusi:

  • Räägitakse ainult siis, kui on midagi ütelda.
    Selles punktis tuli selgelt välja, et Eesti vastajad väitsid, et neid ei
  • Vaikimine suhtluskäitumises-kultuuride vahelised erinevused #1 Vaikimine suhtluskäitumises-kultuuride vahelised erinevused #2
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2016-04-05 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 6 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor wirx911 Õppematerjali autor
    Turunduskommunikatsioon- TMM0860
    Tallinna Tehnikaülikool
    Kristel Kaljundi poolt ette antud kohustusliku kirjanduse lugemispäevikud "Mina, ühiskond ja artikkel" vaates.

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    2
    docx

    Turunduskommunikatsioon lugemispäevik nr.5.1

    Turunduskommunikatsioon- TMM0860 Tallinna Tehnikaülikool 2016 Vaikimine suhtluskäitumises: kultuuride vahelised erinevused artikli autoriks on Piibi-Kai Kivik. Artiklis kirjutas autor peamiselt eestlaste ja kanadalaste suhtlemis erinevusi just „vaikuse“ ja „vaikimise“ kontekstis põhinedes uuringule/küsitlusele, milles osalesid eesti ja kanada üliõpilased ja samuti eestis ka mõningad õppejõud. Küsitluse põhjal võib teha järeldusi, et eestlased aktsepteerivad rohkem vaikimist jutuajamises kui seda teevad põhjaameeriklased

    Turunduskommunikatsioon
    thumbnail
    13
    doc

    Kuulamine referaat

    ............................................................... 10 HEA KUULAJA MEELESPEA................................................................................... 11 KOKKUVÕTE............................................................................................................ 12 KASUTATUD KIRJANDUS....................................................................................... 13 SISSEJUHATUS Kuulamine pole oma kõnejärjekorra ootamine, lihtsalt vaikimine või kannatamatult kaasanoogutamine, justkui teades, mida teine osapool kavatseb rääkida. Kuulamine on eelkõige segu kuulmisest ja keskendumisest ­ püüd mõista ja teisest aru saada. Ma valisin oma referaadi teemaks kuulamine, kuna ma olen veidi uje inimene, siis ei pruugi ma alati tähelepanu pöörata sellele, mida minuga räägitakse vaid olen rohkem omas mullis. Kuulamisoskus on aga inimsuhete loomisel ja hoidmisel hädavajalik.

    Pedagoogika
    thumbnail
    21
    docx

    SUHTLEMISPSÜHHOLOOGIA

    rääkijas tekib tunne, et teda ei mõisteta ja tema tunded pole olulised tekitab tugevaid vaenulikke tundeid ei tohiks ennast pahasti tunda 11. KÜSITLEMINE/ USUTLEMINE Miks, kes, kuidas.... küsimustele vastamine toob sageli kaasa kriitikat või lahendusi, õpitakse sageli sisutuid vastuseid andma, vastuseid vältima, pooltõdesid rääkima või valetama tekitab ärevust või hirmu 12. TEEMA VAHETUS/ SARKASM/ EEMALETÕMBUMINE Räägime parem millestki meeldivamast... vaikimine, rääkijast ärapöördumine õpetab, et eluraskusi tuleb pigem vältida kui lahendada võib tekitada teises in. tunde, et tema probleemid on ebaolulised, tühised või alusetud peatab teise in. soovi teinekord oma tunnetest rääkida 11 1.6.3 Toetav ja aktiivne kuulamine Kuulma ­ kõrvadega midagi vastu võtma, ei sisalda vastutust Kuulama ­ tähelepanuga keskendunud tahteakt, vaja kogu keha, sisaldab kindlaid tehnikaid ja vastutust teise inimese eest. Toetav kuulamine

    Suhtlemis psühholoogia
    thumbnail
    15
    docx

    Kultuuride vahelised erinevused

    PÄRNUMAA KUTSEHARIDUSKESKUS VÄIKEETTEVÕTLUS Ave Pärnpuu KULTUURIDE VAHELISED ERINEVUSED Referaat Pärnu 2012 Sisukord 1.1 SISSEJUHATUS ,,Me võime mahutada ennast teise inimese maailma ainult oma mina piirides." Bernard Shaw Vaadates eri kultuuride õppimise kogemusi, saab selgemaks, et see on protsess, mis nõuab, et

    Suhtlemisõpetus
    thumbnail
    27
    doc

    EESTLASTE SUHTUMINE EESTI VENELASTESSE

    inimestega ning kultuuriline taust ja elutingimused. Väärtushinnangud mõjutavad otsuseid, mis inimene elu jooksul langetab, seetõttu mõjutavad tugevalt ka sotsiaalseid sidemeid ja suhtlust. Ettekujutus õigest ja valest võib mõjutada suhte sõlmimist, hoidmist ja katkemist. Tihti mõistetakse inimene tema käitumise järgi rutakalt hukka, teadmata aga tema käitumisviisi tegelikke põhjusi11. 4. EESTLASTE JA VENELASTE ERINEVAD VÄÄRTUSED 4.1. Eesti õpilaste erinevused väärtushinnangutes Erinevate kultuuritaustadega inimesed väärtustavad tihti erinevaid asju, mis väljendubki rahvaste erinevates kommetes, eluviisides ja käitumises. Erinevate väärtushinnangute ja kultuuritaustadega inimeste rahulik kooselu on võimalik ainult vastastikuse mõistmise abil12. Eesti ja vene õppekeelega koolide õpilaste suhtumised, hoiakud ja teadmised on väga erinevad, vastavalt küsitlusele, mis keskendus seitsmele valdkonnale ja millele vastasid Eestis

    Euroopa integratsioon
    thumbnail
    50
    docx

    TÜRI VALLAST PÄRIT NOORTE ÕPPIMIS- JA ELAMISVÕIMALUSED TAANI KUNINGRIIGIS

    “(P1, 2014) Samuti sooviti teada saada kui suureks kujunevad igakuised kulutused. Enamjaolt algasid need 500 eurost ning tipnesid 800 euroga. Üürisumma oli kõikidel noortel sarnane, 260-300 eurot. Ka toidule kulus üpriski vähe, 120-150 eurot kuus ning kuna taanlastel on komme kasutada palju jalgrattaid ning ühistransporti, siis ka kulutused transpordi vallas olid minimaalsed. Lisaks loetleti veel kulutusi meelelahutusele. Noortel paluti välja tuua ka erinevused eestlaste ja taanlaste kommete/traditsioonide vahel ning milliseid traditsioone on nad ka ise hakanud tähistama, olles ajutised Taani riigi elanikud. Näiteks toodi välja, et taanlased on võrreldes eestlastega palju sõbralikumad. Taanlased peavad väga lugu oma perekonnast, sõprades ja tähtpäevadest. Igal sünnipäeval, olgu see siis inimesel või isegi koeral, lehvib lipp. Taanis olek on muutnud noori avatumaks ja sallivamaks võõrmaalaste suhtes

    Geograafia
    thumbnail
    82
    docx

    Suhtlemispsühholoogia konspekt

    -Enesehinnang – vahe teadmiste ja ootuste vahel Selfi muutlikkus? - Self võib muutuda nt vanuse või olukorra mõjul. - Nt McGuire ja McGuire (1988) leidsid, et lapseeas ja teismeliseeas on enesekirjeldustes umbes veerandi jagu selliseid, mille puhul viidatakse teistele (ema ütles, et olen laisk). - lapsed ja noorukid rõhutasid perekontekstis oma passiivsust, koolisuhetes aktiivsust. - Enesekirjeldused on sarnased samasoolisele vanemale ja vastassoolisele õele-vennale. - Soolised erinevused – soo stereotüübid? Enesekontseptsiooni areng - konkreetselt – abstraktseks - staatiliselt – dünaamilisele - “mida ma teen” terminitelt – “kes ma olen” terminitele - afektiivsetelt verbidelt – kognitiivsetele verbidele - mõtlemine endast, kes ma olen – mõtlemiseni, kes ma pole Selfi mõju - Kujunenud self mõjutab seda, kuidas tajume ennast, teisi, ja olukordi … - selektiivne tähelepanu - Tähendused - Reaktsioonid Jne - ..

    Suhtlemispsühholoogia
    thumbnail
    76
    pdf

    Nimetu

    Loo Keskkool Koolistressi avaldumine, põhjused ja toimetulek Loo Keskkooli gümnaasiumiõpilaste näitel Uurimistöö Autor: Liisbeth Sepp 11.klass Juhendaja: Heli Rand Loo 2017 SISUKORD SISUKORD ....................................................................................................................... 1 SISSEJUHATUS .............................................................................................................. 3 1. STRESS ..................................................................................................................... 4 2. KOOLISTRESS ......................................................................................................... 6 2.1. Koolistressi põhjused ...............................

    Psühholoogia




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun