Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Vahitüürimehe kohustused (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Vahiohvitseri kohustused käiguvahis, ankrul ja sadamas
Vahi vastuvõtmine.
Vahitüürimees ei tohi vahti üle anda teda vahetavale tüürimehele, kui on alust arvata, et viimane ei ole võimeline tegusalt täitma vahitüürimehe teenistuskohustusi. Sellest tuleb ette kanda kaptenile. Vahti astuv tüürimees peab veenduma , et tema vahi liikmed on täielikult võimelised täitma oma kohustusi. Erilist tähelepanu tuleb pöörata sellele, kas nende silmad on kohanenud öise nähtavuse tingimustega.
Enne vahi vastuvõtmist peab vahti astuv tüürimees kontrollima laeva arvutatud või observeeritud kohta, kaardile kantud kurssi ja kiirust, määrama järgmise kursimuutuseni jäänud aja ning juhiste asendeid masinaruumi juhtpuldil.
Vahti astuv tüürimees peab isiklikult kontrollima:
  • meresõitu puudutavaid kehtivaid kapteni korraldusi ja juhtnööre ( „Night order book“)
  • laeva asukohta , kiirust ja süvist
  • nähtavust ning prognoositud nähtavuse, ilmastiku ja hoovuste tingimusi ja nende mõju laeva kursile ja kiirusele
  • kõigi meresõiduriistade ja päästevahendite seisundit , mida kasutatakse või mida võib-olla tuleb kasutada.
  • magnet- ja vurrkompassi õiendeid
  • nähtaval ja läheduses olevate laevade liikumiselemente
  • vahi jooksul ette tulla võivaid tingimusi ja ohtusid
  • rooli ja trimmi (diferendi) mõju ning süvise suurenemist madalas vees.
  • Veenduma selles, et lootsitrapp on sisse võetud ja parda taga ei ripu midagi, mis ulatuks vette (vendreid jne.).
  • Tutvuma sillavahi kooseisuga ( nimeliselt ) ja paigutusega.
  • Kontrollima radari nõuetekohast tööd, veenduma logi töökorrasolekus ja märkima üles logi näidu.
  • Viima ennast kurssi tekil käimasolevate laevatöödega ( näiteks radari läheduses ).

Et aga kindel olla, et kõik nüansid üksikasjalikult ülevaadatud saaks, selleks peab sillas olema kontroll leht: SMS CHECK LIST NO. 7/40 ( i. k. Change of watch ).
Kui vahi üleandmise ajal on käsil manööver teisest laevast lahknemiseks või ohu vältimiseke, antakse vaht üle alles pärast
Vasakule Paremale
Vahitüürimehe kohustused #1 Vahitüürimehe kohustused #2 Vahitüürimehe kohustused #3 Vahitüürimehe kohustused #4 Vahitüürimehe kohustused #5 Vahitüürimehe kohustused #6 Vahitüürimehe kohustused #7 Vahitüürimehe kohustused #8 Vahitüürimehe kohustused #9 Vahitüürimehe kohustused #10 Vahitüürimehe kohustused #11 Vahitüürimehe kohustused #12 Vahitüürimehe kohustused #13 Vahitüürimehe kohustused #14
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 14 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-12-04 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 36 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Rainu Ibrus Õppematerjali autor
Vahi vastuvõtt , vahitüürimehe kohustused , Sõiduvahi pidamine , Piiratud nähtavus

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
252
doc

Merekool praktika aruanne tüürimeestele

13.3. Jäätmete kokkukorjamine 93 13.4. Prügikäitlemisel vastutus 94 14. Vahiteenistuse korraldus laevas 95 14.1. Vahitüürimees, vaatleja ja roolimees 95 14.2. Navigatsioonivahi koosseis 95 14.3. Navigatsioonivahi üleandmine ja vastuvõtmine 96 14.4. Vahitüürimehe kohustused vahi ajal 97 14.5. Laeva navigatsioonivahendite kontroll ja kasutamine 97 14.6. Ettekanded 98 14.7. Kohustused ohutu laevaliikluse tagamiseks 99 14.8. Ankruvaht 100 14.9. Vahimadruse ohutusring 101 15. Laeva süsteemid 102 15.1

Praktika aruanded
thumbnail
78
pdf

Merepraktika aruanne: Praktikakoht Victoria I

........................................................................................................................................................5 Üldandmed ..................................................................................................................................5 Joonised .......................................................................................................................................7 Vahitüürimehe vastutus navigatsioonivahis ..............................................................................12 Hea merepraktika navigatsioonivahis....................................................................................12 Peamasin ................................................................................................................................12 Stabilisaatorite kasutamine ................................................................................

Merepraktika
thumbnail
14
docx

Vahiteenistus

Vahiteenistuse korraldus merel, sadamas ja ankrus olles (laeva ohutuse ja turvalisuse tagamine). Laeval seistakse vahte sillas, masinaruumis. Sillas seisab vahti vahitüürimees ja vahimadrus. Masinaruumis vahimehaanik. Sillavaht tagab terve laeva ohutust, turvalisust ja meres navigatsiooni ohutuse vastavalt colregile. Vahimehaanik kontrollib diiselgeneraatori (mis toidab terve laeva vooluga), peamasina ja kõikide teiste süsteemide töövõimet. Vahimadruse kohustused roolis Vahimadrus peab tulema silda 15 -20 minutit enne rooli minemist. Kui vahimadrus on roolis, peab ta kuulama kaptenit või tüürimeest. Kui vahimadrus on roolis, peab kapten või tüürimees andma roolimadrusele kurssi, roolimadrus peab vastu vastama kõva ja selge häälega kurssi, mida ta sai. Kui laev on kursil, peab roolimadrus võrdlema gürokompassi kurssi ka magnetkompassi näiduga. Tavalisel on nende vahe umbes 7-10 kraadi. Star

Merendus
thumbnail
9
doc

Laev "Star" töösisekorraeeskiri

hoolt selle eest, et laevapere liikme dokumendid esitatakse õigeaegselt kolmandale tüürimehele kontrollimiseks ja munsterrolli kandmiseks. 5.8. Laevalt mahamunsterdamiseks peab laevapere liige tagastama kõik tema valduses olevad töövahendid, muud materiaalsed väärtused ja dokumentatsiooni. Selle tunnistuseks kogub ta vastutavatelt isikutelt allkirjad ringkäigulehele. Pärast ringkäigulehe täitmist peab laevapere liige võtma kaasa kolmanda tüürimehe kätte hoiule jäetud isiklikud dokumendid. 6. KESKKONNA- JA TÖÖKAITSE NING TULEOHUTUSE ÜLDJUHISED 6.1. Kohustus täita erinevaid norme 6.1.1. Laevapere liige peab teadma ja täitma tööohutuse, tuleohutuse, keskkonnakaitse, immigratsiooni-, sanitaar-, tolli- ja sadamaeeskirju ning norme. Eeskirjade ja normide rikkumise eest kannab iga laevapere liige isiklikku vastutust. Eeskirjade ja normide mitteteadmine ei vabasta vastutusest. 6.2. Keskkonna reostuse vältimine .6

Laevandus
thumbnail
52
docx

Madruse eksami piletid 2016

roheline tuli. Pikkus alla 50m. Vaade vöörist: Vasakul põleb roheline tuli ja paremal punane tuli, mastitopis kolm tuld alustades alt ülesse valge, roheline, valge. Vaade ahtrile: keskel valge ahtrituli ja mastis kaks tuld, alustades alt ülesse valge ja roheline. Päeval on laeva keskel kaks musta kolmnurka nurkapidi koos masti pandud. Udusignaal – 1 pikk, 2 lühikest iga 2 min tagant • Päästepaadi ja päästeparve vanema kohustused. Päästepaadi ja päästeparve juhtimine, uppuja päästmine. Päästepaati võib vette lasta üksnes kapteni loal. Ohutustehnika nõuete täitmise eest päästepaadi veeskamisel vastutavad vanemtüürimees ja päästepaadi vanem. Iga isik, kes osaleb päästepaadi veeskamisel, peab teadma oma kohustusi ja olema päästevesti ja kaitsekiivriga. Paati võib laskuda mööda tormiredelit, mööda laeva treppi või

Madruse koolitus
thumbnail
58
doc

Praktika aruanne

Vahiteenistuse korraldus merel, sadamas ja ankrus olles (laeva ohutuse ja turvalisuse tagamine). Laeval seistakse vahte sillas, masinaruumis. Sillas seisab vahti vahitüürimees ja vahimadrus. Masinaruumis vahimehaanik. Sillavaht tagab terve laeva ohutust, turvalisust ja meres navigatsiooni ohutuse vastavalt colregile. Vahimehaanik kontrollib diiselgeneraatori (mis toidab terve laeva vooluga), peamasina ja kõikide teiste süsteemide töövõimet. Vahimadruse kohustused roolis Vahimadrus peab tulema silda 15 -20 minutit enne rooli minemist. Kui vahimadrus on roolis, peab ta kuulama kaptenit või tüürimeest. Kui vahimadrus on roolis, peab kapten või tüürimees andma roolimadrusele kurssi, roolimadrus peab vastu vastama kõva ja selge häälega kurssi, mida ta sai. Kui laev on kursil, peab roolimadrus võrdlema gürokompassi kurssi ka magnetkompassi näiduga. Tavalisel on nende vahe umbes 7-10 kraadi. Star laeval vahimadrused

Merendus
thumbnail
32
doc

Laeva hoolduse ja ekspluatatsiooni eksami piletid ja vastused

Neli kardinaalpoid märgivad ohust möödumise ohutut võimalust koos umbkaudse pelenguga. Põhjas on must kollane koonuse nooled on ülesse (Q W), idas on must kollane must, koonused põhjad on vastamisi (Q (3) W 10s), lõunas on kollane must, koonuse nooled on alla (Q (6) + LFI W 15s), läänes on kollane must kollane, koonuse tipud vastamisi (Q (9) W 15s). 2. Kes tagab laevapere liikme töö- ja eririietuse? Reeder ehk laeva omanik. 3. Kaubatüürimehe kohustused konteinerlaevas Harilikult määratakse vastutavaks vööri- või ahtri kaubaruumide eest. Enne laadimise algust peab veenduma kaubaruumide puhtuses, pilsside korrasolekus. Veenduma vajaliku hulga separatsioonimaterjali olemasolust kaubaruumis. Kontrollima laadimisvahendite valmisolekut, õiget asetust. Veenudma, et kaubaruumi valgus oleks töökorras. Kontrollima tulekustutusvahendite ja varsustuse valmisolekut

Laeva ekspluatatsioon
thumbnail
103
doc

Meresõiduohutus ja laeva juhtimine

Enne kitsustesse jõudmist tuleb olenemata kavatsetavast lootsi kasutamisest kogu rajooni hästi tundma õppida kasutades kaarte, lootsiraamatuid ja muid infomaterjale. Tavaliselt organiseerib sellise tundmaõppimise kapten koos kõigi vahiohvitseridega töötades välja läbisõidu plaani, kandes selle kaardile ja täiendades omapoolsete juhiste, nõuannete ja korraldustega. Kui kapten sellist instrueerimist läbi ei vii, tuleb vahti asuval tüürimehel võtta aega, et vahi jooksul läbida olevat teekonna osa tundma õppida ja oma navigatsiooniline ning vahitegevus planeerida. Tuleb tähelepanu pöörata ka võimalike kohalike reeglite olemasolule ja nende tundmisele, et täpselt neid täita. Raamatute, kaartide ja juhendite uurimisel tuleb erilist tähelepanu pöörata: kitsastele läbipääsudele, järskudele kanali kõverustele, madalatele sügavustele, kohtadele, kus on keelatud või ohtlik möödasõit või vastaskurssidel kohtumine;

Ohutus ja ohuteave




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun