Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Vahetusüliõpingute programmi jaoks loodud infosüsteemi käsitlemine (0)

1 Hindamata
Punktid
Vasakule Paremale
Vahetusüliõpingute programmi jaoks loodud infosüsteemi käsitlemine #1 Vahetusüliõpingute programmi jaoks loodud infosüsteemi käsitlemine #2 Vahetusüliõpingute programmi jaoks loodud infosüsteemi käsitlemine #3 Vahetusüliõpingute programmi jaoks loodud infosüsteemi käsitlemine #4 Vahetusüliõpingute programmi jaoks loodud infosüsteemi käsitlemine #5 Vahetusüliõpingute programmi jaoks loodud infosüsteemi käsitlemine #6 Vahetusüliõpingute programmi jaoks loodud infosüsteemi käsitlemine #7 Vahetusüliõpingute programmi jaoks loodud infosüsteemi käsitlemine #8 Vahetusüliõpingute programmi jaoks loodud infosüsteemi käsitlemine #9 Vahetusüliõpingute programmi jaoks loodud infosüsteemi käsitlemine #10 Vahetusüliõpingute programmi jaoks loodud infosüsteemi käsitlemine #11 Vahetusüliõpingute programmi jaoks loodud infosüsteemi käsitlemine #12 Vahetusüliõpingute programmi jaoks loodud infosüsteemi käsitlemine #13 Vahetusüliõpingute programmi jaoks loodud infosüsteemi käsitlemine #14 Vahetusüliõpingute programmi jaoks loodud infosüsteemi käsitlemine #15 Vahetusüliõpingute programmi jaoks loodud infosüsteemi käsitlemine #16 Vahetusüliõpingute programmi jaoks loodud infosüsteemi käsitlemine #17 Vahetusüliõpingute programmi jaoks loodud infosüsteemi käsitlemine #18 Vahetusüliõpingute programmi jaoks loodud infosüsteemi käsitlemine #19
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 19 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-05-27 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 12 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Eliise Kõre Õppematerjali autor
Koostatud infosüsteemide töö.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
20
doc

Sissejuhatus kõrgkooliõpingutesse eksam

kinnitab rektor. 54. Ülikoolis toimuva kontaktõppe kohta sisestatakse õppeinfosüsteemi iga õppeaine kohta järgmised andmed: õppeaine nimetus, maht ja kood, õppejõu nimi, kontaktõppe toimumise kellaajad, koht ja toimumisnädalad, õpiväljundite hindamise aeg. E-õppe puhul ei märgita toimumise kellaaega, koht näidatakse veebiaadressina. 55. Päevase õppe järgmise sügissemestri andmed vastavalt punktile 54 sisestatakse õppeinfosüsteemi ja tehakse üliõpilase jaoks kättesaadavaks 2. maiks, järgmise kevadsemestri andmed 1. detsembriks. 56. Avatud ülikooli järgmise sügissemestri kontaktõppe ehk õppesessioonide toimumise nädalad tehakse üliõpilastele teatavaks õppeinfosüsteemi elektronteadete postkasti kaudu 2. maiks, järgmise kevadsemestri õppesessioonide ajad 1. detsembriks. Õppesessioonidel korraldatava õppetöö muud andmed vastavalt punktile 54 tehakse teatavaks üks kuu enne vastava sessiooni algust. 58

Pedagoogika
thumbnail
19
doc

Deklareerimisprotsessi modelleerimine

Probleem: Tudengil võtab deklaratsiooni koostamine ja esitamine palju aega. Kirjeldus: Tudeng peab täitma deklaratsiooni ning esitama selle paberkandjal dekanaati, seega peab minema kohale ja ootama järjekorras. Mõnede ainete deklaratsioonid vajavad õppejõu poolset kinnitust ehk allkirja, seega peab tudeng minema kohale ja võtma ka õppejõult allkirja. See tähendab, et palju on füüsiliselt paberite transportimist, järjekorras ootamist nii õppejõudude kinnituste jaoks kui dekanaadile deklaratsiooni esitamisel. Probleem: Dekanaadi töötajatel palju monotoonset tööd teatud perioodidel. Kirjeldus: Dekanaadi töötaja peab sisestama arvutisse kõigi tudengite deklaratsioonid mis on monotoonne ja võib kaasa tuua palju sisestamisvigu. Suuremate teaduskondade puhul ulatub semestris esitatavate deklaratsioonide arv tuhandetesse. 3.9. Protsessi parandamise eesmärgid Eesmärk: Vähendada dekanaadi töötajate töökoormust.

Eetika
thumbnail
9
doc

Ülikoolid keskajal - refraat

ühisüritustel, ülikooli spordimängudel, rongkäikudel ja laulupidudel, tudengipäevadel. Tänapäeval on palju võimalusi minna õppima välismaale, kas vahetusõpilaseks või alaliselt. Tudengid lähevad sinna aastaks või pooleks, et omandada lisaharidust või lihtsalt panna proovile oma keeleteadmised ning hakkama saamine. Üliõpilaste vahetusprogrammi edendamiseks on Euroopa Liidu kõrgharidusprogrammi ERASMUS, kus on loodud kahe või rohkema ülikooli vahel lepingud. ERASMUSe käigus on tudengil võimalus välismaal õppida 1-2 semestrit, minimaalne õppetööaeg on 3 kuud. Igal aastal kasutab järjes rohkem üliõpilasi võimalust veeta osa aega oma stuudiumist mõnes välisülikoolis. 6 Arvan, et keskaegsetest ülikoolidest on välja kasvanud tänapäeval hästi toimivad kõrgharidust pakkuvad õppeasutused. Tänases ühiskonnas leidub palju noori ja andekaid

Ajalugu
thumbnail
40
pdf

Projekt aines “Kontseptuaalne süsteemianalüüs”

.............12 2.2 Andmemudeli registrid ..................................................................................................................................13 2.3 OBJEKTIDE ja ATRIBUUTIDE semantika..........................................................................................................15 2.4 CRUD maatriks ..............................................................................................................................................17 2.5 Infosüsteemi ajaline vaade ............................................................................................................................18 2.5.1 Broneeringu tegevusdiagramm..........................................................................................................18 2.5.2 Sündmuste-kasutusjuhtude vastavustabel ........................................................................................19 2.5.3 Broneeringu seisundidiagramm ...

Kontseptuaalne süsteemianalüüs
thumbnail
36
doc

E-deklaratsioonide haldamine

1.3.2.7 Hallatavus Süsteem tööd peab olema võimalik jälgida ning tõrgetest tuleb teavitada vastavalt tõrke tüübile ja konfiguratsioonile vastavaid isikuid. 1.3.2.8 Turvalisus Kasutajatele peab saama määrata rollid ning vastavalt rollidele peab olema määratud piirangud hallatavatele ning vaadatavatele andmetele. Kasutajaid peab autentima kasutajanime ja parooliga. 1.3.2.9 Paindlikkus Teenuseid peab olema võimalik lisada olemasolevat ümber tegemata. Loodud teenust peab olema võimalik muuta moodulite kaupa. 1.3.2.10 Skaleeritavus Süsteemile peab olema võimalik lisada ressursse (näiteks riistvara) võimalikult lihtsalt ka kõige suurema koormuse perioodidel. 1.3.2.11 Juurepääsetavus Kasutajatel peab olema ligipääs süsteemile üle interneti. Süsteemi töökeel on eesti keel. 1.3.2.12 Kasutatavus Kasutajateks on kõrgharidust omandavad (tudengina) või omavad (õppejõuna) inimesed kellel

Informaatika
thumbnail
26
docx

Keskaegne õigusteadus ja ülikoolid

Tartu Ülikooli Õigusteaduskond Keskaegne õigusteadus ja ülikoolid Referaat Tartu 2017 Sisukord Sissejuhatus...........................................................................................................................3 Keskaegne haridus ...............................................................................................................4 Keskaegsete ülikoolide tekkimine........................................................................................4 Esimesed keskaegsed ülikoolid.............................................................................................6 Üliõpilased keskaegsetes ülikoolides....................................................................................7 Õpetajad keskaegses ülikoolis..............................................................................................8 Õigusteadus keskajal..................

Võrdlev õigussüsteemide ajalugu
thumbnail
12
docx

Tagasiside andmine

erinevaid interneti allikaid. 3 1. MIS ON TAGASISIDE? Tagasiside - (ingl. Feedback) laiemas mõttes tähendab reaktsioon vastastikku tegevusele [1]. Selle eesmärgiks on mõjutada isikuse arengut, olenemata õppija vanusest ja õppevormist. Hindamisel ja tagasisidel on sarnased, kuid mitte täiesti kattuvad funktsioonid. Neil on oluline roll õppija, õppejõu ja õppeasutuse jaoks. Tagasisidet võib eristada positiivseks ja negatiivseks tagasisideks. Positiivse tagasiside korral vastastik isik annab aruanne, mis talle täpselt meeldis, millega oli rahul ning ei taha, et see edaspidi muutuks. Negatiivne tagasiside kannab ennast miinuseid, mida vajavad arendust ja arutust, et seda tulevikus paremaks isikule muuta. Mitte alati saab täiskasvanud õppija ülikoolis, tööl või muus õppeasutuses parimat tagasisidet,

Õendus
thumbnail
17
doc

Mahekaubanduse E-Pood

........................................................................................................12 INFOSÜSTEEMI AJALINE VAADE........................................................................................................16 2 1. Üldvaade 1.1.Taust Järgnevas projektis kirjeldatakse ühe internetipõhise ettevõtte infosüsteemi. Ökosahver on internetipõhine mahepõllumajandussaadusi vahendav ettevõte. Tegevust alustati 2003.a. suvel Tallinnas. Internetipoes saavad kliendid ilma registreerimata tutvuda toodetega ning neid ostukorvi lisada, kuid tellimise esitamiseks tuleb omada kasutajat. Ökosahvri eesmärgiks kujundada ning edendada tervislikku ja terviklikku suhtumist iseendasse ning ümbritsevasse loodusesse. Nende loosungiks on "Puhas toit - ja ei mingeid lisandeid"

Sissejuhatus infosüsteemidesse




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun