Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp (0)

1 Hindamata
Punktid
Elu - Luuletused, mis räägivad elus olemisest, kuid ka elust pärast surma ja enne sündi.

Esitatud küsimused

  • Millistest riiklikest õppekavadest lähtutakse 201314 õa koolide õppetöös?
  • Mis valdkondade all ja mis nr lisades on eesti keele kui teise keele ainekava RÕK-is?
  • Mis valdkonna all on eesti kirjandus?
  • Mitu tundi on ette nähtud eesti keelt kui teist keelt?
  • Mis klassist hakatakse õpetama võõrkeelt mitte-eesti õppekeelega koolis?
  • Mis on riikliku õppekava tähenduses pädevus?
  • Mida tähendab väljundipõhine õppimine?
  • Mis on õppekeskkond?
  • Mis on eesti keele kui teise keele õpetamise põhieesmärk?
  • Milliseid metoodilisi võtteid soovitatakse riiklikus õppekavas rakendada I astmes?
  • Kes õpivad keelekümblusklassis?
  • Millised on tervisliku toitumise põhimõtted?
  • Milliseid põhimõtteid oled järginud?
  • Milliseid põhimõtteid oled eiranud?
  • Millele peaks tulevikus tähelepanu pöörama?
  • Mida tuleb köögiviljadega enne söömist teha?
  • Milliseid köögiviljad on punased rohelised ja muud värvi?
  • Millised on neist üheaastased köögiviljad?

Lõik failist

Vasakule Paremale
Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp #1 Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp #2 Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp #3 Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp #4 Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp #5 Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp #6 Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp #7 Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp #8 Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp #9 Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp #10 Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp #11 Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp #12 Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp #13 Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp #14 Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp #15 Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp #16 Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp #17 Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp #18 Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp #19 Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp #20 Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp #21 Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp #22 Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp #23 Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp #24 Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp #25 Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp #26 Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp #27 Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp #28 Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp #29 Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp #30 Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp #31 Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp #32 Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp #33 Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp #34 Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp #35 Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp #36 Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp #37 Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp #38
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 38 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-04-26 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 64 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor SinineXD Õppematerjali autor
1) Sissejuhatus. 3
2) Üliõpilase Curriculum vitae (tööalane) 4
3) Iseseisev kontrolltöö 6
4) Kahe järjestikuse tunnikava koos didaktilise materjaliga 12
5) Kuulamis- ja kõnelemisoskuse kohta õppematerjal 25
6) Lugemis- ja kirjutamisoskuse kohta õppematerjal 31
7) Mängu juhend ja läbiviimise kirjeldus .37
8) Ühe artikli vaba refereering. 39
9) Kasutatud materjalide loetelu 40

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
8
doc

Eesti keele metoodika kordamiskusimused 2015

avaldamise protseduuri. Iga õppeaine kohta koostab õppeainet õpetav(ad) õppejõud /õpetajad aineprogrammi. Klassi ainekava kirjeldab kokkuvõtvalt antud klassis saavutatavaid õpitulemusi, õppesisu, õppetegevusi, hindamise põhimõtted jmt. AINE NIMETUS / ÕPETAJA ÕPPEAASTA KLASS TUNDIDE ARV Kasutatav õppekirjandus Aine õpetamise eesmärgid Ainealased pädevused Õpitulemused / Osaoskuste kaupa. Suuline ja kirjalik suhtlus. Teksti vastuvõtt. Tekstiloome. Õigekeelsus ja keelehoole. 12. Töökava, kes selle koostab ja mida sisaldab. Õpetaja töökava on õpetaja isiklik töödokument, mis kajastab antud klassis sel õppeaastal toimuvat. Õpetaja töökava peaks vastavalt konkreetse õppegrupi vajadustele,

Pedagoogika
thumbnail
13
docx

Vene keel võõrkeelena

töö/kodutöö) õpilasi rääkida antud - Ajakiri Haridus http://haridus.opleht.ee/, koos teemal oma vene põhjendusega, - Õppekeskkond ja selle kujundamine, Areng ja sõpradega või miks see on õppimine, Vene keele kui võõrkeele õpetamise tuttavatega, esitada oluline alused loengutest, nendele küsimusi antud · uute teemal - pluss on lisatud oma arvamus, kogemus ja eesmärkide seisukoht õpetamise kohta. püstitamine/ järgmise tunni tegevused* LISA. TUNNIMATERJALID. 7 :

Õppekeskkond ja selle kujundamine
thumbnail
55
doc

Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes

Riiklik Eksami- ja Kvalifikatsioonikeskus Soovitusi ja näiteid loovtööde läbiviimiseks põhikooli III kooliastmes Tallinn 2011 SISUKORD SAATEKS ........................................................................................ 3 SOOVITUSI JA NÄITEID LOOVTÖÖDE LÄBIVIIMISEST PÕHIKOOLI III KOOLIASTMES ­ Anne Ermast, Gled-Airiin Saarso, Kristi Teder Loovtöö korraldamine koolis ..............................................................4 Loovtöö teema valimine ....................................................................5 Loovtöö liigid ................................................................................5 Loovtöö juhendamine .......................................................................8 Loovtöö esitlemine ...........................................................................9 Loovtöö hindamine ...............................................................

Eesti keel
thumbnail
47
docx

ÕPETAJA TÖÖKAVA NÄIDIS BIOLOOGIA 8. KLASS

Õpetaja töökava näidis bioloogia 8. klassile ÕPETAJA TÖÖKAVA NÄIDIS BIOLOOGIA 8. KLASS Õpetaja: Ana Valdmann Õppeaine: bioloogia Klass: 8. klass Tundide arv: 2 nädalatundi, kokku 70 tundi õppeaastas TAIMEDE TUNNUSED JA ELUPROTSESSID 22 tundi Õpitulemused: Õpilane 1) võrdleb eri taimerühmadele iseloomulikku välisehitust, paljunemisviisi, kasvukohta ja levikut; 2) analüüsib taimede osa looduse kui terviksüsteemi jätkusuutlikkuse tagamisel ja inimtegevuses ning toob selle kohta näiteid; 3) selgitab, kuidas on teadmised taimedest vajalikud paljude elukutsete esindajatele; 4) eristab looma- ja taimerakku ning nende peamisi osi joonistel ja mikrofotodel; 5) analüüsib õistaimede organite ehituse sõltuvust nende ülesannetest, taime kasvukohast ning paljunemis- ja levimisviisist; seostab taimeorganite talitlu

Bioloogia
thumbnail
6
docx

Põhikooli riiklik õppekava: võimalused hariduslike erivajaduste rahuldamiseks

Põhikooli riiklik õppekava: võimalused hariduslike erivajaduste rahuldamiseks § 1. Määruse reguleerimisala ja ülesehitus (1) Põhikooli riiklik õppekava kehtestab riigi põhiharidusstandardi. (2) Põhikooli riiklikku õppekava (edaspidi riiklik õppekava) rakendatakse kõigis Eesti Vabariigi põhikoolides olenemata kooli õiguslikust seisundist, kui seadus ei sätesta teisiti. (3) Riiklik õppekava koosneb üldosast ja lisadest. Lisades esitatakse valdkonniti koondatud ainekavad ning läbivate teemade kavad. (4) Põhikooli kooliastmed on: 1) I kooliaste – 1.–3. klass; 2) II kooliaste – 4.–6. klass; 3) III kooliaste – 7.–9. klass. § 2. Põhihariduse alusväärtused (1) Põhihariduses toetatakse võrdsel määral õpilase vaimset, füüsilist, kõlbelist, sotsiaalset ja emotsionaalset arengut. Põhikool loob tingimused õpilaste erisuguste võimete tasakaalustatud arenguks ja eneseteostuseks ning teaduspõhise maailm

Eripedagoogika
thumbnail
60
pdf

Eesti keel ja kirjandus

Eesti keel ja kirjandus 1. Üldalused 1.1. Keele- ja kirjanduspädevus Keele ja kirjanduse valdkonna õppeainete õpetamise eesmärgiks põhikoolis on kujundada õpilastes eakohane keele- ja kirjanduspädevus, see tähendab suutlikkus mõista eakohaseid ilukirjandustekste ja nende osatähtsust Eesti ja maailma kultuuriloos ning tajuda keelt ja kirjandust kui rahvusliku ja iseenda identiteedi alust; keeleteadlikkus ja oskus end vastavalt suhtlussituatsioonile ja keelekasutuseesmärkidele nii suuliselt kui ka kirjalikult väljendada; arusaamine, et lugemine teeb vaimselt rikkamaks.

Kirjandus
thumbnail
28
docx

Eesti koolisüsteem

Gümnaasium valmistab õpilased ette toimimiseks loova, mitmekülgse, sotsiaalselt küpse ja usaldusväärse kodanikuna, kes on leidnud endale huvi- ja võimetekohase tegevusvaldkonna, millega siduda enda edasine haridustee. Gümnaasiumis on õpe korraldatud kursustena, mis jagunevad kohustuslikeks ja valikkursusteks. Gümnaasiumi lõpetamise tingimus on õppekava läbimine vähemalt 96 kursuse mahus vähemalt rahuldavate tulemustega, eesti keele või eesti keele kui teise keele, matemaatika ja võõrkeele riigieksamite ja gümnaasiumi koolieksami sooritamine ning gümnaasiumi jooksul õpilasuurimuse või praktilise töö sooritamine.30 1.3.1.Gümnaasiumi riiklik õppekava Gümnaasiumihariduses toetatakse võrdsel määral õpilase vaimset, füüsilist, kõlbelist, sotsiaalset ja emotsionaalset arengut ning tema individuaalsetest eripäradest ja isiklikest huvidest tulenevate haridusvajaduste rahuldamist. Gümnaasium loob igale õpilasele võimalused tema võimete

Ühiskond
thumbnail
19
doc

Õpetaja koolis ja ühiskonnas

· koosoleku ajal on teleris huvitavad saated · töö on halvasti organiseeritud Tagasiside lapsevanematelt · mida vanemad koolist mõtlevad · ettepanekud koolielu parandamiseks · seisukohad lapse arengu osas · ootused koolile ja õpetajale · millega ollakse väga rahul · mida laps teeb kodus väga hästi ja meelsasti pgr. 11,12,13,14 RÕK-is lapsevanema kohta Õpetaja kutse-eetika · õpetaja kutse-eetikasse kuuluvad kasvatuse, õpetamise ja suunamise küsimused õigest ja valest, heast ja halvast, heast ja õnnelikust elust ja seda puudutavatest otsustest · Eetiliste probleemide üle juureldakse eri kutsealadel erinevalt. Mida enam iseseisvaid valikuid ja võimu ameti juurde kuulub, seda eetiliselt tundlikuma ametiga on tegemist. · Paljudes ametites hinnatakse tööd tihti soorituse või tulemuse alusel, aga õpetaja ei saa pelgalt hinnata tulemuste alusel; viis, kuidas need tulemused

Õpetaja koolis ja ühiskonnas




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun