Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Väljendusoskus kontrolltöö vastused (3)

3 KEHV
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on inimkommunikatsioon?
  • Milline on inimkommunikatsiooni tähtsus?
  • Millised on erinevad inimkommunikatsiooni oodatavad väljundid?
  • Millised sõnumid on verbaalsed?
  • Millised sõnumid on mitteverbaalsed?
  • Millised on võimalikud mürad inimkommunikatsiooni kanalites?
  • Mis vahe on kuulamisel ja kuulmisel?
  • Milline on tagasiside roll inimkommunikatsioonis?
  • Milline on aja roll inimkommunikatsionis?
  • Milline on efektiivne inimkommunikatsioon?
  • Kuidas saab rääkija suurendada kommunikatsiooni efektiivsust?
  • Kuidas saab kuulaja suurendada kommunikatsiooni efektiivsust?
  • Miks peab kommunikatsioonis osalema aktiivselt?
  • Mida tähendab valikuline tähelepanu?
  • Milliseid filtreid me kasutame?
  • Mida tähendavad informatsiooni valikuline vastuvõtmine organiseerimine ja interpreteerimine?
  • Kuidas me loome arusaamise iseendast?
  • Kuidas me loome arusaamise teistest?
  • Mida tähendab esmamulje efekt?
  • Mis on stereotüübid?
  • Mis mõjutab meie tunnetuse täpsust?
  • Mida tähendab sümbolite kasutamine inimkommunikatsioonis?
  • Mis on sõnade põhi- ja kaastähendus?
  • Mida tähendab kodeerimine ja dekodeerimine inimkommunikatsioonis?
  • Mis tingib ümberlülitumise ühelt kodeerimisviisilt teisele?
  • Mis on egotsentriline kõne?
  • Milline on keele roll maailma mõistmisel?
  • Millised on keele probleemid maailma mõistmisel?
  • Mida uskuda kui verbaalsed ja mitteverbaalsed sõnumid on vastuolus?
  • Millised on erinevad ruumidistantsid inimkommunikatsioonis?
  • Milline on silmade ja näo roll mitteverbaalses kommunikatsioonis?
  • Milline on zestide roll mitteverbaalses kommunikatsioonis?
  • Milline on puudutuste roll mitteverbaalses kommunikatsioonis?
  • Milline on riietuse roll mitteverbaalses kommunikatsioonis?
  • Mida tähendab parakeel?
  • Mis on pseudokuulamine?
  • Mis on kuulamistõkked?
  • Mis on empaatiline kuulamine?
  • Kuidas kuulata efektiivselt?
  • Mis on lähisuhete aluseks?
  • Mis on usaldus Kuidas see tekib?
  • Milline on inimsuhete dialektika?
  • Mis on konflikt?
  • Millised on erinevad konfliktide lahendamise viisid?
  • Millised on ebaausad võitlusviisid konflikti lahendamisel?
  • Millised on ausa võitluse reeglid konflikti lahendamisel?
  • Mis on oluline läbirääkimiste pidamisel?
  • Mida tähendavad sotsiaalsed rollid?
  • Mida tähendab rollidevaheline konflikt?
  • Mis on eneseavamine?
  • Mis on Johari aken?
  • Millised on eneseavamise plussid ja miinused?
  • Millised on eneseväljenduse neli kategooriat?
  • Millised sõnumid on täissõnumid?
  • Millised sõnumid on risustatud sõnumid?
  • Millised on tõhusa eneseväljenduse reeglid?
  • Mis on kultuur kas kultuur on õpitud või kaasasündinud?
  • Mille poolest erinevad kultuurid üksteisest?
  • Mis on etnotsentrism?
  • Mis on intervjuu?
  • Mida peab teadma ja tegema kui oled intervjueeritav?
  • Mida peab teadma ja tegema kui oled intervjueerija?
  • Mis määrab ära inimeste grupi?
  • Milline on väikeses grupis toimuva kommunikatsiooni omapära?
  • Kuidas väike grupp mõjutab oma liikmete arvamust?
  • Millised on väikeste gruppide plussid ja miinused probleemide lahendamisel?
  • Miks on grupi otsused üksikisikute otsustest riskantsemad?
  • Mis on ajurünnak?
  • Millised on grupi liikmete rollid?
  • Millised on grupi juhi rollid?
  • Mida teha et grupi töö oleks edukas?
  • Millised on erinevad juhtimisstiilid?
  • Millised on erinevad otsuste tegemise mudelid väikestes gruppides?
  • Mis on avalik esinemine?
  • Mis iseloomustab kommunikatsiooni suures organisatsioonis?
  • Milline on juhi roll kommunikatsioonis suures organisatsioonis?
  • Mis iseloomustab alla suunatud kommunikatsiooni suures organisatsioonis?
  • Mis iseloomustab üles suunatud kommunikatsiooni suures organisatsioonis?
  • Mis iseloomustab horisontaalset kommunikatsiooni suures organisatsioonis?
  • Mis juhtub informatsiooniga liikumisel mööda organisatsiooni hierarhianivoosid?
  • Mis on kuulujutud miks ja kuidas need tekivad?
  • Mis iseloomustab massikommunikatsiooni kui inimkommunikatsiooni liiki?
  • Milline on uute kommunikatsioonitehnoloogiate mõju inimkommunikatsioonile?

Lõik failist

INIMKOMMUNIKATSIOON
  • Mis on inimkommunikatsioon?
    Inimkommunikatsioon on ühise arusaamise loomine inimeste vahel. Inimkommunikatsiooni otseseks tulemuseks on looming, mingi reaalsus . Kommunikatsioon on kollektiivne protsess. Inimühiskonna ja inimsuhete vahel eksisteerib sõltuvussuhe: see väljendub inimkommunikatsioonina. Eesmärgiks on inimestevahelise informatsiooni edasiandmine ja vastuvõtmine. See võib toimuda nii verbaalselt kui ka mitteverbaalselt. Inimkommunikatsiooni osadeks on saatja , vastuvõtja, tagasiside ja aeg. Nii mõtlemiseks kui oma mõtete edasiandmiseks kasutavad inimesed sümboleid.
  • Milline on inimkommunikatsiooni tähtsus?
    Inimkommunikatsiooni tähtsuseks on: füüsiline heaolu(nii enda kui ka teiste), enesemääratlus, tööalane kommunikatsioon( suhtlemine töötasandil). Suhtlemine võimaldab meil kontrollida ja juhtida oma keskkonda.
  • Millised on erinevad inimkommunikatsiooni oodatavad väljundid?
    Arusaamine (teiste inimeste soovide,arvamuste jne mõistmine), meelelahutus, arvamuse mõjutamine(teiste inimeste mõjutamine enda eesmärkide saavutamiseks), paranenud suhted, tegevus.
  • Millised sõnumid on verbaalsed ?
    Informatsiooni edasiandmine teistele ja ka selle vastuvõtmine sõnaliselt, suuliselt ehk keele kaudu. Need võivad olla nii tahtlikud kui ka tahtmatud . Keel koosneb sõnadest ning iga sõna, mille me edasi anname või vastu võtame, on vaid sümbol, millel iseseisvat tähendust ei ole, tähendus sünnib sõnumi edastajas ja
  • Vasakule Paremale
    Väljendusoskus kontrolltöö vastused #1 Väljendusoskus kontrolltöö vastused #2 Väljendusoskus kontrolltöö vastused #3 Väljendusoskus kontrolltöö vastused #4 Väljendusoskus kontrolltöö vastused #5 Väljendusoskus kontrolltöö vastused #6 Väljendusoskus kontrolltöö vastused #7 Väljendusoskus kontrolltöö vastused #8
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 8 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2012-09-10 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 126 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 3 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor Bixter Õppematerjali autor

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    5
    doc

    Kontrolltöö kordamisküsimused ja vastused väljendusoskuses

    INIMKOMMUNIKATSIOON 1. Mis on inimkommunikatsioon? Ühise arusaamise loomine inimeste vahel 2. Milline on inimkommunikatsiooni tähtsus? *füüsiline heaolu *enesemääratlus *tööalane kommunikatsioon 3. Milline roll on teretamisel kommunikatsioonis? *esmamulje loomine 4. Milline roll on hüvastijätmisel kommunikatsioonis? 5. Millised on erinevad inimkommunikatsiooni oodatavad väljundid? *arusaamine *meelelahutus *arvamuse mõjutamine *paranenud suhted *tegevus 6. Millised sõnumid on verbaalsed? Sõnadega väljendatavad 7. Millised sõnumid on mitteverbaalsed? Muul viisil : zestid, kehaliigutused, näoilmed jms 8. Millised on erinevad inimkommunikatsiooni kanalid? 9. Millised on võimalikud mürad inimkommunikatsiooni kanalites? *füüsilised *psühholoogilised *füsioloogilised *semantilised 10. Mis vahe on kuulamisel ja kuulmisel? Kuulamine on tahtlik tegevus- tähelepanu, arusaamine, meeldejätmine 11. Milline on tagasiside roll inimkommunikatsioonis? 12. Milline on aja roll in

    Väljendusoskus
    thumbnail
    6
    docx

    INIMKOMMUNIKATSIOON küsimused KT-ks

    INIMKOMMUNIKATSIOON 1.Mis on inimkommunikatsioon?nimkommunikatsioon on: võime luua ja kasutada sümboleid,ühise arusaamise loomine inimeste vahel. 2.Milline on inimkommunikatsiooni tähtsus?Tähtsus on et annab meile füüsilise heaolu, aitab meil end määratleda(ühiskonnas, sõprade seas jne) ning tähtis on ka tööalane kommunikatsioon. 3.Millised on erinevad inimkommunikatsiooni oodatavad väljundid?Väljunditeks on arusaamine, heaolu labi inimliku kontakti, arvamuse mõjutamine, inimkommunikatsioon aitab kaasa inimsuhete paranemisele läbi positiivse usaldusliku kliima, kommunikatsioon suunab meid tegutsema. 4.Millised sõnumid on verbaalsed?Verbaalsed sõnumid: sõnad, laused ja nende tähendus tõlgenatuna keelekasutuse reeglitest, hetke konteksist, vastavalt oma kultuuriruumi arusaamadele. 5.Millised sõnumid on mitteverbaalsed?Mitteverbaalsed sõnumid= mittevokaalsed. Nendeks on nt kehakeel, näoilme, emotsioonid, normid, aeg ja ruum, suhtlemise nurk, objektide kasutamine,

    Karjäärinõustamine
    thumbnail
    8
    docx

    Väljendusoskuse KT 2012

    Väljendusoskus 1. Mis on inimkommunikatsioon? Ühise arusaamise loomine inimeste vahel 2. Milline on inimkommunikatsiooni tähtsus? *füüsiline heaolu *enesemääratlus *tööalane kommunikatsioon 3. Millised sõnumid on verbaalsed? Sõnadega väljendatavad 4. Millised sõnumid on mitteverbaalsed? Muul viisil : zestid, kehaliigutused, näoilmed jms 5. Millised on võimalikud mürad inimkommunikatsiooni kanalites? *füüsilised *psühholoogilised *füsioloogilised *semantilised 6. Mis vahe on kuulamisel ja kuulmisel? Kuulamine on tahtlik tegevus- tähelepanu, arusaamine, meeldejätmine. Kuulmine on aga see, et sa kuuled inimese juttu aga ei pane tähele. 7. Milline on tagasiside roll inimkommunikatsioonis? Tagasiside on protsess, mille abil inimene võrdleb oma arvamusi ja tegevusi saadud sõnumiga (infoga) ning tagastab saatjale omapoolse arvamuse sõnumi kohta. Kiire, vahetu ja aus

    Väljendusoskus
    thumbnail
    16
    docx

    Väljendusoskuse kontrolltöö - inimkommunikatsioon

    INIMKOMMUNIKATSIOON 1. Mis on inimkommunikatsioon? Inimkommunikatsioon on ühise arusaamise loomine inimeste vahel. See on võime luua ja kasutada sümboleid, millest inimkommunikatsioon koosnebki. 2. Milline on inimkommunikatsiooni tähtsus? Inimene vajab inimkommunikatsiooni füüsilise heaolu jaoks. Selle läbi toimub ka enesemääratlus ­ st iga inimene peab tundma, et ta kuulub kuhugi sotsiaalsesse rühma, et ta pole üksi. Selline enesemääratlus toimub inimkommunikatsiooni abil. Inimkommunikatsiooni on vaja ka tööalaselt, näiteks tööjaotuse ja ülesannete edastamise jaoks või ülesannete vastuvõtmise jaoks. Samuti igapäevaselt ­ me puutume iga päev kokku teiste inimestega ja ilma inimkommunikatsioonita ei saaks me teineteisega koos eksisteerida. 3. Millised on erinevad inimkommunikatsiooni oodatavad väljundid? · Arusaamine ­ meil on vaja kuidagimoodi meid ümbritsevatest inimestest ja nende soovidest või vajadustest aru saada. · Heaolu ­ i

    Väljendusoskus
    thumbnail
    7
    odt

    INIMKOMMUNIKATSIOON

    INIMKOMMUNIKATSIOON 1. Mis on inimkommunikatsioon? Inimkommunikatsioon ­ ühise arusaamise loomine inimeste vahel. Siia kuuluvad ka sümbolid. 2. Miks on inimkommunikatsiooni õppimine vajalik? Inimkommunikatsiooni tähtsusele kuuluvad füüsiline heaolu, enesemääratlus ja tööalane kommunikatsioon. 3. Millised sõnumid on verbaalsed? Verbaalsed sõnumid on sõnadega kommunikatsioon. 4. Millised sõnumid on mitteverbaalsed? Mitteverbaalsed on sõnadeta või sõnadele lisaks. 5. Millised on võimalikud mürad inimkommunikatsiooni kanalites? Mürad inimkommunikatsiooni kanalites on kõik, mis moonutavad informatsiooni või segavad seda vastu võtmast. Võivad olla tehnilised ja semantilised.. 6. Mis vahe on kuulamisel ja kuulmisel? Kui sa kuuled inimest, siis sa kuuled lihtsalt tema kõne, aga kui sa kuulad inimest, siis sa pöörad tähelepanu ta jutule, kuuled ta jutu, saad aru ja jätad ta jutu meelde. 7. Milline on tagasiside roll inimkommunikatsioonis? Tagasisside roll on sellin

    Karjäärinõustamine
    thumbnail
    19
    doc

    Väljendusoskus kontrolltöö ISS0110

    ~Kirjutamine~ Mis on lugemine? Lugemine on nagu tähenduse taasloomine, lugejad mõistavad sama teksti autorist ja üksteisest erinevalt. Selleks, et autor ja lugeja aru saaksid üksteisest peavad nad vaeva nägema. Lugemisstiilid on ­ kommunikatiivne lugemine (tekstist vahetu info saamine), õpilugemine (pikaajaliste teadmiste hankimine), loov lugemine (tähenduse taasloomine). Mis on essee? Esse on isikupärase mõttemaailma ja keelekasutusega tekst, mis esitab autori nägemuse mingi probleemi või nähtuse kohta, seda teadusliku täpsusega põhjendamata. Kirjatöö tegemise etappid. Millised on kirjatöö tegemise etapid? Eesmärgi ja põhimõttete rakendamine, mõtede püüdmine ja korrastamine, abi- või viitmaterjalide kogumine, mustandi kirjutamine, struktureerimine. Mis on mõtete püüdmine? Nimekiri... sobib lihtsate ja loogiliste teemade avamiseks ... kõigepealt tee endale selgeks eesmärk. Teema veeretamine... kontrollivaba kirjutamine. Skeem... sobib hästi ar

    Väljendusoskus
    thumbnail
    8
    doc

    Väljendusoskus KT (spikker)

    ~Kirjutamine~ Mis on lugemine? Lugemine on nagu tähenduse taasloomine, lugejad mõistavad sama teksti autorist ja üksteisest erinevalt. Selleks, et autor ja lugeja aru saaksid üksteisest peavad nad vaeva nägema. Lugemisstiilid on ­ kommunikatiivne lugemine (tekstist vahetu info saamine), õpilugemine (pikaajaliste teadmiste hankimine), loov lugemine (tähenduse taasloomine). Mis on essee? Esse on isikupärase mõttemaailma ja keelekasutusega tekst, mis esitab autori nägemuse mingi probleemi või nähtuse kohta, seda teadusliku täpsusega põhjendamata. Kirjatöö tegemise etappid. Millised on kirjatöö tegemise etapid? Eesmärgi ja põhimõttete rakendamine, mõtede püüdmine ja korrastamine, abi- või viitmaterjalide kogumine, mustandi kirjutamine, struktureerimine. Mis on mõtete püüdmine? Nimekiri... sobib lihtsate ja loogiliste teemade avamiseks ... kõigepealt tee endale selgeks eesmärk. Teema veeretamine... kontrollivaba kirjutamine. Sk

    Eesti keel
    thumbnail
    10
    docx

    Väljendusoskus

    Arvestuskontrolltöö küsimused 2015 INIMKOMMUNIKATSIOON 1. Millised sõnumid on verbaalsed? Sõnadega kommunikatsioon, tahtlikud või tahtmatud. 2. Millised sõnumid on mitteverbaalsed? Sõnadeta või sõnadele lisaks, tahtlikud või tahtmatud. 3. Millised on võimalikud mürad inimkommunikatsiooni kanalites? Kõik, mis moonutavad informatsiooni või segavad seda vastu võtmast. Tehnilised, semantilised. 4. Mis vahe on kuulamisel ja kuulmisel? Kuulamisel pöörad tähelepanu räägitavale, saad sellest aru ja jätad meelde. 5. Milline on tagasiside roll inimkommunikatsioonis? Reaktsioon sinu käitumisele. 6. Milline on aja käsitlus inimkommunikatsioonis? Mittepööratav ja mittekorratav. 7. Milline on efektiivne inimkommunikatsioon? Kui see, mis saatja mõtles, on samamoodi arusaadav ka vastuvõtjale. 8. Kuidas saab rääkija suurendada kommunikatsiooni efektiivsust? Kohaneda esinemisstiilis ja sõnumi esitlem

    Väljendusoskus




    Kommentaarid (3)

    muhkel93 profiilipilt
    muhkel93: Peaaegu kõik küsimused olid samad.
    16:35 12-12-2012
    mar6p profiilipilt
    margus punga: Ainult ühe teema kohta :)
    15:18 22-09-2012
    irwenzo profiilipilt
    ABC DEF: Tänud!
    13:21 18-12-2012



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun