Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Väikese kohviku saamise lugu – stardipäeviku analüüs (0)

2 HALB
Punktid
 
Säutsu twitteris
TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL
Majandusteaduskond
Ärikorralduse instituut
Kinnisvara, logistika ja ettevõtluse õppetool


Väikese kohviku saamise lugu – stardipäeviku analüüs
Ettevõtluse kodudöö 1


Juhendaja : dotsent Juhan Teder


Tallinn 2011
Käesolev ettevõtluse esimene kodutöö on kirjutatud Kohvik Truffe stardipäeviku kohtata. Kohviku stardipäevik on valitud seetõttu, et ettevõte tegutseb edukalt tänaseni ja on omal alal kõrgelt tunnustatud nii kohvikuna, kui eduka ettevõttena. Alljärgnev analüüs on üles ehitatud märksõna põhiselt, mis tähendab, et väikeste pealkirjade taga on välja toodud olulisemad tähelepanekud ja õppetunnid, mida väikese kohviku loomise loost õppida. Analüüsis astutakse läbi ettevõtjaks saamis lugu alates ettevõtja isikuomadustest kuni igapäevase tegevuse tähelepanekuteni.
Ettevõtja omadused.
Väikese kohviku stardipäeviku alusel on kõige olulisemad omadused mis ettevõttega alustajatel peaksid olema muidugi ettevõtlikkus, pealehakkamine aga ka vajalikud tutvused . Tutvused tulevad kasuks just siis, kui oma ettevõtte loomisel tuleks kaasata ka muude valdkondade eksperte. Samuti on oluline see, et ettevõtja oleks võimeline pingele vastu pidama , ta oleks järjekindel ja ei annaks alla, kui tekivad esimesed takistused. Ettevõtja peab olema valmis ka tagasilöökideks, kus kõik edasine tundub mõttetu, sellest ülesaamiseks peab tal olema piisavalt sisemist motivatsiooni ja lähedaste tuge. Asjaajamisel peaks ettevõtja olema kannatlik ja sõbralik ning järgima kõiki nõudeid, mis esitatakse. Tegutsemisel peaks ettevõtja olema edasipüüdlik ja kindlasti palju jõudma.
Äriidee valik.
Äriidee valikul on kõige olulisem kriteerium see, et alustaval ettevõttjal oleks kindlasti selle valdkonna ja tegevusala vastu isiklik huvi ja kirg. Parem oleks eelistada valdkonda, mis on seotud hobiga või mille vastu on pikemat aega huvi. Samuti tuleb kasuks kui samas valdkonnas on omandatud haridus , kuid see ei ole eelduseks kui on suur huvi ja usk, et suudetakse teha midagi väga head. Teisest küljest on oluline omada konkreetset ideed ja visiooni. Sellest tuleks edasi arendada toode või kogemus, mida soovitakse tarbijale pakkuda. Tänapäeva kliendid ei osta niivõrd tooteid, kui kogemusi, seega on tähtis ära tunda milliseid kogemusi tarbija ootab.
Kõige olulisem oma ideede tõsiselt läbi kaaluda ja selgeks teha, mida tahetakse saavutada ning kas inimesed ikka on selleks valmis, mida soovitakse pakkuda.
Ressrusid pole takistuseks.
Kindlasti ei tohiks ennast heidutada lasta sellest, kui esialgu ei ole piisavalt rahalisi vahendeid eesmärgi saavutamiseks. Praktikas ei ole raha kunagi takistuseks, kuna alati leidub neid, kes on nõus investeerima või abistama, kui tegemist on väärt ideega, millesse ettevõtja ise usub.
Äripartnerite valik.
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Vasakule Paremale
Väikese kohviku saamise lugu – stardipäeviku analüüs #1 Väikese kohviku saamise lugu – stardipäeviku analüüs #2 Väikese kohviku saamise lugu – stardipäeviku analüüs #3 Väikese kohviku saamise lugu – stardipäeviku analüüs #4 Väikese kohviku saamise lugu – stardipäeviku analüüs #5 Väikese kohviku saamise lugu – stardipäeviku analüüs #6 Väikese kohviku saamise lugu – stardipäeviku analüüs #7
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 7 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-12-14 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 122 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor j8rr Õppematerjali autor

Lisainfo

Käesolev ettevõtluse esimene kodutöö on kirjutatud Kohvik Truffe stardipäeviku kohtata. Kohviku stardipäevik on valitud seetõttu, et ettevõte tegutseb edukalt tänaseni ja on omal alal kõrgelt tunnustatud nii kohvikuna, kui eduka ettevõttena. Alljärgnev analüüs on üles ehitatud märksõna põhiselt, mis tähendab, et väikeste pealkirjade taga on välja toodud olulisemad tähelepanekud ja õppetunnid, mida väikese kohviku loomise loost õppida. Analüüsis astutakse läbi ettevõtjaks saamis lugu alates ettevõtja isikuomadustest kuni igapäevase tegevuse tähelepanekuteni.
ettevõtlus , stardipäevik

Mõisted


Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

2
docx
Kohviku stardipäeviku analüüs-2012
58
pdf
Turismitalu Äriplaan
1072
pdf
Logistika õpik
113
doc
TURISMIETTEVÕTTE JUHTIMINE JA PERSONALITÖÖ
161
pdf
Juhtimise alused
60
doc
Ettevõtluse alused
105
doc
Lõpueksam-2008 õppekava alusel Majanduse alused
343
pdf
Maailmataju uusversioon



Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun