............... Allkiri:............................ Tallinn 2013 SISUKORD 1. SISSEJUHATUS Antud uurimustöö raames läbiviidava küsituse eesmärgiks on saada ülevaatlik pilt sellest, millised on eestlaste rõivaostu ja hooldamisega seotud harjumused. Küsitluse sihtgrupiks on valitud tööealine elanikkond vanuses 18.-52.eluaastat. Eesmärgiks on uurida, millest lähtuvalt teevad mehed ja naised valikuid rõivaste ostmisel, kuidas need erinevad ja kas võib leida ka sarnasusi? Samuti soovime teada saada, milliseid kohti eelistatakse peamiselt rõivaste ostmiseks ja kui palju kulutatakse raha riietele. Üheks oluliseks aspektiks on ka rõivaste hooldamine ja sellega seotud teadmised millest lähtudes hooldatakse oma rõivaid ja mida tehakse katkiste esemetega? Küsitlusele vastas 14 päevase perioodi vältel 75 inimest ning nende vastustele tuginedes on antud analüüs koostatud
4 Naised 3 2 1 0 16-17 18-20 21-23 Joonis 2. Vastajate vanuseline jagunemine 5 3. TAASKASUTUSE OLULISUS Küsimus, kui paljud inimesed peavad rõivaste taaskasutust oluliseks võib minu uurimistöö küsimustiku põhjal teha järelduse, et enamus inimesi peavad seda oluliseks. Nimelt 19 vastajatest peab rõivaste taaskasutust oluliseks 17 inimest, protsentuaalselt on see 89,5%. Ei vastasid ainult 2 inimest kes siis moodustasid kõigest 10,5% kõigist vastajatest. 17 inimesest moodustasid mehed 9, kes peavad oluliseks taaskasutust ja naistest 8. (vt. joonist 3) Taaskasutuse olulisus 10
mõjude (hingamisteede haiguste sagenemise) kohta. - Uurida Tallinna elanike teadlikkust, valmisolekut ja ootusi transpordiga seotud keskkonnaprobleemide lahendamiseks; - Uurida elanike hinnanguid keskkonnale, samastumist keskkonnaga ja elukvaliteeti. - Monitooringusüsteemi väljatöötamine Tallinna transpordikasutamise arengutrendide jälgimiseks. Sellega seoses planeeritakse kordusküsitlusi iga viie aasta tagant (eelmine uuring toimus aastal 2000). Uurimuse eesmärgiks oli Tallinna elanike poolt linnakeskkonnale antavate hinnangute ja keskkonnateadlikkuse väljaselgitamine. Eesmärgi täitmiseks on oluline välja tuua järgmised ülesandeid: Keskkonnateadlikkus: Keskkonnateadlikkuse moodustavad inimeste faktilised teadmised keskkonna olukorrast, keskkonnaprobleemidest ning inimestevaheliste suhete ning mõjude mõistmine ja valmisolek nendega arvestada praktikas. Milline on
Eri tasandi kohtute tõlgenduses kuuluvad abielu ja perekonna mõiste alla vaid heteroseksuaalsed kooslused see tähendab, et samasoolistele paaridele ei laiene perekonna kaitse ja õigus abielu sõlmida. Selle analüüsiga võib väita, et Eesti ei ole kohustatud mitteabielulist sealhulgas homoseksuaalsete paaride kooselu eraldi reguleerima.''(Kask 2009) 2003 aastal TNS Emori poolt Eestis läbi viidud uuring näitas, et Eesti elanikest on enam kui pool homoabielude seadustamise vastu. Võrreldes Euroopa Liidu liikmesriikidega on Eesti inimesed selles osas sallimatud.(Eesti Päevaleht 2003) Meie uurime Eesti noorte arvamust homoseksuaalide kooselu kohta. Noortelt pole otseselt selle teema kohta oma arvamust küsitud ja meile on noorte arvamus sama tähtis kui teiste oma. Küsitlusega saame noorte arvamuse homeseksuaalide kooselu, lapsendamise, abielu ja üldise arvamuse homoseksuaalide kohta Eestis
Sisukord SISSEJUHATUS..................................................................................................................................3 1. ÜLEVAADE SÕLTUVUSAINETE KASUTAMISE AJALOOST.................................................4 2. ERINEVAD PSÜHHOAKTIIVSED AINED...................................................................................5 2.1 Sünteetilised kesknärvisüsteemi stimulaatorid..........................................................................5 2.1.1 Amfetamiin.........................................................................................................................5 2.1.2 Ecstasy...............................................................................................................................5 2.2 Kanep.........................................................................................................................................6 2.2.1 Marihuaana................................
Tallinna Mustamäe Gümnaasium TOITUMINE NOORSPORTLASE ELUS uurimistöö Koostaja: Marcus Methusalem Juhendaja: Anne Tomingas Tallinn 2014 Resümee Tallinna Mustamäe Gümnaasiumi G2KRL õpilase Marcus Methusalemma uurimistöö teema on „Toitumine noorsportlase elus“. Käesolevas uurimistöö eesmärk on otsida vastuseid küsimustele, mis käsitlevad noorsportlaste toitumusharjumusi. Uuritakse, kas spordiharrastaja on teadlik oma päevasest energiavajadusest ja kas noorsportlane toitub piisavalt, et oma energiavajaduse normi rahuldada. Hüpoteesid on, et noorsportlane ei ole teadlik oma organismi energiavahetusest ega toitu piisavalt, et seda rahuldada. Uurimistöö koosneb teoreetilisest ja praktilisest osast. Teoreetiline osa koosneb seitsmest peatükist ja neljateistkümnest alapeatükist. Peatükkides käsitletakse toitumise põhialuseid, makrotoitaineid, milleks on süsivesikud, valgud ja rasva
Tallinna Kuristiku Gümnaasium Helen Leitalu 10.b HASARTMÄNGUD JA NENDE LEVIK NOORTE SEAS Uurimistöö Juhendaja: õpetaja Liisi Rannast-Kask Tallinn 2012 Sisukord Sissejuhatus..........................................................................................................................................3 1. HASARTMÄNGUDE OLEMUS....................................................................................................4 1.1 Õnnemängud..............................................................................................................................4 1.2 Loterii...................................................................................................................
X Gümnaasium X Gümnaasiumi õpilaste teadmised kohvist Õpilasuurimus Koostaja: X Juhendaja:X X linn 2021 Sisukord Sissejuhatus Üha enam inimesi armastavad kohvi eriti praegu, mil nad kõik on kodus, kuid tihti ei teata kuidas ja kust see jook nendeni jõuab. Sageli nad ei mõtlegi selle peale. Uurimustöö teemaks valiti “PKG õpilaste teadmised kohvist” autori huvi tõttu ning soovist uurida, millised on õpilaste teadmised selle valdkonnast. Uurimise eesmärgiks on teada saada, kui palju on vastajad kuulnud kohvi ajaloost, kuidas kohv nendeni jõuab ja millised kõrvalmõjud on kohvil ning mida kohv üldse sisalda. Sõnastati järgnevad uurimisküsimused: ● Kui palju tuntakse kohvi ajalugu ja kuidas see meieni jõudis? ● Millistest kõrvalmõjudest on inimesed kuulnud?
Kõik kommentaarid