Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Uurimustööks vajalik teada (3)

3 KEHV
Punktid

Esitatud küsimused

  • Milline andmestik on selle probleemi lahendamiseks vajalik?
  • Kuidas andmeid koguda?
  • Kuidas kogutud andmeid analüüsida?
  • Mida selle probleemi lahendamine annab?
  • Kellele see on vajalik?
  • Millised ressursid on vajalikud?
  • Mis juhtub kui?
  • Kuidas ma saan selle toimuma?

Lõik failist

Vasakule Paremale
Uurimustööks vajalik teada #1 Uurimustööks vajalik teada #2 Uurimustööks vajalik teada #3 Uurimustööks vajalik teada #4 Uurimustööks vajalik teada #5 Uurimustööks vajalik teada #6 Uurimustööks vajalik teada #7 Uurimustööks vajalik teada #8 Uurimustööks vajalik teada #9 Uurimustööks vajalik teada #10 Uurimustööks vajalik teada #11 Uurimustööks vajalik teada #12 Uurimustööks vajalik teada #13 Uurimustööks vajalik teada #14 Uurimustööks vajalik teada #15 Uurimustööks vajalik teada #16 Uurimustööks vajalik teada #17 Uurimustööks vajalik teada #18 Uurimustööks vajalik teada #19 Uurimustööks vajalik teada #20 Uurimustööks vajalik teada #21
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 21 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-07-01 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 277 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 3 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor piiripiiga Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
76
doc

Üliõpilastööde koostamine ja vormistamine

Uurimistöös tuleb kasutada neid meetodeid, millega tagatakse võimalikult tõepäraseid andmeid uuritava nähtuse kohta. Teaduslikku tööd iseloomustab aktuaalsus ja originaalsus ning töö peab tuginema objektiivsetele ja kontrollitavatele andmetele ning kriitilisele analüüsile. Iga töö peab sisaldama midagi originaalset, mida varasemates töödes pole esitatud. Üliõpilane peab suutma leida endale jõukohase teema ning lahendatav uurimisprobleem peab olema ühiskonnale vajalik. Käsitletavasse uurimisprobleemi ja empiirilisse materjali peab suhtuma objektiivselt. Kasutatavat kirjandust ja selles olevat materjali tuleb hinnata kriitiliselt. Oma teadustöös teiste autorite materjalide kasutamisel tuleb viidata allikmaterjalile. Teadusteksti mõttearendus peab olema sihikindel, loogiline ja täpne ning toetuma faktidele, refereeringutele ja tsitaatidele. Neid ei tohi oma äranägemise järgi muuta. Töös ei tohi olla

Eesti keel
thumbnail
16
doc

REFERAADI KOOSTAMISE JUHEND

ning alles seejärel panna pealkiri. Nii ei teki ohtu, et referaat on teemast mööda kirjutatud. Küll aga ei ole võimalik seda kasutada etteantud teema puhul. Kui teema on olemas, tuleb asuda selle kohta materjale otsima. KUI PALJU PEAB LEIDMA MATERJALI? Kogutavate materjalide maht on alati suurem kui referaadi oma, muidu ei ole ju võimalik nendest kokkuvõtet teha. Kasutatud peab olema vähemalt 5 erineva autori materjali. Interneti materjale, mille autor pole teada, pole soovitav kasutada. Kasutatavast materjalist peab kirjutaja omama ülevaadet. Refereerida ei saa seda, millest pole aru saanud. KEEL JA STIIL Valida tuleb selline väljenduslaad, mis tuleneb käsitletava aine sisust ja vastab sel alal kujunenud sõnastusele ja mõistete struktuurile. Esitus on põhiolemuselt mitteemotsionaalne. Töös avaldatavad seisukohad ei tohi olla mitmetähenduslikud. Juhul

Kirjandus
thumbnail
38
doc

KIRJALIKU TÖÖ VORMISTAMINE

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Majandusteaduskond KIRJALIKU TÖÖ VORMISTAMINE Tallinn 2008 4 SISUKORD SISUKORD.............................................................................................................................4 1. ÜLDNÕUDED....................................................................................................................4 2. TIITELLEHT......................................................................................................................5 3. SISUKORD.........................................................................................................................6 4. KIRJALIKU TÖÖ SISU.....................................................................................................7 4.1. Pealkirjad......................................................................................................................7 4.2. Töö keel........................................

Majandus
thumbnail
26
doc

Psühholoogia bioloogiline-, kognitiivne- ja sotsiaalne vaade

PSYCHOLOGY PART 1: CORE Biological level of analysis Outline principles that define the biological level of analysis. 1) Behavior can be innate, because it is genetically based. Evolution may play a key role in behavior. 2) Animals may be studied as a means of understanding human behavior. 3) There are biological correlates of behavior. Cognitions, emotions and behaviors are products of the anatomy and physiology of our nervous and endocrine system. Explain how principles of the biological level of analysis may be demonstrated in research. 1) Correlational studies: Study by Buss, who hypothesized that across cultures, men will prefer to marry younger women because of greater reproductive capacity and women will place greater value on a potential mate's earning potential to provide survival advantages. This evolutionary hypothesis was tested in 37 cultures by sending out questioners. 2) Twin studies (type of correlational stud

Psühholoogia
thumbnail
63
doc

Lõputööde vormistamine

liigitatakse (töö liik) ja koostatakse järgmisi üliõpilastöid: referaat, labortöö, ainetöö, kursusetöö, kursuseprojekt, bakalaureusetöö, magistritöö, doktoritöö. Referaat on probleemi või teema kokkuvõtlik teadusalane ülevaade, mille koostamine põhineb eelkõige kirjandusallikate uurimisel. Referaadi koostamisel on eesmärgiks süvendada üliõpilase oskusi töötada erialase kirjandusega ning arendada väljendusoskust. Vajalik on esitada kokkuvõte, mis sisaldab nentivat, järelduslikku ja soovituslikku osa (kõik osad kokkuvõtte loetelus esitatakse numbriliselt järjestatult, sisaldades viitesõnu, nt ...võib, saab järeldada, ...on soovitav). Labortöö on õppeaines teoreetiliste teadmiste kinnistamiseks praktiline iseseisev uurimustöö, mis vormistatakse tööülesannete ja vormistusnõuete kohaselt kirjalikult.

Riskianalüüs
thumbnail
60
pdf

Kirjalike Tööde Vormistamise Juhend

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Majandusteaduskond KIRJALIKU TÖÖ VORMISTAMINE Tallinn 2008 SISUKORD 1. Üldnõuded .......................................................................................................................... 4 2. Tiitelleht ............................................................................................................................. 5 3. Sisukord .............................................................................................................................. 6 4. Kirjaliku töö sisu ................................................................................................................ 7 4.1. Pealkirjad ..................................................................................................................... 7 4.2. Töö keel ....................................................................................................................... 8 4.2.1. Lühendid tekstis.....

Eesti keel
thumbnail
70
pdf

Majandusalased uurimismeetodid

09.2011 Vigade vältimine uurimisküsimuse Kuidas valida uurimisküsimus valimisel · Teoreetiline tähtsus (olemasoleva teooria - Olemasolevad teadmised ­ mis on teada ja mis mitte · Ratta leiutamine testimine, uue teooria loomine) - Motivatsioon ­ miks? - Teooria ­ peamine uurimisväide · Uurimisväite/-argumendi olemasolu, mitte · Praktiline tähtus (kahjuks

Uurimistöö alused
thumbnail
164
docx

Challenges of childrens participation A Case Study of active citizenship in Cadle Primary School

Challenges of children`s “participation”: A Case Study of active citizenship in Cadle Primary School Gerli Orumaa – 662974 9th of May 2014 Word Count: 8,800 `Submitted in partial fulfilment of the requirements for the degree of B.A. International Relations` Table of Contents Abstract 3 Introduction 4 Chapter 1: Citizenship, Children`s Rights and Participation: from the UN to the UK 6 Chapter 2: Citizenship Education in Wales………………………………………………14 Active Citizenship in Cadle Primary School: A Case Study 20 Conclusion 29 Bibliography 32 Appendices Appendix 1: The United Convention of the Rights of the Child Appendix 2: Interview with Jamie Richards, the Head Teacher of Cadle Primary School 2 Abstract: Children inherently h

Inglise keel




Meedia

Kommentaarid (3)

mlookene profiilipilt
marite lõokene: ilma materjali kirjelduseta on võimatu aru saada mida see materjal sisaldab
14:21 16-12-2010
krsty603 profiilipilt
krsty603: Aitah sobis
15:52 21-11-2014
tiinalu profiilipilt
tiinalu: Mõttetu.
13:29 01-04-2016



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun