Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Uurimustöö - Teadliku külastajana teenindusettevõttes (3)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuhu tuleks kokku 8 last ja 2 täiskasvanut?

Lõik failist


TARTU ÜLIKOOL
Pärnu Kolledž
Turismi – ja hotelliettevõtlus

TEADLIKU KÜLASTAJANA TEENINDUSETTEVÕTTES
Uurimustöö

Pärnu 2010

SISUKORD


SISUKORD 2
TABEL 3
1. SUPELSAKSAD- ESIMENE KÜLASTUS 5
2. C. F. HAHN PUB- ESIMENE KÜLASTUS 6
3. SUPELSAKSAD- TELEFONIVESTLUS 6
4. C. F. HAHN PUB- TELEFONIVESTLUS 7
5. SUPELSAKSAD- TEINE KÜLASTUS 8
6. C. F. HAHN PUB- TEINE KÜLASTUS 8
7. SUPELSAKSAD- KOLMAS KÜLASTUS 9
8. C. F. HAHN PUB- KOLMAS KÜLASTUS 9
9. C. F. HAHN PUB - KIRJALIK SUHTLUS 10
10. SUPELSAKSAD- KIRJALIK SUHTLUS 10
KOKKUVÕTE 12
KASUTATUD INFOALLIKAD 13


TABEL


Kellaaeg/ selgitus
Asutus
Kirjeldus
26. september
09.00 – 09.30
Supelsaksad
lk. 5
28. september
13.00 – 14.30
C.F.Hahn Pub
lk. 6
30. september
Telefonivestlus
Supelsaksad
lk. 6
30. september
Telefonivestlus
C.F.Hahn Pub
lk.7
22. oktoober
17.00 – 17.50
Supelsaksad
lk.8
21. oktoober
11.00 – 12.00
C.F.Hahn Pub
lk.8
29.oktoober
22.00 – 23.40
Supelsaksad
lk.9
30. oktoober
22.00 – 00.20
C.F.Hahn Pub
lk.9
1. november
Kirjalik suhtlus
C.F.Hahn Pub
lk.10
1. november
Kirjalik suhtlus
Supelsaksad
lk.10
SISSEJUHATUS
Uurimustöö eesmärk on hinnata kahe toitlustusasutuse teeninduskultuuri ning nende vastavust teenindusmõttelaadi kriteeriumitele. Esimeseks külastuskohaks valisime kohviku Supelsaksad, mis asub Pärnus aadressil Nikolai 32, vanemas puumajas ning mis alustas oma tegevust 2010 a. algusel. Kohvikus saab nautida maitsvaid roogasid ja koogikesi hubases miljöös koos meeldiva teenindusega. Kohviku suureks plussiks on ka varajane lahtiolek, mis võimaldab enne tööle või kooli minekut kerge hommikueine võtta. Kohviku lahtioleku kellaajad on E-N 8.00-21.00, R 8.00-24.00, L 9.00-24.00, P 9.00-21.00.
Teiseks kohaks valisime C. F. Hahn Pubi (Carl Friedrich Hahn), mis asub Pärnus aadressil Riia mnt 129. Pubis on lisaks väga mitmekesisele toidu- ja joogivalikule võimalus kuulata nädalavahetustel ka erinevaid esinejaid, tänu millele on pubil rohkesti külastajaid. Pubi lahtioleku kellaajad on P-N 11.00-24.00,
Vasakule Paremale
Uurimustöö - Teadliku külastajana teenindusettevõttes #1 Uurimustöö - Teadliku külastajana teenindusettevõttes #2 Uurimustöö - Teadliku külastajana teenindusettevõttes #3 Uurimustöö - Teadliku külastajana teenindusettevõttes #4 Uurimustöö - Teadliku külastajana teenindusettevõttes #5 Uurimustöö - Teadliku külastajana teenindusettevõttes #6 Uurimustöö - Teadliku külastajana teenindusettevõttes #7 Uurimustöö - Teadliku külastajana teenindusettevõttes #8 Uurimustöö - Teadliku külastajana teenindusettevõttes #9 Uurimustöö - Teadliku külastajana teenindusettevõttes #10 Uurimustöö - Teadliku külastajana teenindusettevõttes #11 Uurimustöö - Teadliku külastajana teenindusettevõttes #12 Uurimustöö - Teadliku külastajana teenindusettevõttes #13 Uurimustöö - Teadliku külastajana teenindusettevõttes #14
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 14 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-03-18 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 225 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 3 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kallas85 Õppematerjali autor
Kahe teenindusettevõtte korduvate külastamiste põhjal koostatud uurimistöö teeninduskvaliteedi hindamiseks.

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
15
doc

Teadliku külastajana teenindusettevõttes

Tartu Ülikooli Pärnu kolledz AÜSA1 Kristiine Kõiv, Õnnela Tamar Teadliku külastajana teenindusettevõttes Uurimustöö Juhendaja: Dr Heli Tooman Pärnu 2009 Külastuse kuupäev Kellaaeg/selgitus Asutus Kirjeldus 9. november 13.40 - 14.25 Cafe Peccadello Lk. 4 - 5 13. november 15.45 - 16.45 C.F.Hahn Pub Lk. 5 - 6 17. november 11.20 ­ 12.10 Cafe Peccadello Lk. 7 19. november 11.15 ­ 12.00 C.F.Hahn Pub Lk. 8 - 9 2. detsember 17.00 ­ 17

Sotsiaaltöö korraldus
thumbnail
14
doc

TEADLIKU KÜLASTAJANA TEENINDUSETTEVÕTTES

................................................................................................... 13 Viidatud allikad...............................................................................................................14 3 SISSEJUHATUS Kõik me käime aeg-ajalt väljaspool kodu söömas ja poodides ostlemas, mille kaudu puutume kokku teenindajatega, mis võib olla nii positiivne kui ka negatiivne kogemus. Selle uurimustöö eesmärgiks on analüüsida teadliku külastajana kahe teenindusettevõtte külastusi. Uurimisülesanded: · kirjeldada kahe erineva ettevõtte külastusi, telefonivestlusi ning kirjavahetusi; · analüüsida lugude põhjal teeninduskultuuri olemasolu või selle puudumist, teeninduskeele kasutamist ning vigu klientide teenindamisel õpitud teoorial tuginedes; · anda omapoolne hinnang ning iseloomustada positiivseid ja negatiivseid külgi ja analüüsida parandusvõimalusi;

Teenindusfilosoofia
thumbnail
8
docx

Teadliku külastajana teenindusettevõttes

- teostada külastused Lehe kohvikusse - analüüsida teenindussuhtlust ja teeninduskogemust - anda hinnang ettevõtte teeninduskultuurile - koostada autorite eneseanalüüs. Töö koostamisel on tuginetud teenindusfilosoofia ja teeninduse alused aine õppematerjalidele. Töö on jagatud kaheks peatükiks. Esimeses peatükis kirjeldatatakse kahte kohviku külastust ja hinnatakse selle teeninduskultuuri. Teises peatükis on ära toodud autorite eneseanlüüs käitumisest valitud teenindusettevõttes. Külastuse kuupäev Kellaaeg Kirjeldus 11. oktoober 16.45-17.10 lk. 4 13. oktoober 12.45-13.15 lk. 4- 5 15. oktoober 16.45-17.25 18. oktoober 16.50-17.30 20. oktoober 17.30-18.05 LEHE KOHVIKU KÜLASTUSED Potentsiaalsete klientide teekond algas sellega, et üritasime leida internetist Lehe kohviku kodulehekülge

Turismi -ja hotelli ettevõtlus
thumbnail
15
doc

TEADLIKU KÜLASTAJANA PÄRNU JAHTKLUBIS

määravaks sealt saadud positiivne emotsioon, mida pakub hea teeninduskvaliteet. Püsimaks konkurentsis, peavad teenindusasutused end pidevalt täiendama ja pakkuma head külastuselamust. Järgneva uurimistööga uuritakse Eesti teeninduskvaliteeti Pärnu Jahtklubi restorani näitel. Kuna Pärnu Jahtklubi asub Pärnu kolledzi vahetus läheduses, on see sageli populaarne koht lõunatamiseks üliõpilaste seas. Külastades Jahtklubi, jälgisid autorid teenindust kriitilise ning teadliku pilguga, tehes märkmeid ja tähelepanekuid. Töö eesmärk on analüüsida ja hinnata teeninduskvaliteeti toitlustusettevõtte Pärnu Jahtklubi restorani näitel ning koostada autorite eneseanalüüs uurija ja külastaja seisukohast. Töö eesmärgi saavutamiseks on seatud järgnevad ülesanded: - kasutada Pärnu Jahtklubi restorani toitlustusteenust - analüüsida Pärnu Jahtklubi kodulehte - suheldada ettevõttega meili teel

Turismi -ja hotelli ettevõtlus
thumbnail
11
pdf

Klienditeeninduse töö Wabaduse kohviku külastuse põhjal

EESTI ETTEVÕTLUSKÕRGKOOL MAINOR Veebidisain ja digitaalgraafika Klienditeeninduse töö Wabaduse kohviku külastuse põhjal Kodutöö Juhendaja: Anne Roosipõld Tallinn 2018 Klienditeekond Wabaduse kohvikus SISSEJUHATUS Meie kodutöö eesmärk on välja selgitada Wabaduse kohviku klienditeekond ja hinnata seda ning tuua välja kolm kõige nõrgemat lüli, mida saaks arendada ja teha kolm ettepanekut, mida teha kohvikus paremaks. Klienditeekond on analüüsivahend ja kliendisuhete juhtimissüsteemide kujundamise vahend teenindusettevõtetes. Ta on teatud kui kvaliteedi teekond või teeninduse täiuslikkuse teekond. Klienditeekond sisaldab kogu ajaperioodi, mis algab kliendi esimesest kokkupuutest organisatsiooniga (nt. kodulehe külastamisega) ning lõppeb tema väljumisega or

Klienditeenindus
thumbnail
12
doc

Teadliku külastajana teenindusettevõttes

Teenindajaks oli noor neiu, kes kliendist alguses üldse välja ei teinudki. Ta seisis kaastöötajatega leti taga ning arutati mingeid puhkuseplaane või midagi sarnast. Kui ta viimaks märkas mind, siis ei olnud mingit tervitust. Kui ta oli minu käest tellimuse küsinud pööras ta pea jälle kaatöötajate poole ning nad rääkisid juttu edasi samal ajal kui ma maksta soovisin. Jutt oli neile naljapakkuv ning kihistati ka naerda. Klient ei olnud kohe kindlasti prioriteet ega ka hea teenindus. Pettusin väga, sest kõik võttis kaua aega ning tundsin end üleliigsena. 5) 12. detsembril ­ Otsustasime elukaaslasega jälle burgereid minna võtma. Teenindajaks oli vene keelt kõnelev noormees, kes ka aktsendiga eesti keelt oskas. Pidime mitu korda parandama oma tellimust, sest ta kas ei saanud aru või ei kuulnud piisavalt hästi. Hesburgeris on pidevalt probleeme töötajatega, kes ei oska piisavalt hästi eesti keelt, sest selle takistue tõttu võib juhtuda äpardusi

Teenindus
thumbnail
16
docx

Uurimustöö - teenindusettevõtte teenindamisest

Järvamaa Kutsehariduskeskus Kodumajandus KM21 UURIMUSTÖÖ Koostaja: Helena Aedma Juhendaja: Ruth Muru Paide 2013 Sisukord Sissejuhatus Mina on uurimustöö koostamisel analüüsisin mitme teenindusettevõtte teenindamist ja mitme sotsiaalala teenindamist. Toon välja positiivseid ja negatiivseid kogetud situatsioonidest. Loetlen kümme märksõna, mis minu arvates iseloomustavad head teenindust. Analüüsin ettevõttete teenindust. Tabel Külastus koht Külastuse kuupäev Kellaaeg Kirjeldus ,,Kadri Tare'' 21.01.2013 14:00 Positiivne: Ettevõttesse sisenedes, märkas mind

Eesti keel
thumbnail
16
doc

Situatsioonid teeninduses

Järvamaa Kutsehariduskeskus Kodumajandus toitlustamise suunaga KM3 Uurimustöö Teenindamise situatsioonid ja hinnangud Koostaja: Eneken Lakk Juhendaja: Ruth Muru Särevere 2009 Sisukord Sisukord........................................................................................................................ 2 SISSEJUHATUS..........................................................................................................

Klienditeenindus




Kommentaarid (3)

Mimsil profiilipilt
Mimsil: Ettevõtete külastuskirjeldus oli väga põhjalik
17:16 12-12-2013
caramelll profiilipilt
caramelll: Halb vormistus, kuid muidu pikk ja kirjeldav
19:54 01-01-2013
kadri22 profiilipilt
kadri22: väga hea ülevaatlik materjal. Tänud :)
17:43 13-12-2011



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun