Uurimustöö - Teadliku külastajana teenindusettevõttes (3)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuhu tuleks kokku 8 last ja 2 täiskasvanut ?
 
Säutsu twitteris

TARTU ÜLIKOOL
Pärnu Kolledž
Turismi – ja hotelliettevõtlus







TEADLIKU KÜLASTAJANA TEENINDUSETTEVÕTTES


Uurimustöö








Pärnu 2010

SISUKORD


SISUKORD 2
TABEL 3
1. SUPELSAKSAD- ESIMENE KÜLASTUS 5
2. C. F. HAHN PUB- ESIMENE KÜLASTUS 6
3. SUPELSAKSAD- TELEFONIVESTLUS 6
4. C. F. HAHN PUB- TELEFONIVESTLUS 7
5. SUPELSAKSAD- TEINE KÜLASTUS 8
6. C. F. HAHN PUB- TEINE KÜLASTUS 8
7. SUPELSAKSAD- KOLMAS KÜLASTUS 9
8. C. F. HAHN PUB- KOLMAS KÜLASTUS 9
9. C. F. HAHN PUB - KIRJALIK SUHTLUS 10
10. SUPELSAKSAD- KIRJALIK SUHTLUS 10
KOKKUVÕTE 12
KASUTATUD INFOALLIKAD 13


TABEL


Kellaaeg/ selgitus
Asutus
Kirjeldus
26. september
09.00 – 09.30
Supelsaksad
lk. 5
28. september
13.00 – 14.30
C.F.Hahn Pub
lk. 6
30. september
Telefonivestlus
Supelsaksad
lk. 6
30. september
Telefonivestlus
C.F.Hahn Pub
lk.7
22. oktoober
17.00 – 17.50
Supelsaksad
lk.8
21. oktoober
11.00 – 12.00
C.F.Hahn Pub
lk.8
29.oktoober
22.00 – 23.40
Supelsaksad
lk.9
30. oktoober
22.00 – 00.20
C.F.Hahn Pub
lk.9
1. november
Kirjalik suhtlus
C.F.Hahn Pub
lk.10
1. november
Kirjalik suhtlus
Supelsaksad
lk.10

SISSEJUHATUS
Uurimustöö eesmärk on hinnata kahe toitlustusasutuse teeninduskultuuri ning nende vastavust teenindusmõttelaadi kriteeriumitele. Esimeseks külastuskohaks valisime kohviku Supelsaksad, mis asub Pärnus aadressil Nikolai 32, vanemas puumajas ning mis alustas oma tegevust 2010 a. algusel. Kohvikus saab nautida maitsvaid roogasid ja koogikesi hubases miljöös koos meeldiva teenindusega. Kohviku suureks plussiks on ka varajane lahtiolek, mis võimaldab enne tööle või kooli minekut kerge hommikueine võtta. Kohviku lahtioleku kellaajad on E-N 8.00-21.00, R 8.00-24.00, L 9.00-24.00, P 9.00-21.00.
Teiseks kohaks valisime C. F. Hahn Pubi (Carl Friedrich Hahn), mis asub Pärnus aadressil Riia mnt 129. Pubis on lisaks väga mitmekesisele toidu- ja joogivalikule võimalus kuulata nädalavahetustel ka erinevaid esinejaid, tänu millele on pubil rohkesti külastajaid. Pubi lahtioleku kellaajad on P-N 11.00-24.00, R-L 11.00-02.00.
Korduvate külastuste põhjal tegime järeldused mõlema ettevõtte teeninduskultuuri kohta ning hindasime nii positiivseid kui ka negatiivseid külgi teenindamise protsessis.

1. SUPELSAKSAD- ESIMENE KÜLASTUS


Esimeseks külastuskorraks valisime Supelsaksad, mis on küllaltki uus kohvik Pärnu linnas ning kus me veel ei olnud käinud.
Külastasime kohvikut pühapäeva hommikul sooviga süüa kerge hommikusöök enne kooli minemist. Jõudsime kohviku ukse taha täpselt kell 09.00 ning uksed olid juba avatud. Sisse minnes tundsime vana maja hõngu, millega meenus lapsepõlve kodu. Interjöör oli eestiaegse sisekujundusega, välja arvatud müügilett, mis oma uudsusega ei sobinud üldisesse miljöösse. Ruumi sisenedes me hetkeks ei saanud aru, kuhu peaksime suunduma, kuna ei näinud ühtegi teenindajat. Astusime kõhklevalt edasi ning märkasime kõrvalasuvas ruumis müügiletti, mille taga seisis ka teenindaja , kes meid kohe ei märganud. Lähemale minnes teretas teenindaja meid viisakalt, kuid ei pööranud meile rohkem tähelepanu, kuna tegeles muude asjadega. Märkasime, et olime kohvikus esimesed külastajad.
Leti ääres seistes hakkasime ise teenindajalt küsima koogivaliku kohta, kuna tordivalik oli kesine ning igal koogialusel paar-kolm viilu . Soovisime tegelikult hommikuputru süüa, kuid teenindaja vastus oli ehmatavalt konkreetne: „ Kokk tuleb kell 11, enne seda sooja toitu ei saa!“ Seega
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Vasakule Paremale
Uurimustöö - Teadliku külastajana teenindusettevõttes #1 Uurimustöö - Teadliku külastajana teenindusettevõttes #2 Uurimustöö - Teadliku külastajana teenindusettevõttes #3 Uurimustöö - Teadliku külastajana teenindusettevõttes #4 Uurimustöö - Teadliku külastajana teenindusettevõttes #5 Uurimustöö - Teadliku külastajana teenindusettevõttes #6 Uurimustöö - Teadliku külastajana teenindusettevõttes #7 Uurimustöö - Teadliku külastajana teenindusettevõttes #8 Uurimustöö - Teadliku külastajana teenindusettevõttes #9 Uurimustöö - Teadliku külastajana teenindusettevõttes #10 Uurimustöö - Teadliku külastajana teenindusettevõttes #11 Uurimustöö - Teadliku külastajana teenindusettevõttes #12 Uurimustöö - Teadliku külastajana teenindusettevõttes #13 Uurimustöö - Teadliku külastajana teenindusettevõttes #14
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 14 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-03-18 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 211 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 3 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kallas85 Õppematerjali autor

Lisainfo

Kahe teenindusettevõtte korduvate külastamiste põhjal koostatud uurimistöö teeninduskvaliteedi hindamiseks.
teenindus , teenindusettevõte , teenindusstandard

Mõisted

Sisukord

  • SISUKORD
  • Kellaaeg/selgitus
  • Asutus
  • Kirjeldus

Teemad

  • TEADLIKU KÜLASTAJANA TEENINDUSETTEVÕTTES
  • TABEL
  • SISSEJUHATUS
  • SUPELSAKSAD- ESIMENE KÜLASTUS
  • C. F. HAHN PUB- ESIMENE KÜLASTUS
  • SUPELSAKSAD- TELEFONIVESTLUS
  • C. F. HAHN PUB- TELEFONIVESTLUS
  • SUPELSAKSAD- TEINE KÜLASTUS
  • C. F. HAHN PUB- TEINE KÜLASTUS
  • SUPELSAKSAD- KOLMAS KÜLASTUS
  • C. F. HAHN PUB- KOLMAS KÜLASTUS
  • C. F. HAHN PUB - KIRJALIK SUHTLUS
  • SUPELSAKSAD- KIRJALIK SUHTLUS
  • KOKKUVÕTE
  • KASUTATUD INFOALLIKAD

Kommentaarid (3)

Mimsil profiilipilt
Mimsil: Ettevõtete külastuskirjeldus oli väga põhjalik
17:16 12-12-2013
caramelll profiilipilt
caramelll: Halb vormistus, kuid muidu pikk ja kirjeldav
19:54 01-01-2013
kadri22 profiilipilt
kadri22: väga hea ülevaatlik materjal. Tänud :)
17:43 13-12-2011


Sarnased materjalid

8
docx
Teadliku külastajana teenindusettevõttes
15
doc
Teadliku külastajana teenindusettevõttes
14
doc
TEADLIKU KÜLASTAJANA TEENINDUSETTEVÕTTES
12
doc
Teadliku külastajana teenindusettevõttes
12
docx
Teadliku külastajana teenindusettevõttes
12
docx
Teadliku külastajana teenindusettevõttes
14
docx
Teadliku kliendina teenindusettevõttes
16
docx
Uurimustöö - teenindusettevõtte teenindamisest





Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !