Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Uurimistööde korraldamine (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • MIKS PRAKTILINE TÖÖ?
  • MIS ON PRAKTILINE TÖÖ?
  • MILLES ON KOKKU LEPITUD?
  • Kelle uurimistöö kaitsmine meeldis kõige enam miks?
  • Mida kasulikku õppisin tuleviku jaoks oma uurimistöö kursuse läbimiseks?
  • Kui praktilist tööd?
  • Millisele probleemile pakub õpilasfirma lahendust?
  • Mida oleks vaja teha et sellest firmast saaks jätkusuutlik ettevõte?
  • Miks kasutada uurimuslikku õpet?
  • Mis on takistanud uurimusliku õppe kasutamist?
Vasakule Paremale
Uurimistööde korraldamine #1 Uurimistööde korraldamine #2 Uurimistööde korraldamine #3 Uurimistööde korraldamine #4 Uurimistööde korraldamine #5 Uurimistööde korraldamine #6 Uurimistööde korraldamine #7 Uurimistööde korraldamine #8 Uurimistööde korraldamine #9 Uurimistööde korraldamine #10 Uurimistööde korraldamine #11 Uurimistööde korraldamine #12 Uurimistööde korraldamine #13 Uurimistööde korraldamine #14 Uurimistööde korraldamine #15 Uurimistööde korraldamine #16 Uurimistööde korraldamine #17 Uurimistööde korraldamine #18 Uurimistööde korraldamine #19 Uurimistööde korraldamine #20 Uurimistööde korraldamine #21 Uurimistööde korraldamine #22 Uurimistööde korraldamine #23 Uurimistööde korraldamine #24 Uurimistööde korraldamine #25 Uurimistööde korraldamine #26 Uurimistööde korraldamine #27 Uurimistööde korraldamine #28 Uurimistööde korraldamine #29 Uurimistööde korraldamine #30 Uurimistööde korraldamine #31 Uurimistööde korraldamine #32 Uurimistööde korraldamine #33 Uurimistööde korraldamine #34 Uurimistööde korraldamine #35 Uurimistööde korraldamine #36 Uurimistööde korraldamine #37 Uurimistööde korraldamine #38 Uurimistööde korraldamine #39 Uurimistööde korraldamine #40 Uurimistööde korraldamine #41 Uurimistööde korraldamine #42 Uurimistööde korraldamine #43 Uurimistööde korraldamine #44 Uurimistööde korraldamine #45 Uurimistööde korraldamine #46 Uurimistööde korraldamine #47 Uurimistööde korraldamine #48 Uurimistööde korraldamine #49 Uurimistööde korraldamine #50 Uurimistööde korraldamine #51 Uurimistööde korraldamine #52 Uurimistööde korraldamine #53 Uurimistööde korraldamine #54 Uurimistööde korraldamine #55 Uurimistööde korraldamine #56 Uurimistööde korraldamine #57 Uurimistööde korraldamine #58 Uurimistööde korraldamine #59 Uurimistööde korraldamine #60 Uurimistööde korraldamine #61 Uurimistööde korraldamine #62 Uurimistööde korraldamine #63 Uurimistööde korraldamine #64
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 64 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-01-30 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 35 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor sipsuke18 Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
7
pdf

UURIMISTÖÖ JA PRAKTILISE TÖÖ METOODILINE JUHEND GÜMNAASIUMIÕPILASELE, JUHENDAJALE JA RETSENSEERIJALE

hm.ee/index.php?046333&print=1 4. KOOLITÖÖTAJATE, SH JUHENDAJA JA RETSENSENDI ROLL Arendusjuht · Juhend­ ja korralduslike materjalide täpsustamine · Tähtajalise ajakava väljatöötamine ja selle jälgimine · Kollokviumide ettevalmistamine · Kaitsmiseks vajalike materjalide ettevalmistamine Haridustehnoloog · Infotehnoloogiline tugi (uurimistööde arvutiga vormistamise nõustamine) · Valitud õpikeskkonna haldamine · Valminud uurimistööde elektrooniline vastuvõtt Õpetajad ja kooli töötajad · Uurimistööde juhendamine ja retsenseerimine · Emakeele ja inglise keele õpetajad: uurimistöö resümee koostamise juhendamine ema- ja võõrkeeles Uurimistöö juhendaja peamine kohustus on koostöös töö autoriga reaalselt teostatava ja kaitsmiseks sobiliku teema formuleerimine. Juhendaja aitab määratleda uuringu põhiprobleemid ja metodoloogia ning töö etapid ja stuktuuri.

Uurimistöö alused
thumbnail
68
pdf

ÕPILASUURIMUSE JA PRAKTILISE TÖÖ KOOSTAMISE JA VORMISTAMISE JUHEND

temaatiline stend vms); 2) õpilasfirma (Eesti õpilasfirmade võistluste (Junior Achievement) nõuetele vastav õpilasfirma); 3) tehnoloogiline lahendus (leiutis, arvutiprogramm, -mäng, VHS-materjalide digitaliseerimine ja kasutajaliidese loomine jne); 4) õppematerjal (ülesannete kogu koos selgituste ja lahendustega, õppemängud, interaktiivne õppematerjal, õppevideod jms); 5) projekt (ürituse korraldamine, projekti kirjutamine ja juhtimine, suurema projekti raames väiksema projekti teostamine). 3.2. Nõuded praktilisele tööle Praktilise töö vormide rohkuse tõttu ei ole tööle seatud väga täpseid nõudeid. Koostöös juhendajaga tuleb töö iseloomust lähtudes leida kõige sobivamad lahendused. Praktilise töö juures on oluline tähelepanu pöörata järgmistele aspektidele: 1) valminud praktiline töö peab vastama seatud eesmärkidele ja ideedele (esitatakse

Eesti keel
thumbnail
60
pdf

ÕPILASUURIMUSE JA PRAKTILISE TÖÖ JUHEND

heliplaat, kuuldemäng, kooliraadio programm jms; d) fotoseeria või -jutustus; e) film, näiteks dokumentaalfilm, portreefilm, animafilm, lavastuslik film, muusikavideo jms; f) etendus või näitus, näiteks näidend, tants (koreograafia), kunsti-, kirjandus- või fotonäitus, temaatiline stend jms. 2) projektid: õppekäigu, näituse, muusikaürituse, konverentsi vm korraldamine; ürituse (konverentsi, konkursi, kontserdi, näituse, õppekäigu jne) korraldamine, projekti kirjutamine ja juhtimine; suurema projekti raames (nt rahvusvaheline projekt) väiksema projekti (konkreetne üritus, kompleks tegevusi vm) läbiviimine; praktiline töö võib olla ka osalemine üleriigilisel või rahvusvahelisel olümpiaadil ning see vormistatakse projektina või olümpiaadiks valmistumist toetava õppematerjalina; 3) õppematerjalid: eksami või olümpiaadi kordamisülesannete kogumiku koostamine;

Essee filmist
thumbnail
41
doc

Uurimistöö kirjutamise juhend

põhjalikumalt ja arendab oskust iseseisvalt mõelda, näha ja luua seoseid. Kuid uurimistöö peab vastama teadustööle esitatavatele nõuetele. Need nõuded on küll suures plaanis universaalsed, kuid teatud nüansid on õppe- ja teadusasutuseti erinevad. Tallinna Järveotsa Gümnaasiumis (TJG) valmivad uurimistööd peavad vastama käesolevas juhendis välja toodud nõuetele. Juhendi koostamisel on kasutatud Merlecons ja Ko õpimappi ,,Õpilaste uurimistööde juhendamine ja kaitsmine" (Tallinn, 2008), Tallinna Saksa Gümnaasiumi uurimistööde koostamise juhendit (Tallinn, 2007); Gustav Adolfi Gümnaasiumi õpilase uurimistöö koostamise ja hindamise juhendit (Tallinn, 2003); Hugo Treffneri Gümnaasiumi õpilaste uurimistööde koostamise juhendit (Tartu, 2008); Saaremaa Ühisgümnaasiumi uurimistööde koostamise ja vormistamise juhend (Kuressaare, 2001); M. Vija, Kadri Sõrmuse ja Irene

Eesti keel
thumbnail
55
doc

Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes

Riiklik Eksami- ja Kvalifikatsioonikeskus Soovitusi ja näiteid loovtööde läbiviimiseks põhikooli III kooliastmes Tallinn 2011 SISUKORD SAATEKS ........................................................................................ 3 SOOVITUSI JA NÄITEID LOOVTÖÖDE LÄBIVIIMISEST PÕHIKOOLI III KOOLIASTMES ­ Anne Ermast, Gled-Airiin Saarso, Kristi Teder Loovtöö korraldamine koolis ..............................................................4 Loovtöö teema valimine ....................................................................5 Loovtöö liigid ................................................................................5 Loovtöö juhendamine .......................................................................8 Loovtöö esitlemine ...........................................................................9 Loovtöö hindamine ..

Eesti keel
thumbnail
4
odt

Milleks on gümnaasiumi õppekavas uurimistöö?

Kas uurimistöö koostamine on gümnaasiumis vajalik ja mida see noortele õpetab? Uurimistöö on uurimusliku protsessi tulemus - kirjalik aruanne sellest, mida uuriti, kuidas uuriti ning millised on järeldused ja tulemused, milleni töö käigus jõuti. Uurimistöö koostamine on pikk protsess, mis eeldab, et õpilane leiab endale juhendaja ja viib end valitud teemaga täielikult kurssi, mis tähendab kümnete artiklite lugemist, raamatute sirvimist ja teatmeteoste uurimist. Kuigi uurimistöö on võimalik esitada aasta enne riigieksameid, eeldab see ikkagi väga suurt koolivälist tööd, mis võib õpilaste mõtted viia eemale kohustuslikest ainetest, mille olulisus uurimistöö koostamise perioodil ei vähene. Loomulikult ei ole uurimistöö koostamise mõju ainult negatiivne. Õigel teemal valitud teadustöö annab gümnasistile valitud teemal laia silmaringi, olulised teadmised ja vajaminevad oskused edasises elus hakkama saamiseks

Kirjandus
thumbnail
27
doc

Uurimistöö vormistamine

· elektroonilised väljaanded (võivad dubleerida paberkandjail olevaid trükiseid), arvutite vahendusel kasutatavad andmebaasid (Internet); · suulised allikad (mälestused, intervjuud), mis võivad olla subjektiivsed, kuid saab siiski kasutada, kui esitatud materjali õigsust saab kinnitada teistest allikatest leitud faktilise materjaliga. Kooli raamatukogu võimaldab põhikooliõpilasele kogu vajamineva informatsiooni, gümnaasiumiastme uurimistööde maht on ulatuslikum ja seetõttu on vaja kasutada ka rahva- või teadusraamatukogudes leiduvaid materjale. Materjalide leidmisel on abiks raamatukogude kataloogid (paber- ja elektroonilised kataloogid). Täiuslikem on Eesti raamatukogude elektronkataloog ESTER aadressil 4 http://helios.nlib.ee. Rahvusvaheline teadusartiklite andmebaas asub aadressil search.epnet

Uurimistöö
thumbnail
56
pdf

Lõputöö koostamise ja vormistamise juhend

Tuleks leida vastus järgmistele küsimustele:  Mida saadud andmed/tulemused näitavad?  Kas need on usaldusväärsed?  Kas püstitatud hüpoteesid (tõestamata teesid) leidsid kinnitust?  Kas saadud tulemused toetavad varasemaid uuringuid?  Millised on tööst tulenevad järeldused ja ettepanekud? Praktilise töö puhul sõltub teostuse ja materjali läbitöötamise järjekord ja meetod ülesandest (näituse korraldamine, õppematerjali koostamine, tööpraktika läbimine vm). Töö teoreetilises osas tuleb kirjeldada, analüüsida ja hinnata tööprotsessi, kasutatud allikaid ja tulemusi. 2.1.7. Töö toimetamine ja nõuetekohane vormistamine Autor toimetab oma lõputööd, arvestades juhendaja märkusi ja soovitusi: parandab ja täiendab seda, korrigeerib keele- ja vormistusvigu. Töö tuleb vormistada 3. peatükis esitatud nõuete kohaselt

Ainetöö




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun