Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Uurimis- ja Arendustöö metoodika iseseisev töö (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millisesse õenduse valdkonda artikkeluurimustöö kuulub?
  • Mis tüüpi uurimistööga kvalitatiivne või kvantitatiivne on tegu?
  • Milliseid uurimismeetodeid on kasutatud uurimisküsimuseleülesandele vastamiseks?
  • Milliseid informatsiooniallikaid kasutati kuidas koguti andmeid kuidas andmeid töödeldi?
  • Millisele järeldusele uurijad jõuavad?
  • Mis võivad tulemusi mõjutada?
  • Kui hästi uurija on tulemusi tõlgendanud?
  • Milline on teie hinnang artiklile?

Lõik failist

Tallinna Tervishoiu Kõrgkool
õenduse õppetool
Ruth Murakas
Uurimis- ja Arendustöö metoodika iseseisev töö
Artikli analüüs
Juhendaja : Ülle Ernits
Tallinn 2018

Artikli analüüsimise skeem

Uurimis ja Arendustöö metoodika iseseisev töö


Artikli analüüsi eesmärgiks on analüüsida ühte rahvusvahelises
Uurimis- ja Arendustöö metoodika iseseisev töö #1 Uurimis- ja Arendustöö metoodika iseseisev töö #2 Uurimis- ja Arendustöö metoodika iseseisev töö #3 Uurimis- ja Arendustöö metoodika iseseisev töö #4 Uurimis- ja Arendustöö metoodika iseseisev töö #5 Uurimis- ja Arendustöö metoodika iseseisev töö #6
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 6 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2018-05-04 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 13 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Eliisabeta20 Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
76
doc

Üliõpilastööde koostamine ja vormistamine

.......................................................................20 3.3. Kokkuvõte......................................................................................................................21 3.4. Sisukord ........................................................................................................................ 22 3.5. Sissejuhatus ...................................................................................................................23 3.6. Töö põhiosa ...................................................................................................................24 3.6.1. Uurimistöö metoodika.........................................................................................................................25 3.6.2. Uurimistulemused................................................................................................................................25 3.6.3. Arutelu............................

Eesti keel
thumbnail
25
pdf

KLIINILISE ÕENDUSE MOODULI KIRJALIK EKSAMITÖÖ

Tartu Tervishoiu Kõrgkool Õe põhiõppe õppekava Linell Sikk KLIINILISE ÕENDUSE MOODULI KIRJALIK EKSAMITÖÖ Juhtumianalüüs Juhendaja: Kristiina Virro Tartu Tervishoiu Kõrgkool Tartu 2021 SISUKORD SISUKORD 1 SISSEJUHATUS 2 KLIINILINE PÕHIDIAGNOOS JA KAASUVAD HAIGUSED 3 1.1 Põhidiagnoos ja kaasuvad haigused 3 1.2 Kongestiivne südamepuudulikkus 3 DIAGNOSTILISED PROTSEDUURID NING LABORATOORSETE ANALÜÜSIDE REFERENTSVÄÄRTUSED 4 RAVIMITE MANUSTAMINE 6 3.1 Haiglas tarvitatud ravimid 6 3.2 Ravimi “6 reeg

Sisehaigused
thumbnail
25
pdf

KLIINILISE ÕENDUSE MOODULI KIRJALIK EKSAMITÖÖ

Tartu Tervishoiu Kõrgkool Õe põhiõppe õppekava Linell Sikk KLIINILISE ÕENDUSE MOODULI KIRJALIK EKSAMITÖÖ Juhtumianalüüs Juhendaja: Kristiina Virro Tartu Tervishoiu Kõrgkool Tartu 2021 SISUKORD SISUKORD 1 SISSEJUHATUS 2 KLIINILINE PÕHIDIAGNOOS JA KAASUVAD HAIGUSED 3 1.1 Põhidiagnoos ja kaasuvad haigused 3 1.2 Kongestiivne südamepuudulikkus 3 DIAGNOSTILISED PROTSEDUURID NING LABORATOORSETE ANALÜÜSIDE REFERENTSVÄÄRTUSED 4 RAVIMITE MANUSTAMINE 6 3.1 Haiglas tarvitatud ravimid 6 3.2 Ravimi “6 reeg

Sisehaigused
thumbnail
60
docx

Laste intubeerimine ja ekstubeerimine

aastal 7,7 (Adamson 2007). 2008. aasta Tartu Ülikooli kliinikumi Anestesioloogia ja intensiivravi aastaaruandest selgub, et antud aastal ei dokumenteeritud mitte ühtegi ventilaator-pneumooniat. Et seda näitajat hoida on vajalik õdede steriilsus hingamisteede aspireerimisel, mille põhiliseks komplikatsiooniks on baktereemia (Sinha jt 2000). Diplomitöö eesmärgiks on kirjeldada intubatsiooni ja ekstubatsiooni olemust, õe rolli lapse intubeerimisel ning ekstubeerimisel. Samuti on töö eesmärgiks kirjeldada intubeeritud ning ekstubeeritud lapse õendusabi lasteintensiivravi osakonnas. Uurimistöö küsimused: · Mis on intubatsioon ja milline on õe roll lapse intubeerimisel lasteintensiivravi osakonnas? · Milline on õe roll intubeeritud lapse õendusabis lasteintensiivravi osakonnas? · Mis on ekstubatsioon ja milline on õe roll lapse ekstubeerimisel lasteintensiivravi osakonnas?

Õenduse alused
thumbnail
21
doc

Uurimustööks vajalik teada

olulisema tähtsusega on probleem. Kui uurimistulemused ütlevad vaid seda, mis oli juba varem teada, kordavat iseenesestmõistetavat, ei ole probleemi lahendus informatiivne. Kas uurimistulemused, teooria või hüpoteesid selgitavad uuritud nähtust? Mida paremini nad seda teevad, seda parem on selgitusvõime. Probleemi konkretiseerimine... Probleemi täpsustamine on vajalik selleks, et see muutuks uuritavaks. Kui uurimisprobleem jääb ebaselgeks, tekib oht, et kogu töö võib ebaõnnestuda. Probleemi täpsustamisel on oluline tutvumine olemasoleva kirjandusega ja empiiriliste uurimuste tulemustega. See tähendab, et probleemi täpsustamisel tuleb võtta aluseks olemasolev teave ning arendada sellest oma uurimuse teoreetiline baas. Uurimisprobleemi täpsustamisel võib abi olla ka probleemiga seotud ekspertidega konsulteerimisest. Probleemi täpsustamise järgselt tuleb leida vastus järgmistele küsimustele:

Uurimustöö metoodika
thumbnail
68
pdf

ÕPILASUURIMUSE JA PRAKTILISE TÖÖ KOOSTAMISE JA VORMISTAMISE JUHEND

............................................................................ 5 1.2. Teema valik ja eesmärgipüstitus ............................................................................................. 5 1.2.1. Hüpoteesi või uurimisküsimuse sõnastamine................................................................... 7 1.3. Kirjandusega tutvumine .......................................................................................................... 8 1.4. Töö kava koostamine .............................................................................................................. 8 2. UURIMISTÖÖ STRUKTUUR .................................................................................................. 9 2.1. Tiitelleht .................................................................................................................................. 9 2.2. Sisukord...................................................................

Eesti keel
thumbnail
937
pdf

Erakorralise meditsiini tehniku käsiraamat

vormistada. Vajalikul määral on õpikus toodud levinumad ingliskeelsed terminid koos nende eestikeelsete vastetega. Suurt tähelepanu on pööratud kiirabitöö eetikale, tööstressile ja töös esinevatele ohtudele. Realistlikud näidisjuhtumid annavad ettekujutuse kiirabi töökeskkonnast, kuid ka õige ja ratsionaalse lahenduse keerukamatele situatsioonidele. Mahukas praktiliste oskuste peatükk annab teoreetilised alused töö professionaalseks sooritamiseks nii individuaalselt kui kiirabibrigaadi koosseisus. Õpikusse on kokku kogutud erialane teave ja töövõtted nii Euroopast kui Ameerikast, mille koostajad on sidunud Eestis kehtivate ravi- ja tegevusjuhiste, õigusaktide ja õpiku koostamise ajal eksisteerinud reaalsete võimalustega. Head õppimist! Raul Adlas toimetaja 3 SISUKORD Erakorralise meditsiini tehniku eetikakoodeks…………………….……………………………… 10 1

Esmaabi
thumbnail
55
docx

UURIMISMEETODID

– Erinev keel • Ajakirjanduslik keel – lihtne; võib olla kujundlik, slängilik, ebamäärane • Teaduslik keel – professionaalsete terminite valdamine, teatud tüüpi väljendite kasutamine, korrektne ja selge – Teooria ja meetodi tähtsustamine • Ajakirjandus – ei pane rõhku teooriatele ja meetoditele, kuidas andmeid koguti ja analüüsiti. Süsteemne analüüs pole eriti oluline • Teadus – seos varasemate teooriatega ja täpne andmete kogumise metoodika üliolulised. Andmete analüüs peab olema süsteemne – Andmete esinduslikku: ajakirjanduses üsna ebaoluline. Teaduskeel OUT • kirjeldan • Nagu me kõik teame • Ma loodan, et • Usutavasti • “mulle õudsalt meeldis” • Mulle ei meeldi tema seisukoht IN • Analüüsin, uurin • Analüüs tõestas, et • Ma väidan, et • Hüpoteesi kohaselt • Nõustun lähenemisega • Raske on nõustuda seisukohaga Veel teaduslikust uurimisest…

Uurimismeetodid




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun