Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Uued suunad juhtimises 21. sajandil (4)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas tagada et koos töötaja lahkumisega ei kaota ettevõte oskusi ja teadmisi?
  • Kuidas panna inimesi ideid ja mõtteid jagama?
  • Mis on iga ettevõtte missioon?
  • Kellele mis teemal ja kuhu sa selle saadad?
  • Mis on aga põhjustanud ettevõtete kõrbemise?

Lõik failist

Vasakule Paremale
Uued suunad juhtimises 21-sajandil #1 Uued suunad juhtimises 21-sajandil #2 Uued suunad juhtimises 21-sajandil #3 Uued suunad juhtimises 21-sajandil #4 Uued suunad juhtimises 21-sajandil #5 Uued suunad juhtimises 21-sajandil #6 Uued suunad juhtimises 21-sajandil #7 Uued suunad juhtimises 21-sajandil #8 Uued suunad juhtimises 21-sajandil #9 Uued suunad juhtimises 21-sajandil #10 Uued suunad juhtimises 21-sajandil #11 Uued suunad juhtimises 21-sajandil #12 Uued suunad juhtimises 21-sajandil #13 Uued suunad juhtimises 21-sajandil #14 Uued suunad juhtimises 21-sajandil #15 Uued suunad juhtimises 21-sajandil #16 Uued suunad juhtimises 21-sajandil #17 Uued suunad juhtimises 21-sajandil #18
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 18 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-12-06 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 170 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 4 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Heli Mäemat Õppematerjali autor
Juhtimisalane referaat

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
161
pdf

Juhtimise alused

2.4.4.1.1 Terviklik kvaliteedijuhtimine 32 2.4.4.1.2 Eesmärgiline juhtimine 32 2.4.4.1.3 Tasakaalustatud mõõtmismudel 33 2.4.4.2 Postmodernistlikud juhtimisteooriad 34 2.4.5. Juhtimise põhimõtted 21. sajandil 34 3. Organisatsioon ja organisatsiooniteooriad. Organisatsiooni sise- ja 35 väliskeskkond 3.1 Organisatsiooni mõiste 35 3.2 Ettevõte kui süsteem 36 3.3 Formaalsed ja informaalsed organisatsioonid 37 3

Juhtimine
thumbnail
4
doc

Muudatuste juhtimine

segamini. Kui organisatsioon suudab anda oma töötajatele piisavalt infot ja selgitust ning omalt poolt pakkudes ka töötajate ettepanekute vastuvõtmist ja mõistmist. Sel juhul suudab iga organisatsioon viia läbi edukalt läbi muudatusi, nii, et mõlemad pooled ­ juhtkond ja töötajad ­ mõistaksid üksteist. [1] Kuidas on võimalik juhtida muutust edukalt? Bernard Bass on loonud neli omavahel seotud komponenti, mis tema arvates on oluline järgida muudatuste juhtimises. Esiteks on idealiseeritud mõju. Bass väidab, et tõeline usaldus peab olema ülesehitatud aastate jooksul liidrite ja järgijate vahel. Usaldus juhi ja järgijate vahel on vundament uues olukorras. Teiseks komponendiks on inspireeriv motivatsioon. "Muutuva keskkonna inspireeriv motivatsioon pakub järgijatele väljakutseid ja muudatustes osalemine aitab saavutada ühiseid eesmärke. Kolmandaks on intellektuaalne stimulatsioon. Intellektuaalne stimulatsioon aitab järgijaid

Arendustegevus
thumbnail
18
doc

Juhi erinevad rollid

Rapla 2008 SISUKORD SISSEJUHATUS........................................................................................................................ 3 1.JUHI TÖÖ................................................................................................................................5 2. STRATEGELINE JUHTIMINE JA JUHI ROLLID STRATEEGILISES JUHTIMISES.....6 2.1 JUHTIMISTASANDITEL ERINEVAD ROLLID ........................................................................................ 7 2.1.1 Keskastmejuht.......................................................................................................................................7 2.2 JUHID VALDKONDADE JÄRGI................................................................................................................8 2.2.1 Personalijuhi rollid......................

Juhtimise alused
thumbnail
23
docx

Klassikalised, neoklassikalised ja kaasaegsed juhtimisteooria

Klassikalised juhtimisteooriad Erinevate juhtimisteooriate ja nende arengu tundmine aitab mõista juhtimise printsiipe ning nende rakendamise vajalikkust juhtimises. Klassikaliste juhtimisteooriad: · teadusliku juhtimise teooriad · administratiivse juhtimise teooriad. · bürokraatlikku koolkonna seisukohad. Teadusliku juhtimise ja administratiivse juhtimise käsitlused arenesid peaaegu ühel ajal, s.o. tööstusrevolutsiooni alguses 1900 aastast Inglismaal. Enne tööstusrevolutsiooni toodeti esemeid üksikeksemplaridena käsitööliste poolt ja neid kasutati müügiks või kauplemiseks kaupade vastu, mida vajati

Juhtimise alused
thumbnail
15
doc

Juhtimine

loeng) Liina Puusepp Sissejuhatus juhtimisse Tehnoloogia ja eriti infotehnoloogia arengu tõttu on töö muutunud väga keeruliseks ja spetsiifiliseks. Juhtidel on üha raskem kõigi alluvate tööd detailselt tundma õppida. Lahendus on leitud selles, et juhtidele õpetatakse, kuidas inimestega ümber käia. Seega on suhtlemisel juhtimises väga suur osa. Juhtimise mõiste ja funktsioonid Honeywelli uuringute käigus küsitleti 3600 juhilt, kuidas nad juhiks said. Küsitletud juhtide arvates omandasid nad: 1) poole oma teadmistest tööülesandeid täites ja oma eksimustest õppides; 2) 30% teadmistest juhtide, juhendajate ja kaastöötajatega suheldes; 3) 20% andis erialane haridus ja täiendkoolitus (Zemke, 1985). Nagu näha osutusid kõige vajalikumaks valusad õppetunnid

Juhtimine
thumbnail
10
doc

Juhtimine 2011 kordamisküsimused/vastuse d

langetada valikuid alternatiivsete laienemisplaanide vahel. 4.Nimeta 5 strateegilise juhtimise koolkonda. Disaini, planeerimise, kognitiivse, ettevõtluse, kultuuri, keskkonna. 5.Mis on strateegilise juhtimise protsess Strateegiline juhtimine on kõikehõlmav laiahaardeline protsess, mille eesmärk on luua efektiivsed strateegiad ning need ellu viia, seejuures ka selle rakendamisest kasu saada (konkurentsieelis). Strateegilises juhtimises on peamine arvestada pikaajaliste eesmärkide prioriteetsust ressursside rakendamisel ja organisatsiooni arendamisel. (strateegia peab aitama juhil vastata sellistele küsimustele nagu kus on organisatsioon praegu, milline tahab organisatsioon olla kolme aasta pärast või millised tegevused aitavad neid eesmärke saavutada) 6.Mille poolest erinevad missioon ja visioon? Visioon: Ettekujutus ehk nägemus organisatsiooni tulevase võimaliku ja soovitava seisundi kohta

20. sajandi euroopa ajalugu
thumbnail
7
doc

Eestvedamise teooriad ja tehnikad

2 Juhtimise alused (5-6. loeng) Liina Puusepp P. Hersey ja K. Blanchard (1993) on käsitlenud oma situatiivse eestvedamise teoorias nelja eestvedamise stiili ning nende sõltuvust olukorrast ja järgijate valmisolekust osaleda organisatsiooni tegevuses ja juhtimises. Antud teooria kohaselt rakendavad juhid nelja juhtimisstiili: käskimine ehk autokraatlik juhtimine, selgitamine, osalemine ja delegeerimine. Käskimine ehk autokraatlik juhtimine eeldab järgmistest juhtimise põhimõtetest kinnipidamist: · range tegevuse koordineerimine · distantsi loomine ja hoidmine alluvatega · ühesuunaline kommunikatsioon, kasutatakse võimu · alluvate kuulekus ja nende ootustega mittearvestamine

Juhtimine
thumbnail
7
doc

Eestvedamise teooriad ja tehnikad

2 Juhtimise alused (5-6. loeng) Liina Puusepp P. Hersey ja K. Blanchard (1993) on käsitlenud oma situatiivse eestvedamise teoorias nelja eestvedamise stiili ning nende sõltuvust olukorrast ja järgijate valmisolekust osaleda organisatsiooni tegevuses ja juhtimises. Antud teooria kohaselt rakendavad juhid nelja juhtimisstiili: käskimine ehk autokraatlik juhtimine, selgitamine, osalemine ja delegeerimine. Käskimine ehk autokraatlik juhtimine eeldab järgmistest juhtimise põhimõtetest kinnipidamist: · range tegevuse koordineerimine · distantsi loomine ja hoidmine alluvatega · ühesuunaline kommunikatsioon, kasutatakse võimu · alluvate kuulekus ja nende ootustega mittearvestamine

Juhtimise alused




Kommentaarid (4)

triin991 profiilipilt
triin991: Väga kasulik minu essee jaoks. Sain häid mõtteid. AITÄH.
19:16 26-10-2011
Piretlood profiilipilt
Piretlood: Informatiivne ja asjalik materjal
15:32 13-12-2011
lihtsaltS profiilipilt
lihtsaltS: Väga asjalik referaat.
11:04 19-11-2012



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun