Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Tööintervjuu küsimustikku koostamine (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas läheb - Kas olete närvis?
  • Mis on teie motivaatoriks?
  • Missugused on teie ametioskused mis kõlbaksid just pakutavale töökohale ?
  • Missuguseid oskusi ja kogemusi olete omandanud viimati?
  • Mis põhjusel te eelmiselt töökohalt lahkusite?
  • Mida ootate uuelt töökohalt?
  • Mis töökohal tahaksite te olla viie aasta pärast?
  • Midagi meie firma kohta?
  • Milline on teie jaoks üks hea juht?
  • Millised on teie parimad võimed?
  • Mis on teie nõrkused?
  • Mis te arvate meie firma praegusest juhtimissüsteemist?
  • Mis on teie arvamus meie firmast ja selle tegevusest?

Lõik failist

Tööintervjuu küsimustikku koostamine #1 Tööintervjuu küsimustikku koostamine #2
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2017-03-28 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 12 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor AnnaAbi Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
17
docx

KÜSITLUS

Selle meetodi abil on võimalik teada saada suhtumisi erinevatesse probleemidesse, tõekspidamisi, arvamusi, valikuid, huvisid. Küsitlusmeetoditega saab suure hulga töötlusmaterjale lühikese ajaga, eriti anketeerimisega. Küsitluse liik. Kvalitatiivne küsitlus ­pehme -, suhteliselt vähe formaliseeritud küsitlus, mille eesmärgiks on : - genereerida hüpoteese; - uurida suhteliselt erandlikke olukordi/ objekte; - saada eksperthinnanguid. Kvalitatiivse intervjuu tulemustele ei rakendata tavalisi statistilisi meetodeid ja saadavad tulemused ei ole standardsete meetodite abil üldistatavad. Kvantitatiivne küsitlus , mille korral kasutatakse standardiseeritud küsitlusvormi ­ ankeeti ning tulemused üldistatakse üldkogumile. Sellise küsitluse puhul tuleb jälgida terve rea eelduste täidetust, et tulemused oleksid üldistatavad. Küsitluse vastuste ja tulemuste puuduseks ei ole 100 protsendiline objektiivsus

Andme-ja tekstitöötlus
thumbnail
46
doc

Konspekt Personalijuhtimine 2013

Meetodi sobivus ja vastuvõetavus (kandidaatide suhtumine) Valikumeeskonna võimekus Administratiivsed ja ajafaktorid Korrektsus ja valiidsus Maksumus VALIKUINTERVJUU (SELECTION INTERVIEW) 1. TÖÖ ANALÜÜSIST TULENEVAD OTSUSTUSED: ametikoha töö sisu, maht, vastutus, õigused, kvalifikatsioon, töövahendid... 2. VAHETU JUHI JA KOLLEEGIDE POOLSED OOTUSED KANDIDAADI ISIKULE. 3. INTERVJUU LÄBIVIIJA(TE) OTSUSTAMINE (PERSONALIPOLIITIKA, VALIKUPROTSEDUUR) Kes osaleb? Millises rollis? 4. VAHENDID: INTERVJUU PLAAN, HINDAMISKRITEERIUMID, HINNANGUSKAALAD 5. AEG: Milline on parim aeg? Mitu intervjuud päevas on otstarbekas pidada? Kui pikk peaks olema üks intervjuu? Kahe intervjuu vaheline aeg? 6. KOHT: Ruumi , paigutus, sisustus, varustus jne? Laine Simson, Ph.D 12 Personalijuhtimine 2013 7

Personalijuhtimine
thumbnail
35
doc

Sekretäriõpe

esindajaid välisriikidest. Sellisel juhul jälgitakse rahvusvahelisel tasandil heakskiidetud etiketitavasid: õhtuseks ajaks koostatakse eraldi kultuurprogramm. · Sekretäri ülesanded ärikohtumiste ettevalmistamisel võivad olla määratletud mitmeti: ? Sekretär on seotud algusest õpuni kohtumiste ettevalmistamise, korraldamise ja teenindamisega. ? Sekretär on seotud ühe töölõiguga ärikohtumiste programmist, näiteks nimekirjade koostamine, kutsete väljasaatmine, külaliste vastuvõtmine ja majutuse korraldamine. Tööülesannete jaotud sõltub sellest, kui suur on ärikohtumiste ulatus ja kas selle korraldamiseks on loodud eraldi töörühm. · Sekretäri tööülesanded: ? Kutsete ja informatsiooni edastamine. ? Tagasiside osavõtjate kohta. ? Majutuse korraldamine. ? Transpordi korraldamine. ? Söögiaegade ja ­kohtade korraldamine. ? Töömaterjalide ettevalmistamine.

Sekretäriõpe
thumbnail
27
doc

Klienditeenindus

Ülesanne: 1. Loe materjal läbi. 2. Too välja teenindajale vajalikud positiivsed omadused. 3. Too välja, milliseid soovitusi antakse teenindamise parandamiseks. 4. Mida loetaks headeks külgedeks telefoniteeninduses, milliseid halbadeks külgedeks? 5. Mida loetakse klienditeeninduses suuremateks vigadeks? 6. Mida võiksid enda jaoks arvesse võtta? Klienditeenindus Klienditeeninduse tase on kahtlemata üks olulisemaid faktoreid iga organisatsiooni äriedu saavutamisel. Miinimumtaseme garanteerimiseks peaks meie poolt pakutavaga rahule jäädama, kuid silmapaistvaks ja eriliseks muudab meie teeninduse see, kui suudame klienti üllatada tema ootusi ja soove ületades. Paljudes valdkondades, kus teenuste arendamine on muutunud vägagi aktuaalseks, peetakse kliendi mõiste kasutamist veel küsitavaks ning isegi mittesoovitatavaks. Selliste valdkondade hulka näib kuuluvat ka haridus. Inimesed on alat

Sotsiaaltöö
thumbnail
323
doc

Aktiivõppe meetodid I-III TööLEHED

.............6 EBAVÕRDSED VAHENDID.................................................................10 ELUVESI...................................................................................................12 ENESEKEHTESTAMINE.......................................................................18 GRUPIKÄITUMINE...............................................................................21 HEA JA EDUKAS INIMENE.................................................................22 INTERVJUU.............................................................................................23 JÄLGI JUHENDIT JA TEE.....................................................................24 KAARDID................................................................................................25 KEHAKEEL..............................................................................................27 KLASSIKULTUUR...............................................................................

Isiksusepsühholoogia
thumbnail
46
docx

Juhtimine vastused

1. Ettevõtte keskkond, mõjugrupid ja nende peamised huvid. Sisekeskkond: juhid, omanikud, töötajad. Väliskeskkond: mikrokeskkond ja makrokeskkond. Makrokeskkond: riik, ühiskond, rahvusvahelised mõjurid. Väliskeskkonna loovad peamised väljaspool organisatsiooni olevad jõud, mis potentsiaalselt võivad oluliselt mõjutada kaupade või teenuste edu. Väliskeskkond jaguneb omakorda kaheks ­ mikro- ja makrokeskkonnaks. Makrokeskkond on laiem ja hõlmab faktoreid, mis mõjutavad kõiki organisatsioone võrdselt. Makrokeskkonna osad on rahvusvaheline, majanduslik, sotsiaalne, õiguslik-poliitiline ja tehnoloogiline keskkond. Organisatsiooni mikrokeskkond on konkreetsem ja organisatsioonile lähemal ning haarab konkurente, tarnijaid, kliente, strateegilisi liitlasi jm survegruppe. Rahvusvaheline keskkond hõlmavad ülemaailmseid arengusuundi, sealhulgas otseselt ärielu mõjutavaid trende. Ülemaailmsed trendid on Euroopa Liidu laienemine, keskkonnakaitse tõhustamine ja kõrgt

Juhtimine
thumbnail
130
rtf

Amundsoni raamat

4636 Aktiivne Aktiivne Aktiivne 116 254 96 118 ne Aktiivne Aktiivne nKuivne Aktiivne Aktiivne kaasamine Aktiivne kaasamine kaasamine kaasamine Aktiivne kaasamine Aktiivne kaasamine Aktiivne Aktiivne Aktiivne Aktiivne kaasamine kaasamine Kaasam kaasamine kaasamine kaasamine kaasamine kaasamine kaasamine ine Aktiivne kaasamineProbleemi m??ratlemise ?lesanded 87 N?ustamise

Psühholoogia
thumbnail
59
pdf

Juhtimine

1. Ettevõtte keskkond, mõjugrupid ja nende peamised huvid. Sisekeskkond: juhid, omanikud, töötajad. Väliskeskkond: mikrokeskkond ja makrokeskkond. Makrokeskkond: riik, ühiskond, rahvusvahelised mõjurid. Error! Reference source not found.Väliskeskkonna loovad peamised väljaspool organisatsiooni olevad jõud, mis potentsiaalselt võivad oluliselt mõjutada kaupade või teenuste edu. Väliskeskkond jaguneb omakorda kaheks ­ mikro- ja makrokeskkonnaks. Makrokeskkond on laiem ja hõlmab faktoreid, mis mõjutavad kõiki organisatsioone võrdselt. Makrokeskkonna osad on rahvusvaheline, majanduslik, sotsiaalne, õiguslik- poliitiline ja tehnoloogiline keskkond. Organisatsiooni mikrokeskkond on konkreetsem ja organisatsioonile lähemal ning haarab konkurente, tarnijaid, kliente, strateegilisi liitlasi jm survegruppe. Organisatsiooni keskkonda tuleks käsitleda kui organisatsiooni suhtes erinevate huvide ja ootustega huvigruppide kooslust, kellega juhil organisatsiooni esindajana tule

Juhtimine




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun