Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Töö meediaagentuuris (0)

1 Hindamata
Punktid
Töö meediaagentuuris #1
Punktid Tasuta Faili alla laadimine on tasuta
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2018-10-12 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 4 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor AnnaAbi Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
14
pdf

Brändi juhtimine eksam konspekt

Brändi haldaja loob brändi identiteedi ning seda kommunikeerides kujuneb tarbija jaoks brändi kuvand. x Turundaja/ettevõtte/omaniku nägemus brändist x Väärtused ja omadused, mida turundaja soovib, et avalikkus seostaks brändiga x Turundaja poolt soovitud brändi maine x Fikseeritakse turundaja poolt brändi käsiraamatus x Turundaja poolt soovitud brändi positsioon (brändi tähendus avalikkuse jaoks) x Luuakse turundaja ja reklaamiagentuuri poolt loomingulise töö tulemusena x Asub turundaja peas x Brändi omanik soovib, et identiteet oleks võimalikult sarnane kuvandiga. x Identiteet peab keskenduma autentsetele väärtustele 4) Brändi kuvand Brändi kuvand on sümboolne konstruktsioon, mis luuakse inimese peas. See sisaldab kogu informatsiooni ja ootusi, mida seostatakse mingi toote/teenuse või ettevõttega, kes seda pakub. Kremezi kohaselt sünnib imago teadvuses või alateadvuses, see on inimese ettekujutus mingist ilmingust,

Brändi juhtimine



Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun