Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Turundusvõimalused Facebookis (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on sotsiaalne meedia ja turundamine sotsiaalmeedias?
  • Kuidas turundada sotsiaalmeedias?
Vasakule Paremale
Turundusvõimalused Facebookis #1 Turundusvõimalused Facebookis #2 Turundusvõimalused Facebookis #3 Turundusvõimalused Facebookis #4 Turundusvõimalused Facebookis #5 Turundusvõimalused Facebookis #6 Turundusvõimalused Facebookis #7 Turundusvõimalused Facebookis #8 Turundusvõimalused Facebookis #9 Turundusvõimalused Facebookis #10 Turundusvõimalused Facebookis #11 Turundusvõimalused Facebookis #12 Turundusvõimalused Facebookis #13 Turundusvõimalused Facebookis #14 Turundusvõimalused Facebookis #15
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 15 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-10-30 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 13 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor K T Õppematerjali autor
1. SOTSIAALMEEDIA OLEMUS JA RAKENDAMINE TURUNDUSKANALINA
1.1. Sotsiaalmeedia olemus
1.2. Sotsiaalmeedia rakendamine turunduskanalina
1.3. Sotsiaalmeediavõrgustik Facebook

2. FACEBOOK TURUNDUSKANALINA
2.1. Facebooki fännilehed
2.2. Facebooki postitused
2.3. Facebooki reklaam

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
30
docx

Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju

suurt rooli noormehed Taanist. Nende postitust nähes tulin ideele neid järgida (vt. Lisa 1). Teema valimisel sai määravaks see, et olen ise sotsiaalmeedia kasutaja ning soovisin teada saada, kuidas levivad ning mõjuvad postitused. Uurimistöös kasutatud uurimismeetodiks on tegevusuurimus. Töös on kolm peatükki ja kolmteist alapeatükki. Töö teoreetilises osas uurisin sotsiaalmeedia liike ning kanaleid. Praktilise osa tarbeks postitasin sotsiaalmeediasse Facebook ühe pildi ja ühe video. Pildil ning videos palusin inimestel postitust jagada. Töö eesmärgiks oli uurida postituste mõju ning levikut. Lisaks sellele selgitada välja, missuguses formaadis postitused inimestele rohkem huvi pakuvad. Töö teoreetilise osa informatsiooni sain ma internetist. Saadud informatsioon oli mahukas, mistõttu ei tekkinud vajadust haarata mõne raamatu järele. Lisaks vaatasin erinevaid uudiseid sotsiaalmeedia mõju kohta.

Meedia
thumbnail
21
docx

Sotsiaalmeedia tarbimisharjumused

Praegune maailm on sellele sarnane- Nõukogude Liidus oli keelatud valitsuse halvustamine, tänapäeval on keelatud sponsorite vastased seisukohavõtud. Miljonid inimesed üle kogu maailma on ühe või mitme sotsiaalvõrgustiku liikmed ning omavad ligipääsu internetile. Nad pidevalt täiendavad oma netiprofiili, jagades fotosid ja mõtteid sõprade-tuttavatega. Selleks kulutatakse tunde selleks, et püsida kursis kõigega, mida nende sõbrad ja tuttavad sotsiaalvõrgustikes jagavad. Facebook Facebook on internetipõhine suhtlusvõrgustik, mis loodi 2004. aastal Mark Zuckerberg koos kaasõpilaste Dustin Moskovitzi ja Chris Hughesi poolt, kui õppisid Harvardi Ülikoolis informaatikat. Veebilehe kasutajaõigusi anti algul vaid Harvardi ülikooli õpilastele, kuid seda laiendati ka teistele ülikoolidele Bostonis. Hiljem suurenes leht kõigi üliõpilasteni, seejärel keskkooli õpilasteni ja lõpuks igaüheni, kes on vanuselt kolmteist või vanem. Veebilehe nimi

Ühiskonnaõpetus
thumbnail
168
pdf

E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE

Autor: Triin Tammert Juhendaja: Pille Pruulmann-Vengerfeldt (PhD) Tartu 2010 1 Sisukord Sissejuhatus ................................................................................................................................6 1. E-turundus ...........................................................................................................................8 1.1. Turundus ja e-turundus .................................................................................................8 1.2. E-turunduse võimalused ja riskid ..................................................................................9 1.3. ICDT mudel ................................................................................................................ 11 1.3.1. Virtuaalne inforuum ......................................................................

Turundus
thumbnail
13
docx

Nakkusturundus

Mõistet on kasutatud ka teiste ebatavalist turundustegevuste (skandaalsed sõnumid, laternapostidele kleebitud teated) iseloomustamiseks, mis pole aga õige. Nakkusturundus on ikkagi teadlikult ettevõtte turunusstrateegiasse haaratud tegevus (Luik, 2008: 129). 2. MEEDIUMID Parimateks meediumiteks ehk nakkusturunduse vahendajateks on võrgustikud, mis on kiired, odavad ja populaarsed. Parim lahendus on muidugi veeb, eelkõige sotsiaalsed suhtlusvõrgustikud nagu Facebook, MySpace, Twitter jne. Lisaks sotsiaalvõrgustikele on kasutusel ka e-maili ja kiirsuhtlusprogrammide vahendusel leviv nakkusturundus ning muidugi ka kõige vanem ja klassikalisem meedium: inimene, nimelt siis suust suhu leviv reklaam (Luik, 2008: 130). Ideaalis on võrgustike kaudu toimuv kampaania nii tõhus, et jõuab peavoolukanalitesse uudislugude ja saatelõikude kaudu ehk ajakirjandusliku sisu osana. 2.1 Populaarseimad meediumid

Turundus
thumbnail
16
docx

Kaasaegne turundus - referaat

Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor Kaasaegne turundus 2012/2013 Referaat Koostaja: Juhendaja: Aet Kull Viljandi 2013 Mis on üldse turundus? Turundus on tegevuste süsteem, mille eesmärgiks on viia kokku ostjate soovid ja vajadused ning müüja eesmärgid. Turundust on erinevates allikates kirjeldatud ka kui erinevate tegevuste juhtimist, hõlmates tarbijate soovide ja vajaduste tuvastamist (või loomist!) ja rahuldamist ettevõttele kasumlikul viisil. Turunduse tuum on mõista, et tarbijad kasutavad mingit toodet või teenust sellepärast, et neil on seda vaja (või nad arvavad, et on vaja), aga mitte lihtsalt soovist oma raha kulutada

Turundus
thumbnail
18
pdf

Praktiline ülesanne e-turundus

Olulisem on tekstis ka esile tõstetud kirja fondi paksendamisega ja alla joondamisega on tekste kategoriseeritud. 7 MTÜ VIKIPEEDIAST Vikipeedia on justkui teatmeteos, kuid tegelikult pole see ametlikult teatmeteos ja sinna lisavad informatsiooni vabatahtlikult inimesed ise. Seetõttu ei tasu alati seal kõike uskuda ja tuleb kontrollida ametlikest allikatest. Turundus isikuna ettevõttes töötades tasub aeg-ajalt vaadata vikipeediast ega keegi sinna organisatsiooni kohta miskit lisanud ole. Kui on lisatud, siis kas see ikka vastab tõele. Järgmisena võrdlen MTÜ Igale Lapsele Pere vikipeedia lehte nende ametliku kodulehega. https://et.wikipedia.org/wiki/MT%C3%9C_Igale_Lapsele_Pere Minu poolt sai valituks MTÜ Igale Lapsele Pere. Nende vikipeedia leht on üllatavalt informatiivne. Seal on kokkuvõtvalt kirjeldatud, millega organisatsioon tegeleb ja kus

Baas Logistika
thumbnail
18
pdf

Praktikaaruanne

Teistele on mõelnud koduleht, kus võib leida palju pakkumisi ning kogu olulist infot. 5 1.4 Infotehnoloogia vahendid Ettevõttes on igal töötajal oma arvuti ning oma lauatelefon ja mobiiltelefon. Dizel autokooli töötajatel on ka oma e-posti aadressid ja nende nimedele tehtud Zoom kasutajad. Nagu juba oli öeldud, Dizel autokoolil on olemas oma koduleht ja Facebook konto. Kui vaadata Dizel kodulehti internetis, võib kohe öelda, et ta on lihtne ja meeldiv. Kasutatakse meeldivaid värve ja toone. Informatsioon on kättesaadav kahes keeles: eesti ja vene. Oleks parem lisada juurde inglise keelne versioon, sest Eestis elab praegu palju välismaalasi, kes tahavad sama teenust kasutada. On olemas kontakt informatsioon: telefon, e-post. Kodulehel on välja toodud informatsioon hindade, pakkumiste ja kooli kohta. Samuti

Uurimustöö
thumbnail
40
doc

E-turunduse eksami kordamisküsimused

koosne enam ammu ainult klassikalistest veebirakendustest ja elektronpostipõhisest kommunikatsioonist. Lisandunud on mitmesugused mobiilsed personaliseerimise (NFC, QR-koodid) tehnoloogiad ning asukohapõhised (GPS) teenused. Nende puhul on Internet käsitletav vaid puhtalt andmevahetuskanalite komplektina, turundustegevus ise toimub kommunikatsioonimudeli järgmisel, kõrgemal kihil. Seetõttu on mõistlik Internetiturundust käsitleda kui e-turunduse üht piiritletud valdkonda. E-turundus on turundus elektroonilise side võrkudes/turundus meetmete rakendamine infotehnoloogilisi vahendeid kasutades. 2. Milles seisneb e-turunduse projektide tüüpiline valdkondadevaheline kommunikatsiooniprobleem ja kuidas seda lahendada? 1) IT-spetsialistid ja turundusspetsialistid on isiksusetüübilt küllalt sarnased 2) Nad elavad erinevas maailmas, neil on erinevad väärtused, teadmised, erinevad töömeetodid.

Turundus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun