Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Turundusplaani näide (14)

4 HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas toode töötab ?
  • Miks meil on hommikuti raske ärgata ?
  • Kuidas tegelikult peaks ärkama ?
  • Kuidas tõsta usaldust enda suhtes ?
  • Kuidas tõsta usaldust enda suhtes ?
 
Säutsu twitteris
TALLINNA MAJANDUSKOOL
Ärijuhtimise osakond






AXBO ÄRATUSKELL

turundusplaan





Koostajad:






Sisukord
Kokkuvõte 3
Ettevõtte üldandmed 4
Äriideestik 4
Turu analüüs 5
Turusituatsioon ja –arengutendentsid 5
Turunduskeskkonna analüüs 5
Makrokeskkond ehk kaugkeskkond 5
Mikrokeskkond ehk lähikeskkond 6
Turu segmenteerimine 7
Positsioneerimine 8
SWOT analüüs 10
Turunduseesmärgid. 10
Konkurendid 11
Vajalikud ressursid 13
Personal 13
Müük ja turustamine 14
Turundusmeetmestiku planeerimine 15
Hinnakujundus 15
Turundustegevus 15
Reklaam 16
Müügitoetused 17
Müügi prognoosimine 17
Turunduse eelarve 17
Turunduse riskianalüüs 18
Lisa 1. Pressiteade 19
Lisa 2. Kodulehe analüüs 20

Kokkuvõte


Plaanime müüa AXBO äraruskella meie valitud sihtgrupile, kelleks on 20-45 aastased inimesed. Peamiselt on nendeks keskmise või keskmisest kõrgema sissetulekuga inimesed, kes kasutavad aktiivselt internetti ning sooritavad oma osate internetipoodides.
Leiame, et meie toode on väga innovaatiline . Meie toote eelised konkurentide ees on järgmised:
Sa ei maga enam iialgi sisse ega jää selle tõttu kuskile hiljaks !
Palju vähem stressi, palju parem tuju ja jõuad rohkem tehtud!
Austria teadlaste leiutatud äärmiselt kvaliteetne süsteem.
Mõjub alates esimesest päevast!
2 aasat garantiid ja 30 päeva tagastusõigus!
Sihtturuks oleme valinud algselt Eesti, kuid kui saavutame edu, plaanime ka laieneda naaberriikide turgudele. Konkurentsieeliseks peame madalamat hinda ja usaldusväärsust, mis on tingitud sellest, et müüme toodet internetis ja tegeleme ka tagasisede ning informatsiooni andmsega.
Suurimateks riskideks on toote suhteliselt kõrge hind ning tarbijate teadmatus antud toote kohta.
Olles analüüsinud Eesti turgu, leiame, et meie tootel on potensiaalseid kliente antud turul. Enesekindlust lisab seegi, et antud toode on saavutanud hea müügiedu teistes arenenud turgudel.

Ettevõtte üldandmed


Ettevõtte nimi AXBO Eesti OÜ
Ettevõtte juriidiline vorm osaühing
Ettevõtte tegevusala jae- ja hulgimüük
Ettevõtte tegevuspiirkond Eesti
Ettevõtte kontaktandmed (aadress) Vana-Viru 14
Telefonid ja faks 0123 4567
E-mail jaanus@axbo.ee
Kontaktisik, tema telefon Maie Maasikas
Juhatuse liikmed Peeter Rebane , Mihkel Raud, Kalle Kaalikas
Omakapital 40 000
Omanikud , nende osa kapitalist 20 000, 10 000, 10 000

Äriideestik


Toode: AXBO äratuskell
Kliendid: vanusegrupp 25-45 aastat, aktiivsed internetikasutajad, innovaatilised, keskmise või kõrgema sissetulekuga ja inimesed, kelle elutempo on väga kiire ja tahavad võtta oma uneajast maksimumi ja hommikul puhanuna ärgata.
Eelised: unikaalne toode, kaasaegne tehnoloogia , kogemustega tööjõud(blogijad, it-mehed), pakume klientidele kauba koju toomist , koostöö otse tootjaga, madalamd hinnad ja püsikulud, klientidele lihtne ligipääsetavus( internet ), suhtearendus ja usalduse loomine, klientide tagasiside arvessevõtmine ( kodulehe muutmine), klientide nõustamine enne ostu sooritamist, interaktiivsed toote tutvustused, järelmaksu võimalus, toote tagastamis võimalus, interneti kaudu tasumise võimalus.
Peamised konkurendid: Netikuller, E-bay

Turu analüüs

Turusituatsioon ja –arengutendentsid


Antud hetkel on toode turul suhteliselt tundmatu, sellest tingituna puudub meil algne klientuur. Seetõttu plaanime aktiivselt meie toodet tutvustada veebikeskkondades. Samuti ei saa me loota konkurentidele, et nad tutvustaksid antud toodet, kuna neid on vähe ja nad ei tegele toote tutvustamise ja turule toomisega . Näeme ka võimalust turule sisenemiseks, kuna üha rohkem inimesi hakkab mõtlema oma tervisele ja üldisele elukvaliteedile. Meil puuduvad ka otsesed konkureerivad tooted antud turul.
Tulevikus näeme elatustaseme paranemist Eestis, seeläbi suureneb ka meie klientide arv. Loodame läbi toote tutvustamise leida omale uut klientuuri. Tahame tulevikus hakata AXBO äratuskella vahendama jaekaubandusettevõtetele.
Maailma majnduses on madalseis , kuid arengutendetsid näitavad, et majanduse seis hakkab paranema ja seelläbi suureneb ka tarbimine.

Turunduskeskkonna analüüs


Makrokeskkond ehk kaugkeskkond


Poliitilisi- Erinevad maksuseadused ( tulumaksuseadus , käibemaksuseadus). Tööseadused - töötajate tööga seonduvad nõudmised.
Majanduslike- Klientide maksevõime – ehk kui on majanduses üldine madalseis, siis on ka klientidel eeldatavasti vähem raha, mistõttu võime kaotada kliente, sest klient otsustab mitte osta meie toodet.
Üldine hinnatase - Konkurentidest madalam hinnatase.
Varustaja hinnatase - kui varustaja tõstab meile müüdavate toodete hindu, siis kas suudame hoida oma toodete hindu samal tasemel, või peame neid tõstma. Juhul kui tõstame, siis kui sujuv see hinnatõus on klientidele.
Diferentseeritus - kui suurel määral suudame eristuda teistest samalaadset toodet pakkuvatest ettevõtetest, et klient just meid märkaks.
Sotsiaalseid- Inimeste vajaduste rahuldamine – kõikide inimeste jaoks on uni esmatähtis. Seoses tänapäeva kiire elutempoga on unetunnid varasemaga võrreldes jäänud lühemaks. Olenemata sellest soovivad inimesed hommikul ärgata puhanuna ja alustada oma päeva meeldivalt. Tänu Meie tootele on see nüüd võimalik.
Tehnoloogilisi- Kuna tehnoloogia ja internet on pidevas arengus, siis peame end muutustega kursis hoidma ning vajadusel uuendustega kaasa minema. Leida uusi võimalusi toote tutvustamiseks internetis.

Mikrokeskkond

80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Vasakule Paremale
Turundusplaani näide #1 Turundusplaani näide #2 Turundusplaani näide #3 Turundusplaani näide #4 Turundusplaani näide #5 Turundusplaani näide #6 Turundusplaani näide #7 Turundusplaani näide #8 Turundusplaani näide #9 Turundusplaani näide #10 Turundusplaani näide #11 Turundusplaani näide #12 Turundusplaani näide #13 Turundusplaani näide #14 Turundusplaani näide #15 Turundusplaani näide #16 Turundusplaani näide #17 Turundusplaani näide #18 Turundusplaani näide #19 Turundusplaani näide #20 Turundusplaani näide #21
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 21 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-03-02 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 719 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 14 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor hankey007 Õppematerjali autor

Lisainfo

Mõisted


Meedia

Kommentaarid (14)

sreawer profiilipilt
Oliver Niinas: Väga hästi ülesehitatud, pole kõikke veel läbi uurinud aga nii-palju kui ülevaate sain sellest, on igati suurepärane.

Sobilik nii tudengile, kui algajale ettevõtjale :)
22:26 20-02-2013
roma86 profiilipilt
roma86: Sain selle näidisega edukalt hakkama oma plaani tegemisel
11:09 23-11-2012
s1llu profiilipilt
Sirle Kabanen: Lõpuks ometi üks tõsiselt võetav materjal.
15:24 11-07-2013


Sarnased materjalid

13
docx
Turundusplaani analüüs
41
doc
Turundusplaani koostamise juhend
8
docx
Turundusplaan
51
pdf
Turundusplaani koostamise juhend
27
doc
Turundusplaani koostamine
7
docx
TURUNDUSPLAAN
110
docx
Turunduse alused konspekt
69
doc
TURUNDUS



Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun