Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Turundusplaan ettevõttele Estonian Air (1)

2 HALB
Punktid

Lõik failist


Contents


1Turundusplaan ettevõttele Estonian Air 2
1.1Kokkuvõte 2
1.2Turusolukorra analüüs 3
1.2.1Tegevusharu analüüs 3
1.2.2Turuanalüüs: turul valitsevad tendentsid ning sellega kaasnev konkurents 3
1.3Sisekeskkonna hindamine 4
1.3.1SWOT analüüs 4
1.3.2Personal 5
1.3.3Finants 6
1.3.4Hinnakujundus 6
1.4Turunduseesmärgid 7
1.4.1Majanduslikud turunduseesmärgid 7
1.4.2Mittemajanduslikud turunduseesmärgid 7
1.5Turundusstrateegia 7
1.5.1Estonian Airi kliendid 7
1.5.2Ärikliendist püsikliendi segment: SME ärikliendiprogramm ja Estonian Air ärikliendiprogramm 8
1.6Turundusmeetmestik 9
1.6.1AirScore ja EuroBonus 10
1.7Turundusettepanekud Estonian Airile 10
1.8Lühikokkuvõte 11
Joonis 1 4
Joonis 2 8
Joonis 3 9
  • Turundusplaan ettevõttele Estonian Air

  • Kokkuvõte


    Estonian Air on Eesti riigile ja SAS grupile kuuluv lennutranspordi teenuseid osutav firma, mis loodi 1. detsembril 1991. Lisaks reisijaveole rahvusvahelistel regulaarlendudel pakub Estonian Air kaubaveo teenust ning reisijavedu tellimuslendudel. Estonian Air, mille kodubaas on Tallinna lennujaamas, teostab lende 7 lennukiga ning on tööandjaks ligikaudu 200 inimesele. Estonian Airi liinivõrgustikku kuuluvad Stockholm , Kopenhaagen, Amsterdam , Brüssel, Oslo , Moskva , Peterburi, Kiiev, Vilnius ja Trondheim.
    Estonian Airi jaoks on turundus tähtsal kohal, Estonian Airi turundus- ja arendusosakonna juhataja on Gunnar Mägi, PR direktor Ilona Eskelinen. Turundustegevus toimub suuresti läbi sotsiaalmeedia – Estonian Air on aktiivne Twitteris, Facebookis (müügikanalina), samuti on reklaami ja müügi suurendamise eesmärgil käivitatud kaasturundusprogramm
    Estonian Airi kaasturundusprogramm on käivitatud koostöös Matomy Meedia Grupiga. See võimaldab kasutada bännereid,
  • Vasakule Paremale
    Turundusplaan ettevõttele Estonian Air #1 Turundusplaan ettevõttele Estonian Air #2 Turundusplaan ettevõttele Estonian Air #3 Turundusplaan ettevõttele Estonian Air #4 Turundusplaan ettevõttele Estonian Air #5 Turundusplaan ettevõttele Estonian Air #6 Turundusplaan ettevõttele Estonian Air #7 Turundusplaan ettevõttele Estonian Air #8 Turundusplaan ettevõttele Estonian Air #9 Turundusplaan ettevõttele Estonian Air #10
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 10 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2014-09-05 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 127 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor ninelhint Õppematerjali autor
    Turundusplaan

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    168
    pdf

    Lendude hilinemisest põhjustatud kulude juhtimine Estonian Air AS näitel

    TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Ehitusteaduskond Teedeinstituut Veonduslogistika õppetool Kristi Alunurm Lendude hilinemisest põhjustatud kulude juhtimine Estonian Air AS näitel Magistritöö Juhendaja: Professor Ott Koppel Tallinn 2009 Sisukord Sissejuhatus ...................................................................................................................... 4 1. Estonian Air AS ........................................................................................................ 6 1.1

    Ärilogistika
    thumbnail
    168
    pdf

    E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE

    Autor: Triin Tammert Juhendaja: Pille Pruulmann-Vengerfeldt (PhD) Tartu 2010 1 Sisukord Sissejuhatus ................................................................................................................................6 1. E-turundus ...........................................................................................................................8 1.1. Turundus ja e-turundus .................................................................................................8 1.2. E-turunduse võimalused ja riskid ..................................................................................9 1.3. ICDT mudel ................................................................................................................ 11 1.3.1. Virtuaalne inforuum ......................................................................

    Turundus
    thumbnail
    4
    doc

    Lennundus

    Lennukompaniide kaubaveoteenuse puhul liiguvad saadetised Eestisse ja Eestist välja peamiselt reisilennukite kaubaruumis, mis mahutavad kuni 2000 kg. Et reisilennukitel on kaubakogused piiratud, siis pakuvad mitmed lennukompaniid Tallinnast nn lennuauto teenust, st et lähima suurema lennujaamani (tavaliselt Helsingi või Stockholm) liiguvad kaubad autoga ning sealt edasi lennukiga. Ka suuremõõdulised ja raskekaalulised importsaadetised saabuvad Tallinna lennuautoga. Rahvusvaheliste kullerfirmade saadetisi veavad Tallinnasse ja Tallinnast välja regulaarselt kaubalennukid: peamiselt AN-28 tüüpi kaubalennuk, mahuga kuni 1500 kg. Harvemini kasutatav lennutranspordivõimalus on tsarterlend, st eraldi lennuki rentimine kauba transpordiks soovitud lennusuunal. Et lennuki rentimine on kulukas, kasutatakse seda võimalust vaid juhul, kui tegemist on suure kaubakogusega ning selle kiire transportimise vajadus kaalub üles kaasneva lisakulu. Majanduslikud kaalutlused Ajalooliselt on lenn

    Geograafia
    thumbnail
    13
    docx

    Keiretsu - tarneahel Jaapani moodi

    nõrgem omavaheline osalus, vahel ei pruugi nad üldse üksteisega majanduslikult seotud olla, vaid panustatakse pigem koostööle turunduse, kauba- ja reisijate veo valdkondades. Näidetena saab tuua ühiseid müügi- ja teeninduskontoreid, lennukite hooldusjaamu, kui ka tegevustest ühishankeid suuremate allahindluse saamiseks ning transporditava kauba jagamise abil parema efektiivsuse saavutamist. Kuna hiljuti oli võimalus ka Estonian Airi nõukogu liikme Erki Urvaga lennunduses kasutatavatest alliansidest rääkida, siis kinnitas ka tema nende kasu just suuremate lennufirmade tegevusele. Estonian Air polevat nendega liitunud just oma väiksuse tõttu, mistõttu sobivat meile pigem kahepoolsed kokkulepped. Klientide jaoks positiivsete tegurite kõrval esineb samas ka negatiivset. Nii võivad lennupiletite hinnad kasvada, kui kogu konkurents teatud liinil on koondunud ühe ühenduse kätte

    Ärilogistika
    thumbnail
    84
    pdf

    Turundusuuringud

    Turundusuuringud Meelis Zimmermann Tüüpilisteks eksperimendi näideteks on hindade tõusus või languse mõju uurimine müügimahule. Levinumaks eksperimendi variandiks on prooviturundus, kus uue toote turundus viiakse läbi teatud geograafilises piirkonnas KÜSITLUSTEHNIKAD Peale küsitlusformaadi valikut tehakse otsus küsitlustehnika kohta. Küsitlustehnikaid on 4: - telefoniküsitlus, - postiküsitlus, - personaalküsitlus, - internetiküsitlus. 4.1.1.1 TELEFONIKÜSITLUS on üks populaarsemaid küsitlusmeetodeid. Intervjuu läbiviimiseks võtab küsitleja respodendiga ühendust telefoni teel ning kui vastajale sobib, viiakse intervjuu kohe läbi

    Turundus
    thumbnail
    95
    doc

    KUURORDIKONTSEPTSIOONI DISAINIMINE PÄRNU LINNA NÄITEL

    toetamine. Turismisihtkoht. Füüsiline keskkond, kliima, globaalne ökoloogia. Hooajalised, looduslikud turismiatraktsioonid. Sotsiaal-kultuurilised kunstid ja väärtused, spaakultuur. Kindel juhtimisstruktuur, sageli erafirma. Juhtimine, turundus, operatiivtasand. Vähemalt ühenädalased puhkepaketid. Aeg, rütm, tsüklid. Kuurordiarst. Kindlaksmääratud indikaatorite põhjal ja meditsiinilise kontrolli all toimuv ravimine. Mererand, puhas loodus. Asukoht mere ääres või merelise kliima mõjusfääris.

    Turundus
    thumbnail
    46
    doc

    Turunduse lõpupraktika Eesti Hotelli- ja Turismikõrgkoolis

    Õppeasutused: Haaga-Helia Ammattikorkeakoulu, Consorcios Escuelas de Hosteleria de Malaga and Benalmadena, Jyväskylä Palvelualuen Oppilaitos, Tallinna Teeninduskool, Kuressaare Ametikool, Kehtna Majandus- ja Tehnoloogiakool, Vana-Vigala Tehnika- ja Teeninduskool, Olustvere Teenindus- ja Maamajanduskool. Turismifirmad: Estravel AS, AS Tallink Grupp, Nordic Jet Line, Balti Silver Reisid, Bergland OÜ, Meelismatkad AS, Reisieksperdi AS, American Tours, Eckerö Line AG OY Eesti, Estonian Holidays, Mainor Meelis AS, Vip Reisid OÜ, Viru Reisid OÜ, Fiesta Travel OÜ, Wris AS jt. EHTE on ka mitmete organisatsioonide liige: AEHT - Euroopa Hotelli- ja Turismikoolide Assotsiatsioon, EHRL - Eesti Hotellide ja Restoranide Liit, ETFL - Eesti Turismifirmade Liit kaasliige, Eesti Kutsehariduse Edendamise Ühing, Eesti Giidide Liit. Konkurendid Eestis on lisaks EHTE-le hetkel võimalik õppida (keskhariduse baasil) hotelliteenindust

    Turundus
    thumbnail
    33
    docx

    Ettevõtluse eksami kordamisküsimused

    saavutada tarbijate margitruudus. Eristumise aluseks võivad olla toote füüsilised omadused, laiem toote valik, kiirem tooteuuendus, disain, imago, kvaliteet, vastupidavus, garantiid, hoolduse ­ ja remondikorraldus, lisateenused personaalne teenindus jpm. PARIMAD KULUD: madalate kulude kombineerimine toote minimaalsest nõutavast tasemest veidi paremate omaduste, teeninduse ja/või kvaliteediga. Printsiip: "More value for the money." Näited: Estonian Air, Elisa FOKUSSEERITUD E TURUNISSI STRATEEGIA: Keskendumine kitsale turusegmendile, mis eristub nt geograafiliselt või erinõuetelt toote omadustele. Eesmärk on teenindada sihtsegmendi tarbijaid konkurentidest paremini Konkurentsieelise aluseks võivad olla: madalamad kulud nissi teenindamisel võime pakkuda nissi kuuluvatele tarbijatele midagi teistest eristuvat 44. Turuliidri, -järgija ja nõrga konkurentsipositsiooniga ettevõtte põhivõimalised.

    Ettevõtlus ja väikeettevõtte juhtimine




    Meedia

    Kommentaarid (1)

    marjuolder profiilipilt
    marjuolder: Ei saanud enda jaoks vajaliku infot.
    14:46 11-12-2018



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun